Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Iltaa

Nyt alkaa tulla jouluruoat korvista jo ulos...meen sohvalle pötkölleen...heippa
Mulle kans. Jätän uudenvuoden syömingit pois ja alan treenaamaan, nää on poltettava mitä on tullut ahdettua.

Oon jouluahtaaja, isolla aalla! Onneks nää nyt lähtee suht helposti pois ja täällä nää natiaiset reenaa ni helppo lähteä komppaamaan. Äsken meni vimoset laatikot sillimajoneesin kanssa. Tyttö otti kipollisen ruokaisaa vihersalaattia ja katseli paheksuvasti mun lautasta!:ROFLMAO::ROFLMAO:

Alkomahoolit tuhosin eilen illalla yllättäen kaikki, kun höpisin hikottelevan miehen kanssa koko illan pitkälle yötä. :ROFLMAO:
Seuraavan kerran alkohoolia ens jouluna, ettei linjat mäne.:giggle:
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Mulle kans. Jätän uudenvuoden syömingit pois ja alan treenaamaan, nää on poltettava mitä on tullut ahdettua.

Oon jouluahtaaja, isolla aalla! Onneks nää nyt lähtee suht helposti pois ja täällä nää natiaiset reenaa ni helppo lähteä komppaamaan. Äsken meni vimoset laatikot sillimajoneesin kanssa. Tyttö otti kipollisen ruokaisaa vihersalaattia ja katseli paheksuvasti mun lautasta!

Alkomahoolit tuhosin eilen illalla yllättäen kaikki, kun höpisin hikottelevan miehen kanssa koko illan pitkälle yötä.
Seuraavan kerran alkohoolia ens jouluna, ettei linjat mäne.
Mä olen kai sitten kala ahtaaja:whistle:
Otan lautaselle aivan liikaa kalaa, koska pelkään sen loppuvan kesken ja sitten jätän reilusti yli puolet myöhemmin syötäväksi:giggle:
Mutta nyt tekis jo mieli syödä ihan jotain perusruokaa...tai siis ei _nyt_ vaan huomenna!
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Lispetti
Mä en oo ikinä kyennyt ottamaan krapularyyppyä. Kaik tulee ylös oitis.
En mäkään. Aamulla pystyis jatkaan jos olisi kännissä(tai ainakin ennen pystyi) mut jos on nukkunut laskuhumalan loppusuoralle/rapulaan asti niin ei pysty ottaan kyllä yhtään mitään.
En tosin useamman päivän juomisia ole harrastanut enää ainakaa 10 vuoteen...
 

Yhteistyössä