Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Hei vaan kaikkien heiluville:)

Kyllä pieruhuumori aina hauskaa on, mutta omalla kohdalla riippuu ihan siitä kenen seurassa sitä kehtaa viljellä :unsure:
Mun pojat ovat sitä mieltä ettei nainen saisi pierrä, ei ainakaan muualla kuin vessassa salaa....veljet ja siskot taas päästelee tutussa seurassa kilpaa, minä taas...niin minähän pieren parfyymin tuoksua:giggle:
 
Hei vaan kaikkien heiluville

Kyllä pieruhuumori aina hauskaa on, mutta omalla kohdalla riippuu ihan siitä kenen seurassa sitä kehtaa viljellä
Mun pojat ovat sitä mieltä ettei nainen saisi pierrä, ei ainakaan muualla kuin vessassa salaa....veljet ja siskot taas päästelee tutussa seurassa kilpaa, minä taas...niin minähän pieren parfyymin tuoksua
 
Hei vaan kaikkien heiluville

Kyllä pieruhuumori aina hauskaa on, mutta omalla kohdalla riippuu ihan siitä kenen seurassa sitä kehtaa viljellä
Mun pojat ovat sitä mieltä ettei nainen saisi pierrä, ei ainakaan muualla kuin vessassa salaa....veljet ja siskot taas päästelee tutussa seurassa kilpaa, minä taas...niin minähän pieren parfyymin tuoksua
Eli kun teillä on sukujuhlat, niin ne on paree pitää ulkona ja kaukana avotulesta?
 
Hei vaan kaikkien heiluville:)

Kyllä pieruhuumori aina hauskaa on, mutta omalla kohdalla riippuu ihan siitä kenen seurassa sitä kehtaa viljellä :unsure:
Mun pojat ovat sitä mieltä ettei nainen saisi pierrä, ei ainakaan muualla kuin vessassa salaa....veljet ja siskot taas päästelee tutussa seurassa kilpaa, minä taas...niin minähän pieren parfyymin tuoksua:giggle:
Mä pierasin äsken vahingossa, kun mies oli vieressä puhelimessa. :notworthy:
 
Oli ihana ja ujo ja suloinen poika, sellanen pitkäripsinen ja aina kujeilemassa:love::love:...seukattiin yläasteella muutama vuosi ja ystävyys säilyi aikuisuuteen saakka:love::love:...sitten hää sairastuikin ja kuoli ihan liian nuorena, 35 vuotiaana:(
Mä oon vähän kade semmosille jotka seurusteli yläasteella jo. Mäkin olisin halunnu jonku pitkäripsipojan...:(
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Elena777 ja m.e.k.

Yhteistyössä