Mä oon varmaan jollain tapaa häiriintynyt, mut mun mielestä ne on paras osa puolukkahillon kanssa...
Jos olisit ollut meillä syömässä ni oisin jättänyt osan laatikonpinnasta korppujauhottamatta.
Mä oon varmaan jollain tapaa häiriintynyt, mut mun mielestä ne on paras osa puolukkahillon kanssa...
iik! Milloin? Kuulen tästä eka kertaa ja olo on kuin siinä kirjassa, jossa tulee ne puskutraktoritSiihen, mihin sinäkin osallistut. Sääntöjä ei oo vissiin vielä päätetty.
iik! Milloin? Kuulen tästä eka kertaa ja olo on kuin siinä kirjassa, jossa tulee ne puskutraktorit
Onko sun mies sydänpotilas? Hyödyt kyllä itsekin samalla kovien rasvojen välttelystä.Toki!
Mut ruoat eivät saa sit olla kauheasti kovaa rasvaa sisältäviä koska sit mun mies ei voi syödä niitä.
Onko sun mies sydänpotilas? Hyödyt kyllä itsekin samalla kovien rasvojen välttelystä.
Nu ska vi baka semlor och sen ska vi leka tillsammans....
Meinaatko heittää jotakuta lekalla ?Nu ska vi baka semlor och sen ska vi leka tillsammans....
Okei!Joskus tässä piannkoin, kunhan saadaan tarpeeksi osallistujia ja keksitään säännöt. Ellei Rättis oo jo keksinyt,.
Eikä hätää! Senkun teet sapuskan, kirjaat reseptin meillekin ja otat kuvan tuotoksesta.
Okei!
Eikös siitä voisi tehdä oman ketjunkin?
Joskus tässä piannkoin, kunhan saadaan tarpeeksi osallistujia ja keksitään säännöt. Ellei Rättis oo jo keksinyt,.
Eikä hätää! Senkun teet sapuskan, kirjaat reseptin meillekin ja otat kuvan tuotoksesta.
det skulle vara trevligtNu kan du baka mina semlor och sen ska vi leka tillsammans....
det skulle vara trevligt
att baka Echos semlor och sen leka med henneHäh? VAD skulle vara trevligt? Jag förstår inte.
att baka Echos semlor och sen leka med henne
Iltaa. On, pitääkö vilikasta?Iltoi! Onko sulla lämpömittaria ulkona?
Täällä 21,4 astetta sillä kylmemmällä puolella.17 astetta pakkasen puolella täällä.