Ei toi ole kiva lupausLupaan olla tekemättä tässä kuussa yhtään maistuisiko?-aloitusta
Ne on kivoja aloituksia...
Ei toi ole kiva lupausLupaan olla tekemättä tässä kuussa yhtään maistuisiko?-aloitusta
Minkä kanssa vedät sitä?Saan kohta munaa
Toi on niin ärsyttävää kun ei voi noudattaa sääntöjä...Jassoo, joku ei paukutellut eilen. Olis säästänyt seuraavaan kertaan.
Tuosta tulikin mieleeni se parimetrinen (pian ex) naapurini, joka polttelee itsemurhayksiössään jatkuvasti, että eilen kuulin toiselta naapurilta miten tää ko. setä on saanut tupakoimisesta jo monta valitusta.Kahdesta paikasta muutettiin pois naapureiden takia ja ensimmäisestä, koska mun itsemurhayksiö jäi vähän pieneksi meille
Minkä kanssa vedät sitä?
Vai meneekö ihan sellaisenaan?
Ei toi ole kiva lupaus
Ne on kivoja aloituksia...
No hyvä ettei sit ihan iliman jäädä!Lohdutuksena voin sanoa, että helmikuussa niitä tulee senkin edestä
Jätätkö keltuaisen löysäksi?Paljaaltaan yksi, sinapilla toinen, ketsupilla kolmas ja ketsupilla ja sinapilla neljäs, näin siis vertailun vuoksi ja paistettuja ovat
Minkä värisen senkin?Lohdutuksena voin sanoa, että helmikuussa niitä tulee senkin edestä
Tyyppi taitaa olla latvasta laho...Tuosta tulikin mieleeni se parimetrinen (pian ex) naapurini, joka polttelee itsemurhayksiössään jatkuvasti, että eilen kuulin toiselta naapurilta miten tää ko. setä on saanut tupakoimisesta jo monta valitusta.
Oli vaan todennut niihin, että ''Mun vanhemmat omistaa tästä talosta 4 osaketta, mä saan tehdä mitä mä haluun'' ja kyllä, kyseessä on lähempänä 50v mies, eikä mikään teinipoju.
Jätätkö keltuaisen löysäksi?
Minkä värisen senkin?
ei se nyt kerkiää kun se pakkaa niitä muuttolaatikoitaan kissansa kanssaIrstailijoita paikalla?
ei se nyt kerkiää kun se pakkaa niitä muuttolaatikoitaan kissansa kanssa
no mikä etteiOk. Sinähän voisit kuitenkin raapasta pienen eroottisen tarinan Hänen puolesta?
No nyt oli niin syvällistä että huh...no mikä ettei
äijä survaisi kovan elimensä pimpulaa ja alkoi rynkyttää, kohta lasti lensi ja äijä vetäisi limaisen elimensä höyryävästä v1tusta ja pyyhki sen Valliladesignin verhoihin, pieraisi ja sytytti punasen nortin
millasia palkkioita ne maksanevat?No nyt oli niin syvällistä että huh...
Sähän voisit ruveta vaikka reginaan kirjottaan.
(Onkohan sitä edes olemassa enää?)
Emmää tiiä mutta kyllä noilla sepustuksilla varmaan liksoille pääsismillasia palkkioita ne maksanevat?
hienoa, ilmoitan duuniin että jään vapaaksi kirjailijaksiEmmää tiiä mutta kyllä noilla sepustuksilla varmaan liksoille pääsis