Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Voisitko kertoa niistä mielikuvista lisää?
Jaa,minä ja mies,mä istun ja mies seisoo mun jalkojen välillä. Mulla punaiset alusvaatteet,mä riisun miehen paidan,avaan farkkujen vetoketjun ja ...... nam.
Seuraava mielikuva alasti sängyllä,mies hieman puree hellästi kaulasta ja sivelee / hivelee sormella tai raapii kevyesti reisiä/ takareisiä/ pakaroita ja sitten....
 
Nonnih! Hyvää Uutta Vuotta vain kaikille!
Irkkufolkin tahdissa lähti uuden vuoden vietto, ainaki siihen asti kun muksut vihjasee voitasko äiti kuunnella jotain muuta. Mutta toistaiseksi ovat vain innoissaan tanssineet

Vai pitäskös tuota toivotella vasta yöllä.... No ihan sama, toivotellaan sitten uudestaan
Hyvää uutta vuotta !
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Nyt alkoi seisomaan, kiitos :)

Nyt ku pääsit alkuun, niin annappa tulla loputkin, lupaan olla tumputtamatta :giggle:

Jaa,minä ja mies,mä istun ja mies seisoo mun jalkojen välillä. Mulla punaiset alusvaatteet,mä riisun miehen paidan,avaan farkkujen vetoketjun ja ...... nam.
Seuraava mielikuva alasti sängyllä,mies hieman puree hellästi kaulasta ja sivelee / hivelee sormella tai raapii kevyesti reisiä/ takareisiä/ pakaroita ja sitten....
 
Jaahas, kissa miettinyt pitkin päivää notta pelkäiskö ulkoa kantautuvaa paukuttelua vai ei ja tovin seuraamalla minua, hermostui jostain mulle, roikkui hetken nilkassa ja painui sitte tympääntyneenä vaatehuoneeseen nukkumaan...ota nuistakin eläjistä aina selvää :unsure:
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: m.e.k. ja Kais
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Voihan touhutippa
Odottelen innolla jatkoa
Pidän kiinni sängyn päädystä tiukasti kun mies työntyy rajusti ja hieroo samalla rintoja.
Seuraava mielikuva on että mies on sängyssä alasti, sidon miehen kädet sängyn päätyyn, hyväilen ja suutelen miestä alaspäin,otan suihin. Nousen päälle ja keinutan lantiota ja pyöritän pyllyä yhä kiihdyttäen tahtia kunnes lauetaan.
 

Yhteistyössä