Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Varmaankin tiivistemehua hedelmistä. Tai jotain. Ei maistu aromilta lain eli oikeaa veikkaan...

Ihanan hapanta, hieman ehkä suolaista ja makeaakin ja samalla hedelmäistä.
Kuulostaa sellaiselta mitä minäkin uskaltaisin maistaa.
En kovin oluen ystävä ole mutta jotkut vehnäoluet on ihan hyviä. Toisin sanoen olen kahta hyvää juonut, toinen oli jossain olut panimossa opintoretkellä ja toinen
oli joku mitä mies tilasi ulkomailta, olikohan se weihenstephaner, näyttää etiketti tutulta mut se oli tölkissä.... :unsure:

En viitti tähän kuvaa laittaa kun mun juomapuolen kuvat on aina niin isoja että vie puoli sivua:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Joutuivat pariin kohtaan tuikkasemaan neulalla, mulla kun sattuu olemaan sellanen kiva ongelma että veri pakenee suonissa paniikkikohtauksen alkaessa
Ota seuraavalla kerralla muutama rohkaisuryyppy ja palstaile samaan aikaan ni et edes huomaa kun tuikkivat.


syöpäosastolla oli aikoinaan helppoa, kun kiersivät niin aikaisin etten mä ehtinyt edes herätä kunnolla ku homma oli jo hoidettu.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Ota seuraavalla kerralla muutama rohkaisuryyppy ja palstaile samaan aikaan ni et edes huomaa kun tuikkivat.


syöpäosastolla oli aikoinaan helppoa, kun kiersivät niin aikaisin etten mä ehtinyt edes herätä kunnolla ku homma oli jo hoidettu.
Mä olin joskus sairaalassa ja ne tuli ennen kukonlaulua imeen verta. Yritä siinä sitten parantua prkl! Loppuaamu aina heikoissa unissa ja aamupalaankin vaikka kuinka monta tuntia.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies

Yhteistyössä