Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Meidän neiti "kyllä mä osaan":
Äiti, saanks mä tehä sulle letin?
Minä: Mulla on niin lyhyet hiukset ettei niihin saa.
Neiti: Kyllä mä osaan, teen sellaisen pienen letin.
Minä: No tee sitten.
Neiti hakee hakee harjan ja harjailee, sitten kestää pieni hetki, alkaa lääppiä mun hiuksia. Sitten pöllähtää käsidesin haju, hiukset tuntuu kostealta.
Minä: Et kai sä käsidesiä laittanu mun hiuksiin?
Neiti: .........E-en..... käsiini vain.....ettei tule pöpöjä sun hiuksiin.
Taas pieni tauko ja tuntuu suihkasu hiuksissa ja käsidesin haju pöllähtää, ja neiti alkaa lääppiin toisella kädellä suihkasu kohtaa.
Minä: Suihkautitko käsidesiä mun hiuksiin!?
Katson taakse ja neiti pitää desipulloa kaksin käsin kuin aikoisi vielä suihkauttaa lisää.
Neiti: En kun mulla oli varmaan vielä siitä käsidesistä märät kädet niin saattoi tuntua vähän märältä....
:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

penikkahan olis ansainnut selkäsaunan
Juu varmasti. Mutta koska mä kasvatan kersani niinkuin parhaaksi näen, enkä niinkuin sinä parhaaksi näet, niin päädyin selittämään miksi käsidesiä ei saa laittaa kenenkään päähän, tai muuallekkaan kuin käsiin.

Mä tiedän kyllä että ipanalla oli takana ajatus siitä että kampaajakin suihkuttaa hiuksia.

Suunnittelin että jos rakentaisin tuommoisesta joustavastapuurunkoisesta nojatuolista semmoisen panotuolin, ylimääräisiä jellyjortikoita lojuu laatikossa, siitä vois näppärästi tehdä semmoisen ruikkivan version tai no voitelun virkaa ehkä vois hoitaa samalla, tein niistä tuulilasinpyyhkijänmoottoreista niitä panokoneita taannoin, niin jäi pesimenmoottoreita, ne ajaa hyvin sen ruikan virkaa, pitää vähä mittailla että mekanismi tulee mitoitettua oikein 19,5cm on mittaa, varmaan 4,5 cm riittää alkusyvyydeksi niin ei luiskahtele kovin helposti pois, tuoli ei kyllä jousta kovin montaa senttiä, niin se kyllä tikkaa niin kuin singeri. Pakko siihen on joku jousen tynkä viritellä kans jos meinaa liian tiukkaa tehdä, on varmasti hanuri ruvella. Ja sitten lämpöanturi vois kans laittaa joka hälyttää jos kuumenee liikaa, kokemuksen kautta osaa lopettaa sitten ajoissa

Viimeksi muokattu:
Suunnittelin että jos rakentaisin tuommoisesta joustavastapuurunkoisesta nojatuolista semmoisen panotuolin, ylimääräisiä jellyjortikoita lojuu laatikossa, siitä vois näppärästi tehdä semmoisen ruikkivan version tai no voitelun virkaa ehkä vois hoitaa samalla, tein niistä tuulilasinpyyhkijänmoottoreista niitä panokoneita taannoin, niin jäi pesimenmoottoreita, ne ajaa hyvin sen ruikan virkaa, pitää vähä mittailla että mekanismi tulee mitoitettua oikein 19,5cm on mittaa, varmaan 4,5 cm riittää alkusyvyydeksi niin ei luiskahtele kovin helposti pois, tuoli ei kyllä jousta kovin montaa senttiä, niin se kyllä tikkaa niin kuin singeri. Pakko siihen on joku jousen tynkä viritellä kans jos meinaa liian tiukkaa tehdä, on varmasti hanuri ruvella. Ja sitten lämpöanturi vois kans laittaa joka hälyttää jos kuumenee liikaa, kokemuksen kautta osaa lopettaa sitten ajoissa
Voi kiitos!
Kuulostaa nimittäin hyvältä!
o_Oo_Oo_O

Yhteistyössä