hankikanto on vasta huhtikuun lopulla, hiihtolomien aikaan on syvälle upottavat hanget
Se oli sitä ilmastonmuutosta, jota ei siihen aikaa Lapissa edes tunnettu.Silloin ku mä olin penska ni jossain Eurajoen ja Rauman välimaastossa merellä kantoi just hiihtolomalla.
nyt siellä ei taida meri edes jäätyäSilloin ku mä olin penska ni jossain Eurajoen ja Rauman välimaastossa merellä kantoi just hiihtolomalla.
nyt siellä ei taida meri edes jäätyä
Koulun hiihtokisat: Veren maku suussa ja keuhkot hangella...kuumaa sekamehua sen jälkeen....minä tykkkäsin kouluaikoina hiihdosta pl. hiihtokisat
käyn joskus vieläkin suksimassa
Jäällä hiihtoHiihtoloma ja auringonpaiste. Hankikanto jäällä. Eväsleipiä ja kuumaa mehua termarista.
hyvä ideaHuomenta!
Kipakka pikkupakkanen, sitä vois lähteä testaamaan luistimet, nyt kun vielä on jäitä
Meidän telkussa on ilmeisesti joku vika ollut joulusta asti, siellä tulee aamusta iltaan eri frozeneita.....hiljentykäämme nyt seuraamaan telkusta jumista
minä katon toisinaan veispuukista synnyinkuntani seurakunnan jumiksenMeidän telkussa on ilmeisesti joku vika ollut joulusta asti, siellä tulee aamusta iltaan eri frozeneita.....
Illalla vasta muuta
hiljentykäämme nyt seuraamaan telkusta jumista
En edes kuulu kirkkoon.hyvää se tekis sullekki mekko
aijjaa, eipä se pakanalle tietenkään mitään hyödytäEn edes kuulu kirkkoon.
Mä oon mennyttä kalua.aijjaa, eipä se pakanalle tietenkään mitään hyödytä
niin aina, niin ainaMä oon vailla kalua.
ei välttis tule maalista se hajuMä pidän tuoksusta, mikä on vahoissa puukirkoissa. Tulee kai niistä maaleista, koska erään maalaistalon päärakennuksessa tuoksui kuistilla samalta ja maali oli prikulleen saman vihreää kuin viereisen pikkukirkon penkit.
Mitähän maalia se on? Ois siistiä ku ois oma kirkontuoksuinen huone!