On meillä jotakin yhteistä.lempipuheenaiheeni
On meillä jotakin yhteistä.lempipuheenaiheeni
No onnistuuhan!
Vaikka pien ja sirpakka olen niin ei se tee minust mittää hobittia sentäs
On toki, mutta miksi sä sen haluat tietää?Sovittaisiinko näin, ettå, kun He ovat saaneet asennettua sen ovisilmän, niin ilmoitat kuinka korkealle/matalelle He onnistuivat asentamaan sen?
Onhan sinulla rullamitta tai muuhun mittaamiseen soveltuva väline?
On toki, mutta miksi sä sen haluat tietää?
Haluaa selkeästi käydä rimputtelemassa salaa sun ovikelloa ja huohottamassa sun oven takana....On toki, mutta miksi sä sen haluat tietää?
Ja yrittää kurkkia vällykäärmeen silmällään sen kautta, jos on liian alhaallaHaluaa selkeästi käydä rimputtelemassa salaa sun ovikelloa ja huohottamassa sun oven takana....
Jos on silmä liian ylhäällä niin tietää et joudut hakeen penkin ensin ja ehtii paremmin karkuun
Liekkö käynyt mun oven takana?Haluaa selkeästi käydä rimputtelemassa salaa sun ovikelloa ja huohottamassa sun oven takana....
Jos on silmä liian ylhäällä niin tietää et joudut hakeen penkin ensin ja ehtii paremmin karkuun
Se voipi olla. Ei sulla kummittelekkaan kun se on vaan rättis joka hiippailee sun oven takana, kaapeissa piilossa ja kutittelee öisinLiekkö käynyt mun oven takana?
Huhupuheiden mukaan pienimunaiset miehet ovat kokkejanaiset hurmataan kokkaamalla niille, sitten kun ne on eufoorisessa tilassa miehen omin karvaisin kätösinsä väsäämistä herkuista niin ne on melko helppo saada avaaman reitensä
Se on vain huhu.Huhupuheiden mukaan pienimunaiset miehet ovat kokkeja
Ihan turhaan asentavat sille ovisilmää. Postiluukusta se kuitenkin kyttää miesten kriittisiä paikkojaKengän kokosi huomioon ottaen uskallan epäillä ettei siinä varvistelut auta
Heh, olipas hassu sana tuo varvistelut
Huhupuheiden mukaan ruutiksella on suurempi nahgafägä pöksyissään, kuin rättikselläHuhupuheiden mukaan pienimunaiset miehet ovat kokkeja
Niin se taiskin olla ruutis, joka heittää vehkeensä olkapäälle ettei se kastu veteen, kun istahtaa pöntölle?Huhupuheiden mukaan ruutiksella on suurempi nahgafägä pöksyissään, kuin rättiksellä
Huhupuheiden mukaan ruutiksella on suurempi nahgafägä pöksyissään, kuin rättiksellä
Huhupuheiden mukaan ruutiksella on suurempi nahgafägä pöksyissään, kuin rättiksellä
Ja yrittää kurkkia vällykäärmeen silmällään sen kautta, jos on liian alhaalla
Me muut taas miinustetaan 3 cm, koska poliisikin miinustaa 3 km/h, jos ajaa tutkaan...Huhupuheiden mukaan Kurtilla on nahgafägän mitassa Lapinlisää
harvalla naisella on kunnolliset oraaliset taidot
onnaako kortsun rullaus?Mä olen kyllä ihan hemmetin hyvä syömään! Ja juomaan. Ja oksentamaankin. :X
onnaako kortsun rullaus?