JaahasJa päivää tännekkin ketjuun!
Illaksi luvassa sauna, proteesia ja mun oma nigga tuo mulle lohta !
JaahasJa päivää tännekkin ketjuun!
Illaksi luvassa sauna, proteesia ja mun oma nigga tuo mulle lohta !
No siitä vaan. Mut mä himmailen. Enkä jaksa joka päivä teurastaa m1estä.Mä vasta pääsin mukaan
Samalla tavalla niinkuin pyykki väännetään.jutellaanko siitä miten kahvin saa helpoten pois sohvasta.
Ja mä kun luulin olevani looginen ihminen.Samalla tavalla niinkuin pyykki väännetään.
Kahvikuppi alle ja molemmista päistä sohvaa kierretään eri suuntiin.
Siinä tapauksessa jos Lispetiltä löytyy tän verran ns.palaaSamalla tavalla niinkuin pyykki väännetään.
Kahvikuppi alle ja molemmista päistä sohvaa kierretään eri suuntiin.
No eipä mullakaan aiheeseen enempää ole, eikä nyt oikeastaan muuhunkaan kun täytyy nyt noi nigat pyöritellä valmiiks. On sit kiva saunan jälkeen vetää ne poskeenNo siitä vaan. Mut mä himmailen. Enkä jaksa joka päivä teurastaa m1estä.
Aika haba!Siinä tapauksessa jos Lispetiltä löytyy tän verran ns.palaa
Onko tämä pottretti Echosta?Siinä tapauksessa jos Lispetiltä löytyy tän verran ns.palaa
Joo, tossa mä olin kuvattuna kuopuksen synnytyksen jälkeisenä päivänä. Vähän tarvitsi lantionpohjalihasjumppaa.Onko tämä pottretti Echosta?
mikäpä se on saunan päälle imiessäNo eipä mullakaan aiheeseen enempää ole, eikä nyt oikeastaan muuhunkaan kun täytyy nyt noi nigat pyöritellä valmiiks. On sit kiva saunan jälkeen ottaa poskeen
Se juuri erottaa miehet pojista.mikäpä se on saunan päälle imiessä
olisko noin?Se juuri erottaa miehet pojista.
Entä, jos asuu kerrostalossa, eikä ylimmässä kerroksessamikäpä se on saunan päälle imiessä
aina vaan suositeltavampaaEntä, jos asuu kerrostalossa, eikä ylimmässä kerroksessa
En ehkä kuitenkaan käy kysymässä...aina vaan suositeltavampaa
Noh, emminä tiijä.olisko noin?
Iltakympin jälkeenmikäpä se on saunan päälle imiessä
onko varma ettei tämä ole mies?meinaan että aivan niinkuin hänellä olisi toiseen rintapalaan tatuoituna Ankkuri?vai onko se Ankkuri ei se ehkä ole Ankkuri sittenkään....mikälie Seilori sitten lieneekään.Siinä tapauksessa jos Lispetiltä löytyy tän verran ns.palaa
onko varma ettei tämä ole mies?meinaan että aivan niinkuin hänellä olisi toiseen rintapalaan tatuoituna Ankkuri?vai onko se Ankkuri ei se ehkä ole Ankkuri sittenkään....mikälie Seilori sitten lieneekään.