Worcesterisoossi loppu! Broilerinsuikaleet piti saatella marinadiin ilman sitä.
Hyvä ku joku saa nukuttuaMä taas nukun kuin vauva, joka ei tarvitse tissiä koko yönä. On se ikävää, että on tuollaisia vaivoja. Oletko muuten kokeillut avantouintia?
Ok,ei varmasti oo kiva tunne eikä tosiaan sen arvoistaVoitasko sopia ettei enää puhuta lihapiirakoista kun allekirjoittaneellakin rupee tekeen mieli mutta kun niistä tulee järkky närästys, tiiliskivi vatsaan ja lopputulos on pettymys kun ne ei kovinkaan usein ole niiden vaivojen arvoisia
Joo,niinhä sitä pitää. Kun osaisi vaan nuo voimavarat muistaa,ettei yrittäisi aina tehä liikaa ja uuvuttaa ihteensä.Älä yhtään syyllisty siitä, että olet työkkärin listoilla tai kuntouttavassa.
Jos yöt menee kipujen kanssa, niin ei siinä tavallista työtä tehdä. Ihmisen pitää saada nukkuakin.
Meet ja elät voimies mukaan, siten kuin niitä kulloinkin on.
Mun ohjeella oisit onnistunut...Worcesterisoossi loppu! Broilerinsuikaleet piti saatella marinadiin ilman sitä.
No sitä se tekee kaikille, mutta vois helpottaa kipujaHyvä ku joku saa nukuttua
Oon kokeillu,kylmä vesi salpaa hengityksen pahasti.
Lihapiirakka kahdella nakilla
Kävisikö keskusteluaiheeksi paremmin "lihapiirakka"?
Tuiskohan näistä hyviä?
Kirsin lihapiirakat uunissa
Nämä uunilihapiirakat maistuvat vähintäänkin yhtä hyviltä kuin uppopaistetut versiot! Resepti on Kotiruokaa Kirsin tapaan -bloggaaja Kirsi Paukkosen käsialaa.www.mtvuutiset.fi
Nää vois kyllä olla hyviä, eikä ehkä närästäis niin paljon.Tuiskohan näistä hyviä?
Kirsin lihapiirakat uunissa
Nämä uunilihapiirakat maistuvat vähintäänkin yhtä hyviltä kuin uppopaistetut versiot! Resepti on Kotiruokaa Kirsin tapaan -bloggaaja Kirsi Paukkosen käsialaa.www.mtvuutiset.fi
Nää vois kyllä olla hyviä, eikä ehkä närästäis niin paljon.
Nää vois kyllä olla hyviä, eikä ehkä närästäis niin paljon.
Tuli noista hyviä silti. Heitin...Mun ohjeella oisit onnistunut...
En oo koskaan ollu FeississäTunnustaako joku laitaneensa mulle facebookiin kaveripyynnön?
Tuntematon nainen mulle. -en hyväksy ellei tuu asiaan selvyyttä.
En oo koskaan ollu Feississä
On, tais alkaa joskus 12 vuotta sitten. Silloin joku 10 vuotta takaperin oli refluksi tosi pahana, kaikenlaisia kipuja ja vaivoja, sain sen parin kuukauden nexiumkuurilla paremmaksi ja oon pärjännyt sittemmin tarvittaessa gavisconilla tai ruokasoodalla.Onko Sinua närästänyt kuinka kauan?
Eijei. Pärjään ilimankin.Ois korkea aika. Voisit olla siellä vaikka Echona!
Meillä on samanlainen ruoansulatusjärjestelmä. Viinaa on enää ihan turha vetää raakana, tulee jäätävä polte, kun menee maate. No nappi naamaan ja bileet jatkukoonOn, tais alkaa joskus 12 vuotta sitten. Silloin joku 10 vuotta takaperin oli refluksi tosi pahana, kaikenlaisia kipuja ja vaivoja, sain sen parin kuukauden nexiumkuurilla paremmaksi ja oon pärjännyt sittemmin tarvittaessa gavisconilla tai ruokasoodalla.
Nykyään on lievempänä ja oireilee lähinnä silentrefluksina öisin.
Mutta jotkut ruuat laukaisee kovat kivut, maksalaatikko, lihapiirakka, kahvikin joskus riippuen mitä on syönyt (esim.nyt vohvelit+kahvi=rintaan säteilevä pistävä kipu). Ja valitettavasti viini on sellanen mikä tuhoo vatsan, parina viikonloppuna jos juo viiniä niin seuraavan kaksiviikkoa lähes kaikki aiheuttaa oireita....
Siellä pääsisit kurkistamaan nimimerkin taakse syvällisemmin. No eihän siellä ole pakko avautua, itsekään en paljoa viitsi siellä käydä.Eijei. Pärjään ilimankin.
Onko "nappi"nappinaamaan ja bileet jatkukoon
En tiiä mitä toi ensiavun lekuri määräsi, kun kävin rytmihäiriöiden takia siellä. No olipas noloa, olikin vain närästystä, koska sydänkäyrässä ei näkynyt mitään, mutta jyskytti oikein kunnolla ja epämiellyttävästi sydämen kohdilta. Eikä polttanut, oli vain kunnolla ärtynyt. Kuukauden kuuri ja homma hanskassa, nyt vain tarvittaessa...Onko "nappi"
-Somacia
-LSD:tä?
Miehellä paljastui kans "rytmihäiriön" yhteydessä. Hänen oirekuvien perusteella mäkin tajusin hakeutua lääkäriin suunnilleen vuotta myöhemmin, kun sopi kaikki itsellä olevat muljahtelut yms. hänen refluksioireisiin. Muuten olisin luullut itsekkin että on joku pumppuvika.En tiiä mitä toi ensiavun lekuri määräsi, kun kävin rytmihäiriöiden takia siellä. No olipas noloa, olikin vain närästystä, koska sydänkäyrässä ei näkynyt mitään, mutta jyskytti oikein kunnolla ja epämiellyttävästi sydämen kohdilta. Eikä polttanut, oli vain kunnolla ärtynyt. Kuukauden kuuri ja homma hanskassa, nyt vain tarvittaessa...
Jep, syömisestä ja juomisesta se kiinni on. Välttää vain makeita ja rasvasia syötäviä sekä hiilihappoisia/alkoholijuotavia niin sillä jo melkein pärjää. Joku lihapiirakka colalla jälkkärinä rommikola ja muutama suklaakeksi pari tuntia ennen nukkumaan menoa on tuhoontuomittu tieMiehellä paljastui kans "rytmihäiriön" yhteydessä. Hänen oirekuvien perusteella mäkin tajusin hakeutua lääkäriin suunnilleen vuotta myöhemmin, kun sopi kaikki itsellä olevat muljahtelut yms. hänen refluksioireisiin. Muuten olisin luullut itsekkin että on joku pumppuvika.
Tosin mulla pari kertaa lensi oksut kaaressa kun kumarruin sitoon kenkiä, että sekin oli aika hyvä vihje mikä mättää
Hyvä ettei ollu sydänperäistä.En tiiä mitä toi ensiavun lekuri määräsi, kun kävin rytmihäiriöiden takia siellä. No olipas noloa, olikin vain närästystä, koska sydänkäyrässä ei näkynyt mitään, mutta jyskytti oikein kunnolla ja epämiellyttävästi sydämen kohdilta. Eikä polttanut, oli vain kunnolla ärtynyt. Kuukauden kuuri ja homma hanskassa, nyt vain tarvittaessa...