• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kahdesta paikasta muutettiin pois naapureiden takia ja ensimmäisestä, koska mun itsemurhayksiö jäi vähän pieneksi meille
Tuosta tulikin mieleeni se parimetrinen (pian ex) naapurini, joka polttelee itsemurhayksiössään jatkuvasti, että eilen kuulin toiselta naapurilta miten tää ko. setä on saanut tupakoimisesta jo monta valitusta.
Oli vaan todennut niihin, että ''Mun vanhemmat omistaa tästä talosta 4 osaketta, mä saan tehdä mitä mä haluun'' ja kyllä, kyseessä on lähempänä 50v mies, eikä mikään teinipoju. :unsure:
 
Tuosta tulikin mieleeni se parimetrinen (pian ex) naapurini, joka polttelee itsemurhayksiössään jatkuvasti, että eilen kuulin toiselta naapurilta miten tää ko. setä on saanut tupakoimisesta jo monta valitusta.
Oli vaan todennut niihin, että ''Mun vanhemmat omistaa tästä talosta 4 osaketta, mä saan tehdä mitä mä haluun'' ja kyllä, kyseessä on lähempänä 50v mies, eikä mikään teinipoju.
Tyyppi taitaa olla latvasta laho...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
no mikä ettei

äijä survaisi kovan elimensä pimpulaa ja alkoi rynkyttää, kohta lasti lensi ja äijä vetäisi limaisen elimensä höyryävästä v1tusta ja pyyhki sen Valliladesignin verhoihin, pieraisi ja sytytti punasen nortin
No nyt oli niin syvällistä että huh...o_O
Sähän voisit ruveta vaikka reginaan kirjottaan:LOL:.
(Onkohan sitä edes olemassa enää?:unsure:)
 

Yhteistyössä