Ei taida saada.Kuulkaas hei. Google antaa ikävän monia vaihtoehtoja joten....
Saako semsen mustapäisen Abloy-avaimen teettää ilman vuokranantajan lupaa?
Viddu, korjaus, ei toi taida ees olla Abloy-avain,. Mustapäinen kylläkin.
Ei taida saada.Kuulkaas hei. Google antaa ikävän monia vaihtoehtoja joten....
saa, mustapäistä on patentit menny vanhoiksiKuulkaas hei. Google antaa ikävän monia vaihtoehtoja joten....
Tyyntä ennen myrskyäno kyllä sitä ollaan taas niin föögeliä niin föögeliä, mitä se kelleen kuuluu millanen nahkafägä mulla on
tietääkseni en oo tyyntä vettä särkenyt kalastajan tai rättiksen edestä
Löhtyikö suoraan varastosta vai pitääkö odottaa 21 pv? Erehdyin tilaamaan kamaa jyskistä. Seuraavaksi menen sinne ikeaan ilomielin...Puuuuuuh!
Päivä meni naperontin kanssa sohvaostoksilla. Ku koeistuu muutaman huonekaluliikkeen pienehköt sohvat maski naamallaan ja lopputulos on kuitenkin se eka vaaleanpunainen sohva niin ehkä minäkin opin jotain. Ensi kerralla en edes ehdota että voitais me katsella muitakin!
Se pöhkön näköinen rimpulasoffa oli kyl yllättävän hyvä istua.
Ei kai se oo vieläki? Tee nyt hyvä ihminen sille jotain!Sämpylätaikina kohoamassa.
Ei oo enää. Rauhoitu hyvä nainen.Ei kai se oo vieläki? Tee nyt hyvä ihminen sille jotain!
Kuvittelin kohonneen taikinan joka vyöryy lattialle ja tunkee kohta postiluukusta ulos. Pyörryt hiivahöyryihin..Ei oo enää. Rauhoitu hyvä nainen.
mutta tulleepa reilusti sämpylöitäKuvittelin kohonneen taikinan joka vyöryy lattialle ja tunkee kohta postiluukusta ulos. Pyörryt hiivahöyryihin..
Tai hei: mä saarran sun hymiön. Nää tuli hillumaan sun viekkuun.
JeeTai hei: mä saarran sun hymiön. Nää tuli hillumaan sun viekkuun.
HuomentaSämpylä, muna ja kahvi.
Huomenta
Sämpylä, muna ja kahvi.
Huomenta
HuomentaHuomenta
Täällä kahvia,soijarahkaa ja marjoja
Löhtyikö suoraan varastosta vai pitääkö odottaa 21 pv? Erehdyin tilaamaan kamaa jyskistä. Seuraavaksi menen sinne ikeaan ilomielin...