Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Terskat kaikille!:giggle:
Mä olen mennyt ja tullut tänään pää kolmantena jalakana ja nytkyllä istun hetken tässä ja mussutan salmiakki/suklaata ja kattelen toisella simmulla netflixiä.
Poika on pitänyt tänään kiireisenä, eilen piti keskimmäinen ja vanhin, tänään taas nuorin ja tuonne se nukahti olkkarin lattialle tehdylle isolle petille äsken nukkumaan:love::love:
 
Terskat kaikille!
Mä olen mennyt ja tullut tänään pää kolmantena jalakana ja nytkyllä istun hetken tässä ja mussutan salmiakki/suklaata ja kattelen toisella simmulla netflixiä.
Poika on pitänyt tänään kiireisenä, eilen piti keskimmäinen ja vanhin, tänään taas nuorin ja tuonne se nukahti olkkarin lattialle tehdylle isolle petille äsken nukkumaan
Mä tuijotin koko illan netflixiä.
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Mitä katsoit Netflixistä?


Terskat kaikille!:giggle:
Mä olen mennyt ja tullut tänään pää kolmantena jalakana ja nytkyllä istun hetken tässä ja mussutan salmiakki/suklaata ja kattelen toisella simmulla netflixiä.
Poika on pitänyt tänään kiireisenä, eilen piti keskimmäinen ja vanhin, tänään taas nuorin ja tuonne se nukahti olkkarin lattialle tehdylle isolle petille äsken nukkumaan:love::love:
 
Salilla on muitakin ihmisiä, varsinkin ryhmäliikuntatunneilla. Sinne vaan rohkeasti. Tosin maksaahan se jokusen kympin kuussa, mutta terveys ennen kaikkea. Käy katsomassa, kunhan tämä korona-aika hellittää.
Silloin taidan olla kortistossa. Opiskelu loppuu ens vuonna. Mulla oli salijäsenyys muutama vuosi sitten. Lopetin sen koska en käynyt siellä.
 
Olispa mulla joku joka vie lenkille. Yksin ei huvita lähteä.
Juu mut yksin mäkin aloitin viime keväänä. :)
Ja sit kun puhutaan kuntolenkkeilystä niin silloin tarttee jo motivaatiota olla itselläkin.
Tuo mies lähtee ehkä viikon ajan mun mukaan pakotettuna, mut jos sillä ei oo omaa halua kuntoiluun, niin sillä se lopahtaa siihen.

Oon monessa ryhmäliikuntajutussa ollu muiden mukana, ilman että itsellä on ollu kipinä, ja ne on lässähtäny. Ei kannettu vesi kaivossa pysy. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Juu mut yksin mäkin aloitin viime keväänä.
Ja sit kun puhutaan kuntolenkkeilystä niin silloin tarttee jo motivaatiota olla itselläkin.
Tuo mies lähtee ehkä viikon ajan mun mukaan pakotettuna, mut jos sillä ei oo omaa halua kuntoiluun, niin sillä se lopahtaa siihen.

Oon monessa ryhmäliikuntajutussa ollu muiden mukana, ilman että itsellä on ollu kipinä, ja ne on lässähtäny. Ei kannettu vesi kaivossa pysy.
Mun on pitänyt käydä yksin lenkillä monet vuodet. Ei ole onnistunut. Ei ole sitä ettenkö halua. :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Mulla on vähän riippunut elämäntilanteesta, oonko kaivannu lenkkikaveria vai en. Jos haluaa oikeesti kohottaa kuntoa, niin joskus lenkkikaverista on enemmän haittaa, koska mulla ei ole aina sama rytmi tai lenkin pituus.

Mut joskus on ollu elämäntilanne, että se yksin lenkkeily ei oo virkistäny. Opiskeluaikana kun vietti paljon aikaa yksin kämpillä (vaikka jokunen kaveri oli), niin jos kävi lenkillä niin yhtä tylsä olo oli sen jälkeen, ja kävellessä omat ajatukset vaan rynkytti sitä samaa, yksinäistä kehää.

Tänne maalle muuton jälkeen oli pitkä aika ennenkuin ilkesin yksin lenkille. Oli tunne, että kun kaikki tuntee toisensa, niin "huomaako kaikki että nyt mä kävelen YKSIN." Sit kun alkoi saada kaveria muissa jutuissa, niin yksin lenkkeily ei tuntunut nololta.

Kyllä mä saisin lenkkikaverin ja oon lenkkeillykin sen kans. Mut en usein halua, koska haluan mennä omaan tahtiin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja Lispetti

Yhteistyössä