No sekös se vaikuttaa meilläkin kun meilläkään ei nuku kukaan kunnolla... Ei siis saada unta, ja sit heräillään....
Epäilemättä myös 2 kertaa leveämpi ahteri - ilman täyteaineita. Mutta eihän sinun tarvitse näyttää aasialaiselta (=aasialaisen veroiselta) paitsi jos välttämättä haluaisit lähipiiriini....Ei tuollakaan oo kunnon pusuhuulia niin joutuu turvautumaan irto-sellaisiin
Mulla on varmaan 2 kertaa isommat huulet kuin tolla. Ilman täyteaineita.
Minäkin nukuin ja näin unta, että kiertelin jollain tivoli/kauppakeskus alueella Jussi Halla-ahon kanssa ja hän olis halunnut lähteä mun kanssa ensi sunnuntaina laivaristeilylle ja yritti antaa kielarin
Kokkeile nyt niillä neuvotuilla keinoilla niin ei tarvii joka viestistä harmitella!M0de säätänyt filtterin niin tiukalle että kaikki keskustelu on mahdotonta
Laajennan sanavarastoani, kiitos
Kiusaavat elikoita jo etukäteen... Siitä sais mielestäni antaa kunnon sakot. Niin että iskän lompakossa tuntuu!Jaaha, ulkona paukutellaan.
Kokkeile nyt niillä neuvotuilla keinoilla niin ei tarvii joka viestistä harmitella!
Tottele!
Kiusaavat elikoita jo etukäteen... Siitä sais mielestäni antaa kunnon sakot. Niin että iskän lompakossa tuntuu!
Epäilemättä myös 2 kertaa leveämpi ahteri - ilman täyteaineita. Mutta eihän sinun tarvitse näyttää aasialaiselta (=aasialaisen veroiselta) paitsi jos välttämättä haluaisit lähipiiriini....
En muuten koskaan ole ymmärtänyt tuota turpeiden huulien estetiikkaa.
Ei tuollakaan oo kunnon pusuhuulia niin joutuu turvautumaan irto-sellaisiin
Mulla on varmaan 2 kertaa isommat huulet kuin tolla. Ilman täyteaineita.
Hyvin sä tunnet anatomian, huulet ja elopaino kun ei korreloi mitenkään.Epäilemättä myös 2 kertaa leveämpi ahteri - ilman täyteaineita. Mutta eihän sinun tarvitse näyttää aasialaiselta (=aasialaisen veroiselta) paitsi jos välttämättä haluaisit lähipiiriini....
En muuten koskaan ole ymmärtänyt tuota turpeiden huulien estetiikkaa.
Kyllä niitä vaan voi itekkin kasvatella. Niitä myydään ainakin puutarhakaupoissa, joskus tavarataloissakin. Mut kato ostaessas, että ne sipulit on tarkoitettu sisäkasvatukseen.Pitää kai perehtyä siis hyasentteihin syvemminkin. Kai niitäkin voisi itse kasvattaa. Sipuleita varmasti myydään jssain.
Oliskohan tää maailma kuinkakin paljon parempi paikka jos kaikki noudattais tota sun käytöstäsi. Eli että hymyiltäis vaan kaikille norsunv naamoille.Muksujen kans käyty niiden lahjakortteja höyläämässä alennusmyynneissä.
Rakettejakin ostettu, mokomia turhakkeita.
Joku irakin näkönen mamumies myi mulle vähän tympääntyneen oloisesti juoksu/kävelylenkkarit. Oli oikein puleerattu, haisi kuin hyasintti!
Mietin että miks se oli tympee mulle. Varmaan aatteli että ei hänen oma fatimansa huitele ilman miestä/esiliinaa alennusmyynneissä, ilman huivia vielä, ja toivotti mielessään mut johonki ikävään paikkaan.
Hymyilin sille. Luuli varmaan että iskin sitä?
Jos joku on mulle ööö norsunrömpsänen, hymyilen sille silti. Joskus otan semmoisesta ihmisestä haasteen ja lämmitän ja pehmitän sitä hymyllä ja puheella.Oliskohan tää maailma kuinkakin paljon parempi paikka jos kaikki noudattais tota sun käytöstäsi. Eli että hymyiltäis vaan kaikille norsunv naamoille.