Yks daami yritti tota, mutta en tiiä pistikö se kumin väärinpäin vai mitä, koska kumi ei lähtenyt rullautumaan vaan meinas jäädä daamin kurkkuun kiinni...ei sitä kumia kuulu ite rullata vaan naisen pitää rullata se suullaan
Yks daami yritti tota, mutta en tiiä pistikö se kumin väärinpäin vai mitä, koska kumi ei lähtenyt rullautumaan vaan meinas jäädä daamin kurkkuun kiinni...ei sitä kumia kuulu ite rullata vaan naisen pitää rullata se suullaan
harvalla naisella on kunnolliset oraaliset taidotYks daami yritti tota, mutta en tiiä pistikö se kumin väärinpäin vai mitä, koska kumi ei lähtenyt rullautumaan vaan meinas jäädä daamin kurkkuun kiinni...
Mutkin sais vieteltyä tuolla, melkein. Mä haluaisin sinne vielä katkarapuja joukkoonNyt mää tiedän miten Kalamiehen muija on sen pokannu. Osui tämä resepti silmään.
Kalamiehenviettelys
Leikkaa lohiviipaleet saksilla pieniksi suikaleiksi. Kuori ja hienonna punasipulit. Murskaa kämmenessä roseepippurit karkeaksi rouheeksi.www.meillakotona.fi
Öö. Liikutaan liian korkealla tasolla. Mut vietellään navan alapuoleltaNyt mää tiedän miten Kalamiehen muija on sen pokannu. Osui tämä resepti silmään.
Kalamiehenviettelys
Leikkaa lohiviipaleet saksilla pieniksi suikaleiksi. Kuori ja hienonna punasipulit. Murskaa kämmenessä roseepippurit karkeaksi rouheeksi.www.meillakotona.fi
Sä oot erehtynyt! Tie miehen sydämmeen käy vatsan kauttaÖö. Liikutaan liian korkealla tasolla. Mut vietellään navan alapuolelta
ite oot erehtyny, miehillähän on sydän tunnetusti navan alapuolellaSä oot erehtynyt! Tie miehen sydämmeen käy vatsan kautta
Navan alapuolelta houkutellaan vaan hauskanpitoon
Pitäähän se jälkiruoka olla.naiset hurmataan kokkaamalla niille, sitten kun ne on eufoorisessa tilassa miehen omin karvaisin kätösinsä väsäämistä herkuista niin ne on melko helppo saada avaaman reitensä
Mä en ainakaan raskaan syömisen jälkeen jaksais sekstailla...toki voisin heittäytyä selälleen ja levittää reiret, mutta luultavasti siinä kävis niin, että hetken päästä alkais yläpäästä kuulumaan vieno kuorsauksen ääni.naiset hurmataan kokkaamalla niille, sitten kun ne on eufoorisessa tilassa miehen omin karvaisin kätösinsä väsäämistä herkuista niin ne on melko helppo saada avaaman reitensä
käsitit väärin, ei niitä ruokia passaa tarjoilla ylenängetenMä en ainakaan raskaan syömisen jälkeen jaksais sekstailla...toki voisin heittäytyä selälleen ja levittää reiret, mutta luultavasti siinä kävis niin, että hetken päästä alkais yläpäästä kuulumaan vieno kuorsauksen ääni.
Mutkun mulle iskee ruokakooma herkästi, vaikka söisin kuinka kevyen aterian ja jos ei sitä niin kakkahätä tulee kuiteski JA sen jälkeen ruokakoomakäsitit väärin, ei niitä ruokia passaa tarjoilla ylenängeten
sillai vaan sopivasti
Eihä siinä tarvi ku olla perse pystyssä. Nukut sen jälkeen.Mutkun mulle iskee ruokakooma herkästi, vaikka söisin kuinka kevyen aterian ja jos ei sitä niin kakkahätä tulee kuiteski JA sen jälkeen ruokakooma
Huomenta
Tänään saan tai pitäis saada ovisilmä, että voin tarkkailla kuka mahdollisesti rimpauttelloo ovikelloo
Jaa kun käy hönkimässä alailmoja pönttöön?Eihä siinä tarvi ku olla perse pystyssä. Nukut sen jälkeen.
Eivät asenna ja seison sitte varpailani, jos asentavatAsentavat sen liian ylös
no hyvä tietää että sulle ei vaikuta tarjoilla mtn herkkujaMutkun mulle iskee ruokakooma herkästi, vaikka söisin kuinka kevyen aterian ja jos ei sitä niin kakkahätä tulee kuiteski JA sen jälkeen ruokakooma
Mä puhun panemisesta.Jaa kun käy hönkimässä alailmoja pönttöön?
Eivät asenna ja seison sitte varpailani, jos asentavat
lempipuheenaiheeniMä puhun panemisesta.
Hmmm minä taas menin harhateille siitä mistä me enää puhuttiin, luulin aiheen liittyvän syömiseenMä puhun panemisesta.
hahaa, ei onnistu tekeytyä muka siveäksiHmmm minä taas menin harhateille siitä mistä me enää puhuttiin, luulin aiheen liittyvän syömiseen
Jaa kun käy hönkimässä alailmoja pönttöön?
Eivät asenna ja seison sitte varpailani, jos asentavat
No onnistuuhan!Kengän kokosi huomioon ottaen uskallan epäillä ettei siinä varvistelut auta
Heh, olipas hassu sana tuo varvistelut