Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ei tuollakaan oo kunnon pusuhuulia niin joutuu turvautumaan irto-sellaisiin

Mulla on varmaan 2 kertaa isommat huulet kuin tolla. Ilman täyteaineita.
Epäilemättä myös 2 kertaa leveämpi ahteri - ilman täyteaineita. ;) Mutta eihän sinun tarvitse näyttää aasialaiselta (=aasialaisen veroiselta) paitsi jos välttämättä haluaisit lähipiiriini....
En muuten koskaan ole ymmärtänyt tuota turpeiden huulien estetiikkaa.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Käytiinpä sit pikaisesti kaupungin huonekaliliikkeet läpi. Ja tilattiin JYSKiin sängyt. Pari viikkoa pitäisi vielä noilla vanhoilla venkoilla, toivottavasti uni tulee edes hetkittäin. *huokaus*


Ni mikä siinäkin sit muka on, että kasikytsenttisiö petejä löytyy oitis mut ysikymppisiä ei? Älytöntä!
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies ja m.e.k.
Epäilemättä myös 2 kertaa leveämpi ahteri - ilman täyteaineita. ;) Mutta eihän sinun tarvitse näyttää aasialaiselta (=aasialaisen veroiselta) paitsi jos välttämättä haluaisit lähipiiriini....
En muuten koskaan ole ymmärtänyt tuota turpeiden huulien estetiikkaa.
Hyvin sä tunnet anatomian, huulet ja elopaino kun ei korreloi mitenkään.

Ei, en halua näyttää aasialaiselta, miksi rumentaisin itseni? Miksi haluaisin pienemmät silmät joista molemmat näkyy melkein sivukuvasta kun nenänsiltaa ei ole, pienemmät huulet, lyhyemmän varren, ihon joka olisi joku laiturin alla vuoden ajan kelluneen ruumiin ihon näkönen....eijei.
Mieluiten olen ihanasti länsimaisen näköinen. :giggle:
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Pitää kai perehtyä siis hyasentteihin syvemminkin. Kai niitäkin voisi itse kasvattaa. Sipuleita varmasti myydään jssain.
Kyllä niitä vaan voi itekkin kasvatella. Niitä myydään ainakin puutarhakaupoissa, joskus tavarataloissakin. Mut kato ostaessas, että ne sipulit on tarkoitettu sisäkasvatukseen.
Ja varaa aikaa kaks ja puoli- kolme kuukautta.
Sit vaan tökit sipulit hiekkamultaan niin että yks kolmasosa sipulista jää näkyviin.
Ne vaatii pimeä-viileä käsittelyn, eli pimeään ja 7- 10 asteen lämpöö. Kastellaan vain, jos multa tuntuu kuivalta ja silloinkin hyvin niukasti.
Kun sipulit ovat työntäneet noin parituumaiset(5cm)versot, voit tuoda ne valoisaan ja huoneenlämpöön. Pihtaa vieläkin vettä, etteivät innostu lykkäämään ylettömästi vartta.
Siinä se.
 
Muksujen kans käyty niiden lahjakortteja höyläämässä alennusmyynneissä.
Rakettejakin ostettu, mokomia turhakkeita.

Joku irakin näkönen mamumies myi mulle vähän tympääntyneen oloisesti juoksu/kävelylenkkarit. Oli oikein puleerattu, haisi kuin hyasintti!

Mietin että miks se oli tympee mulle. Varmaan aatteli että ei hänen oma fatimansa huitele ilman miestä/esiliinaa alennusmyynneissä, ilman huivia vielä, ja toivotti mielessään mut johonki ikävään paikkaan.
Hymyilin sille. Luuli varmaan että iskin sitä? :unsure:
 
Muksujen kans käyty niiden lahjakortteja höyläämässä alennusmyynneissä.
Rakettejakin ostettu, mokomia turhakkeita.

Joku irakin näkönen mamumies myi mulle vähän tympääntyneen oloisesti juoksu/kävelylenkkarit. Oli oikein puleerattu, haisi kuin hyasintti!

Mietin että miks se oli tympee mulle. Varmaan aatteli että ei hänen oma fatimansa huitele ilman miestä/esiliinaa alennusmyynneissä, ilman huivia vielä, ja toivotti mielessään mut johonki ikävään paikkaan.
Hymyilin sille. Luuli varmaan että iskin sitä?
Oliskohan tää maailma kuinkakin paljon parempi paikka jos kaikki noudattais tota sun käytöstäsi. Eli että hymyiltäis vaan kaikille norsunv naamoille.
 
Oliskohan tää maailma kuinkakin paljon parempi paikka jos kaikki noudattais tota sun käytöstäsi. Eli että hymyiltäis vaan kaikille norsunv naamoille.
Jos joku on mulle ööö norsunrömpsänen, hymyilen sille silti. Joskus otan semmoisesta ihmisestä haasteen ja lämmitän ja pehmitän sitä hymyllä ja puheella.
Lopussa se on jo ihan hangon keksiä. :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä