Lukemassa ja oviksen odottelua. Rauta+fooli+joitan vitamiineja mix-purkki otettu käyttöön. Sokerin käyttö lyöty minimiin ja yllättävän helppoa on ollut ilman suklaata. Tilalle mysliä, hedelmiä, kauraleipää ja pinaattia xD
Mulla oli tota samaa esikoisesta, ku aloin testailla. Mulla oli herkkiä (10) ja perus (25) testejä ostettu raskauskeijulta, molemmat muistaakseni vielä pregcheck, mut noihin 25 tuli paljon aikasemmin ja vahvemmin viivat näkymäänMä luin eilen keskusteluja tosta rfsu herkästä testistä ja aloin jo miettiä että oon varmaan kuvitellu kaiken mitä se on näyttänyt.
Se on kuitenkin ainut (halpa) herkkä testi tossa lähiprismassa, joten ostin niitä eilen vielä. Tänään katsoin, että selkeä viivanpaikka näkyi jo ennen testin tekoa. Mietin, että varmaan oon kuvitellut ne värit siihen tässä viime päivinä. Olen kuitenkin melko varma, että eilen siinä näkyi testiajalla jo hiukan väriä, selkeämmin testiajan jälkeen.
Tänään testiajalla ei tullut yhtään mitään, ja jälkeenkin hyvin vähän, vasta joskus 15min kohdalla jotain muuta kun kiiltävä viivanpaikka.
Dippasin sitten samaan aamupissaan pregcheckin ei herkän testin, ja siihen tuli haamu testiajan puitteissa. Huono kuva:
Eli HERKKÄ rfsu (10) ei anna haamua ja vähemmän herkkä pc (25) antaa haamun testiajalla. En osta ikinä noita rfsun testejä enää!
Ja kohta lähden hakemaan clearbluen herkän testin tai kaksi, testaan vaikka päiväpissasta ja huomenna aamusta. Meinasin, että voiskohan tuota aamupissaa säilyttää jokusen tunnin vai meneekö pilalle? Vielä en ehdi kauppaan
Nyt siis kp 26/28
Joo eli joku taisikin jo vastata että punaviini vilkastuttaa kohdun verenkiertoa niin se voisi auttaa mahdollista kiinnittymistä. Eli ihan vaan lasillisen eilen otin ja varmaan tänäkin iltana. Musta tuntuu kans et menkat alkaa, mut mulla ne pitäis alkaa vasta flon mukaan ensi viikon lauantaina. Näköjään ennustaakin 27päiväistä kiertoa, mutta olkoon nyt tuo keskiarvo mun kierron pituudesta tuossa kiertolistalla eli 29päivää.Sori tietämättömyyteni @Mansikka3 , mutta mikä on kiinnittymisviini? Siis ymmärrän, että lasi viiniä, mutta en ole koskaan kuullut tästä hehe
Katsoin listasta, että meillä molemmilla kp 20! Jänniä aikoja. Aiotko testata? Mulla kyllä niin sellanen olo, että menkat alkaa, keskiviikkona pitäisi tulla..Sitä varten jo valmiina pettymisviini, otan lasillinen ja nautin jonkun hyvän ruuan kanssa. Mieskin sanoi, että hyvä idea ja lupasi kokata. Onneksi olen ollut suhteellisen rento viime viikot tämän suhteen. Ehkä vertaistuki täällä on helpottanut, kiitoksia kaikille!
ei kai sillä oviksen ajankohdalla niin väliä jos vaan kerkiää kypsyyn kunnolla. Oon ymmärtäny että päivät oviksesta menkkoihin on se tärkeempi kerta normaaliks kierto luokitellaan jos se on 23-35 pvOvistestit alkoikin tänään tummumaan jo vähän yllättäen, ja nyt äsken alkoi semmoinen jomotus et munasolu irtoo vielä tänään/yöllä. Jos näin on, niin hittovie jo kp10/11. Onkohan se liian aikaisin? Tsekkasin flowsta niin kp10 ei ole ollu ikinä. Yhen kerran kp 11. Yleensä on aina kp12-13.
No onneksi eile talleteltiin. Tänään ihan pakko kai kans.
