Isovanhemmillani kävi joskus joulupukki, joka sammui ja nukkui sitten 3h... Isäni ei kyllä muistanut, koska oli niin nuori silloin.
Esit. Ja vastaus liittyi tuohon kuvaan...
Esit. Ja vastaus liittyi tuohon kuvaan...
Tääl ei oo niin päivän päälle, ku lapsoset ovat millokn aattona, aatonasttona tai joulupäivänä. Nyt paisteltiin etukäteen että esikoinenkin saa osansa.Oon niin neuroottinen, että en osaa paistaa kinkkua kun aattoa vastaisena yönä.
Samis! Aattona pitää herätä kinkun ja kuusen tuoksuunOon niin neuroottinen, että en osaa paistaa kinkkua kun aattoa vastaisena yönä.
Toki tuolleen minäkin joustaisin, lapset ovat ykkönenTääl ei oo niin päivän päälle, ku lapsoset ovat millokn aattona, aatonasttona tai joulupäivänä. Nyt paisteltiin etukäteen että esikoinenkin saa osansa.
Mä tykkään et kinkku on jäähtynyt. Meillä paistetaan yöllä(aamupäivän aikana loppuun) kinkku ja sit 12 laitan perunalaatikot uuniin. Ne kun on neljältä valmiit niin nakkaan mut laatikot uuniin lämmitykseen ja sit noin viideltä syödäänAjattelin itte pistää kinkun uuniin klo 05 aattona. Sit se ois suurinpiirtein kuumana joulupöydässä
Hyvä ettei aukea. Heitä se mäkeen, se haiseeNyt mua rupee hermostuttaan tuon hyasintin kanssa, se ei ole oikeastaan yhtään vielä auennut.... Mä lykkäsen sen huomena uuniin niin saa ainaki saatana lämpöö...
Siirsin sen tosin aamulla patterin yläpuolelle josko se siitä
En voi paljastaa muita suunnitelmiani, mutta nyt mennään tällä aikataulullaMä tykkään et kinkku on jäähtynyt. Meillä paistetaan yöllä(aamupäivän aikana loppuun) kinkku ja sit 12 laitan perunalaatikot uuniin. Ne kun on neljältä valmiit niin nakkaan mut laatikot uuniin lämmitykseen ja sit noin viideltä syödään
Jahas, ollaanpas sitä mystisiä...En voi paljastaa muita suunnitelmiani, mutta nyt mennään tällä aikataululla
Ota imurilla se pois, kun ovat kerran jo hereillä.Hitto vie kun vetäsin croissantin murusen keuhkoihin, nyt oon köhinyt koko talon hereille ja mulla on fiilis että se muru on nyt toisessa sieraimessa.... eikä lähde pois
Ei oo tarpeeks pientä suutinta... josko se sieltä aamuun mennessä liukenis.Ota imurilla se pois, kun ovat kerran jo hereillä.
Nekin vielä. On sulla kestämistä tässä joulussaJuntit.
Se tarvii valoa. Pistä se valoisimmalle mahdollisille ikkunalle ja jos sulta sattuu vielä löytymään kasvivalo ni se lisävaloksi.Nyt mua rupee hermostuttaan tuon hyasintin kanssa, se ei ole oikeastaan yhtään vielä auennut.... Mä lykkäsen sen huomena uuniin niin saa ainaki saatana lämpöö...
Siirsin sen tosin aamulla patterin yläpuolelle josko se siitä
On se sinnikäs hyasintti, jukupliuta.Lahjapaperi loppui eilen kesken joten mun täytyy illalla käydä sitä hakeen ja paketoida kaksi ilman käärettä jäänyttä lahjaa yöllä....
En siis eilen saanutkaan kuin yhden pakettiin, on niin isoja lahjoja....
Mitähän sitä vois vielä uupua? Pitäsköhän ottaa joku joulutähti tuon hyasintin kaveriksi jos ei toi nyt aukea.... liekö kaupassakaan auenneita. On toi ihan vähän nuppujaan raottanut, ehkä laitan sen tosiaan tuohon hellan päälle yöksi samalla kun imellytän perunalaatikkoakin ja paistellaan kinkkua....