Kysyn vain vertailun vuoksi. Täkäläiset naiset antavat tuokaa miehelle, miehen lähtiessä takaisin kotiinsa.Miksi pitäisi palkita? Eikö riitä että saa pimppaa?
Kutsuttiinkohan sitä ” sonnin leiväksi” entisaikaan Suomessa.
Kysyn vain vertailun vuoksi. Täkäläiset naiset antavat tuokaa miehelle, miehen lähtiessä takaisin kotiinsa.Miksi pitäisi palkita? Eikö riitä että saa pimppaa?
Mä annan ruokaa vaikka ei ole seksiä. Jos vieras on mun luona pidemmän aikaa.Kysyn vain vertailun vuoksi. Täkäläiset naiset antavat tuokaa miehelle, miehen lähtiessä takaisin kotiinsa.
Kutsuttiinkohan sitä ” sonnin leiväksi” entisaikaan Suomessa.
täällä saa tapanina jo normiruokaaIltaa
Nyt alkaa tulla jouluruoat korvista jo ulos...meen sohvalle pötkölleen...heippa
Yksi tyhmä kysymys. Kuinka Suomessa yksinäiset naiset palkitsevat miehen, joka käy tyydyttämässä puutteessa olevan naisen?
Meillä tuo teini teki äsken kinkunjämistä hernekeittoa.täällä saa tapanina jo normiruokaa
yleensä oon saanu savustetun poron paistinYksi tyhmä kysymys. Kuinka Suomessa yksinäiset naiset palkitsevat miehen, joka käy tyydyttämässä puutteessa olevan naisen?
velipojat onIltoi!
Meillä ranskanpottuja, kalapuikkoja, makkaraa ja salaattia.
Mä tosin en taida vieläkään syödä. Velipoika juotti mut krapulaiseksi.
Mulle kans. Jätän uudenvuoden syömingit pois ja alan treenaamaan, nää on poltettava mitä on tullut ahdettua.Iltaa
Nyt alkaa tulla jouluruoat korvista jo ulos...meen sohvalle pötkölleen...heippa
Mä olen kai sitten kala ahtaajaMulle kans. Jätän uudenvuoden syömingit pois ja alan treenaamaan, nää on poltettava mitä on tullut ahdettua.
Oon jouluahtaaja, isolla aalla! Onneks nää nyt lähtee suht helposti pois ja täällä nää natiaiset reenaa ni helppo lähteä komppaamaan. Äsken meni vimoset laatikot sillimajoneesin kanssa. Tyttö otti kipollisen ruokaisaa vihersalaattia ja katseli paheksuvasti mun lautasta!
Alkomahoolit tuhosin eilen illalla yllättäen kaikki, kun höpisin hikottelevan miehen kanssa koko illan pitkälle yötä.
Seuraavan kerran alkohoolia ens jouluna, ettei linjat mäne.
Olen joskus saanut palvattua kalkkunaa ja palvattua hanhea.Oli muuten uusi tuttavuus joulupöydässä. Saatiin siis tutulta palvattu ankka ja olipa herkkua!
Suosittelen kokeilemaan jos moisia jossain myynnissä näette,
Paitsi tähän?Olen joskus saanut palvattua kalkkunaa ja palvattua hanhea.
Hyvää oli, mutta mulle piisaa kerran vuodessa. Kyllästyn helposti.
Tuohon en kyllästy koskaan.Paitsi tähän?
Sillä se lähtee millä tulikinHyyyy! ei mitään viinas-kuvia nyt!
Sillä se lähtee millä tulikin
Harjoituksen puutetta. Tosin en minäkään kykene.Mä en oo ikinä kyennyt ottamaan krapularyyppyä. Kaik tulee ylös oitis.
Mä en ooo ikinä kyennyt ottamaan krapulaa.Mä en oo ikinä kyennyt ottamaan krapularyyppyä. Kaik tulee ylös oitis.
En mäkään. Aamulla pystyis jatkaan jos olisi kännissä(tai ainakin ennen pystyi) mut jos on nukkunut laskuhumalan loppusuoralle/rapulaan asti niin ei pysty ottaan kyllä yhtään mitään.Mä en oo ikinä kyennyt ottamaan krapularyyppyä. Kaik tulee ylös oitis.