Mä en oo koskaan lukenut missään et ennen ovista olis merkitystä kierron pituudella. Kaikkialla vaan puhutaan luteaalivaiheen pituuden merkityksestä raskautta yrittäessä. Toisaalta toi mitä sanoit limakalvon paksuuntumisesta kuulostaa kyl järkeenkäyvältä.Ovistestit alkoikin tänään tummumaan jo vähän yllättäen, ja nyt äsken alkoi semmoinen jomotus et munasolu irtoo vielä tänään/yöllä. Jos näin on, niin hittovie jo kp10/11. Onkohan se liian aikaisin? Tsekkasin flowsta niin kp10 ei ole ollu ikinä. Yhen kerran kp 11. Yleensä on aina kp12-13.
Kiitti vastauksesta! Mäkin testaan aikaisintaan vasta ekana kiertopäivänä eli keskiviikkona, jos ei menkkoja kuuluu eikä ole mitään tiputtelua alkuviikosta. En uskalla testata aiemmin, koska pelkään epäselviä haamuja, joista voisin innostua turhaan...Joo eli joku taisikin jo vastata että punaviini vilkastuttaa kohdun verenkiertoa niin se voisi auttaa mahdollista kiinnittymistä. Eli ihan vaan lasillisen eilen otin ja varmaan tänäkin iltana. Musta tuntuu kans et menkat alkaa, mut mulla ne pitäis alkaa vasta flon mukaan ensi viikon lauantaina. Näköjään ennustaakin 27päiväistä kiertoa, mutta olkoon nyt tuo keskiarvo mun kierron pituudesta tuossa kiertolistalla eli 29päivää.
Testaan vasta aikaisintaan tuon 27päivän jälkeen
Koska sä ajattelit testata?
Dpo9 on jo toivo jostain haamusta testatessa ja Dpo8 hulluuttani kokeilen jo kepillä jäätäGallupin tynkää: varhaiset testaajat, mistä testipäivästä alkaen alatte testata?? Kertokaa!
Ei sillä, että miettisin testaamista
Samaa olen miettinyt tänään. Toissapäivänä ovisplussa digillä ja kaikki asiaan kuuluvat oireet on olleet. Eilen olisi oviksen pitänyt olla, mutta en ainakaan tuntenut sitä vaikka kahdessa edellisessä kierrossa ainakin selkeästi sen tunsin. Mietin et ovuloinko ollenkaan plussasta ja limoista jne huolimatta vai sattuiko nyt vaan etten tuntenut sitä..@huumis onnea plussasta, toivotaan että hän pysyy mukana! <3
Mä oon nyt ovista innolla metsästänyt (tän kierron kohokohta kun raskaustestejä ei pääse tekemään, heh). Kp17 nyt ja Clue ennustaa alkuviikolle ovista. En ehkä oo ihan vielä sinut noiden onestepin liuskojen kanssa - yhdestä puuttui kontrolliviiva ja äsken tein testin missä ei tullut haamun haamuakaan kontrolliviivan lisäksi. En tiedä oliko sit muka tosi laimea pissa (useamman tunnin pidätys kuitenkin), koska aamupäivällä sain vahvan viivan, ja ei kai ovistestit yleensäkään ihan tyhjää näytä. No, on ne varmaan hintansa väärtti tyydyttämään tätä mun testailuintoa!
Onko muuten teillä, joilla todettu ettei ovulaatiota (aina) tapahdu, kuitenkin ns. oviksen merkkejä (himot, limat) ovuloimattomissa kierrossa vai miten se menee? Ei siis mulla syytä epäillä etten ovuloi mutta mietinpä vaan miten nää menee
En osaa sanoa muuta kun ,että minullakin aikainen ovis, tullut kp10-12 ovis plussa.Ovistestit alkoikin tänään tummumaan jo vähän yllättäen, ja nyt äsken alkoi semmoinen jomotus et munasolu irtoo vielä tänään/yöllä. Jos näin on, niin hittovie jo kp10/11. Onkohan se liian aikaisin? Tsekkasin flowsta niin kp10 ei ole ollu ikinä. Yhen kerran kp 11. Yleensä on aina kp12-13.