No niin, sainpas ovisilmän ja on muuten selkeempi kuin edellisen asunnon ovisilmä = näyttää laajemmalta alueelta kaiken.
Täällä meni ilta samalla kaavalla, tosin miestä valvominen ei haittaa kun hällä on yöt edessä mutta mun pitäis aamulla olla töissä viimestään kuudelta.....Huomenta.
Alkuperäissuunnitelma: nukahtaa klo 24 ja herätä viim.klo 9 ja lähteä terveelliselle lenkille
Todellisuus: kumottiin 20 % joululahjaglögi, mies kellisti ja nukahdettiin klo 2.
(Mies kyllä sanoi että se puskeminen vastasi kävelylenkkiä ******tien tienhaaraan)
Mua harmittaa tuo kellonaika. Huomenna aamulla tekee töissä tiukkaa.
No niin, sainpas ovisilmän ja on muuten selkeempi kuin edellisen asunnon ovisilmä = näyttää laajemmalta alueelta kaiken.
Juu, nurkassa pystyy olemaan hiippari kyykyssä, mut onneks näät nyt senkin.No niin, sainpas ovisilmän ja on muuten selkeempi kuin edellisen asunnon ovisilmä = näyttää laajemmalta alueelta kaiken.
Juu, nurkassa pystyy olemaan hiippari kyykyssä, mut onneks näät nyt senkin.
Huomenta.
Alkuperäissuunnitelma: nukahtaa klo 24 ja herätä viim.klo 9 ja lähteä terveelliselle lenkille
Todellisuus: kumottiin 20 % joululahjaglögi, mies kellisti ja nukahdettiin klo 2.
(Mies kyllä sanoi että se puskeminen vastasi kävelylenkkiä ******tien tienhaaraan)
Mua harmittaa tuo kellonaika. Huomenna aamulla tekee töissä tiukkaa.
Ei me maalla semmosia tarvita. Nähdään jo pihalle, kuka tulee.Onko sinulla ovisilmää?
Juu.Tarkoittaako tuo kellistäminen rakasteluq?
Mikä on hätä?Suihkunraikas
Tuleeko Algoma auttamaan hädässä olevaa neitoa?
No kauhea panetus tottakai...Mikä on hätä?
Eipä sekään ma mu tienny että lanseerasi kokonaisen termin.No seksuaalinen hätätilanne tottakai...
Peittoa heiluttamaan.Mikä on hätä?
Sää sentäs tajusit.No seksuaalinen hätätilanne tottakai...
Ahaa, niinkö? Mikä sellainen tilanne?No seksuaalinen hätätilanne tottakai...
Sinun vai minun peittoa?Peittoa heiluttamaan.
Peitolla ei ole niin väliä.Sinun vai minun peittoa?
Olen melko varma, että @ mekolla ei ole vaikeuksia löytää peiton heiluttajaa.Peitolla ei ole niin väliä.
En huoli ketä tahansa.Olen melko varma, että @ mekolla ei ole vaikeuksia löytää peiton heiluttajaa.
Huolisit Algoman kuitenkin, niinkä?En huoli ketä tahansa.