Se on ovulaatioaika vissiin,kun panettaa ja mielikuvat pyörii päässä
Ei, täällä on paikalla vain liuta tiukkapipoisia nunnia
Se on ovulaatioaika vissiin,kun panettaa ja mielikuvat pyörii päässä
Jaa,minä ja mies,mä istun ja mies seisoo mun jalkojen välillä. Mulla punaiset alusvaatteet,mä riisun miehen paidan,avaan farkkujen vetoketjun ja ...... nam.Voisitko kertoa niistä mielikuvista lisää?
Hyvää uutta vuotta !Nonnih! Hyvää Uutta Vuotta vain kaikille!
Irkkufolkin tahdissa lähti uuden vuoden vietto, ainaki siihen asti kun muksut vihjasee voitasko äiti kuunnella jotain muuta. Mutta toistaiseksi ovat vain innoissaan tanssineet
Vai pitäskös tuota toivotella vasta yöllä.... No ihan sama, toivotellaan sitten uudestaan
Pääsispä saunaan jo,meillä on vasta lauantaina.Kotona ja saunakin lämpeää.
Jaa,minä ja mies,mä istun ja mies seisoo mun jalkojen välillä. Mulla punaiset alusvaatteet,mä riisun miehen paidan,avaan farkkujen vetoketjun ja ...... nam.
Seuraava mielikuva alasti sängyllä,mies hieman puree hellästi kaulasta ja sivelee / hivelee sormella tai raapii kevyesti reisiä/ takareisiä/ pakaroita ja sitten....
Noup.Joko sinulla satisvaijeri pro 2?
Joo kais, älä mee tohon lankaan!Nyt alkoi seisomaan, kiitos
Nyt ku pääsit alkuun, niin annappa tulla loputkin, lupaan olla tumputtamatta
Senkun tumputtaa vaan,ei haittaa mua,kun en nää enkä kuule sitä.Joo kais, älä mee tohon lankaan!
Tumputtaa kuitenki niin, että naapurit luulee läpsytyksen liittyvän jotennii papattien poksautteluun!!
Joo kais, älä mee tohon lankaan!
Tumputtaa kuitenki niin, että naapurit luulee läpsytyksen liittyvän jotennii papattien poksautteluun!!
No niinpä, nuo on ihme otuksiaJaahas, kissa miettinyt pitkin päivää notta pelkäiskö ulkoa kantautuvaa paukuttelua vai ei ja tovin seuraamalla minua, hermostui jostain mulle, roikkui hetken nilkassa ja painui sitte tympääntyneenä vaatehuoneeseen nukkumaan...ota nuistakin eläjistä aina selvää
Senkun tumputtaa vaan,ei haittaa mua,kun en nää enkä kuule sitä.
En oikeestaan, mutta olispa metkaa jos silläkin olisi kieli, hampaat ja kitarisat!Ootko miettinyt koskaan että vällykäärmeen silmä on niin kuin pieni suu?
Ois aika pelottavaa !En oikeestaan, mutta olispa metkaa jos silläkin olisi kieli, hampaat ja kitarisat!
Tai pimpalla?En oikeestaan, mutta olispa metkaa jos silläkin olisi kieli, hampaat ja kitarisat!
Eikös joskus tehty sellanen kauhuelokuvakin missä pimpalla oli hampaat, näin ainakin muistelen*muistelee*Tai pimpalla?
Kyl mä voin katsella ja kiihottaa mun miehen katselu,mutta en mä muiden miesten touhuja / vehkeitä kahteleJos näkisit niin kyllä kiihottuisit
On tehty,katoin senEikös joskus tehty sellanen kauhuelokuvakin missä pimpalla oli hampaat, näin ainakin muistelen*muistelee*
Multa jäi kattomatta, jonkun trailerin tosin näin siitä kylläOn tehty,katoin sen
Mä en muista.Eikös joskus tehty sellanen kauhuelokuvakin missä pimpalla oli hampaat, näin ainakin muistelen*muistelee*
Pidän kiinni sängyn päädystä tiukasti kun mies työntyy rajusti ja hieroo samalla rintoja.Voihan touhutippa
Odottelen innolla jatkoa