Pidän peukut pystyssä, toivottavasti on tärpännyt!Pitkä piinaviikko on alkanut, ens sunnuntaina pitäis alkaa menkat ja tänään on alkanu alavatsaa särkemään ja nippailemaan, sekä kova palelu. Ei sinänsä mitään uutta koska joka toisessa kierrossa ollut tämmösiä oireita. Aatonaattona suunnitelmissa testaa jos menkat ei ala aikasemmin
Tarjosko lääkäri sillon mitään syytä miks mahdollisesti ovulaatiota ei tuu? Ootko kokeillut ikinä niitä digitaalisia ovistestejä? Ajattelin ite niitä seuraavaks tilailla jos tarve, inhoon noita liuskoja...Pidän peukut pystyssä, toivottavasti on tärpännyt!
Täällä on meneillään kp 19/31 eikä ole ainakaan testeissä näkynyt ovulaatiota, vaikka teen testin 2-3 kertaa päivässä.. Yritän uskotella itselle että se lh-huippu on niin lyhyt enkä siksi bongaa sitä..
Se lääkäri oli vähän erikoinen, toitotti vaan että se vuosi pitää yrittää ja että ei tarvitse olla huolissaan kun oon niin nuori vielä. Ei tuntunut oikein kuuntelevan, kun yritin selittää että oon seurannut kiertoa ja tikuttanu ovulaatiota jo pidempään. En oo kokeillu noita digitestejä kun ne on niin kalliita oon ymmärtänyt että niissä on kuitenkin sisällä nuo samat liuskat.Tarjosko lääkäri sillon mitään syytä miks mahdollisesti ovulaatiota ei tuu? Ootko kokeillut ikinä niitä digitaalisia ovistestejä? Ajattelin ite niitä seuraavaks tilailla jos tarve, inhoon noita liuskoja...
Tsemppiä, toivottavasti pian tulisi plussaTäälä nyt kp 35/34 dpo 14 ja menkkoja ei ainakaan vielä näy.. Menkkakipuja ollu nyt 3-4 päivää ja tänään ns.laimentunut ja nyt illalla alko särkee päätä.. Testissä ei ainakaan mitään haamua kummempaa näy..
Ylempi testiajalla ja alempi jälkeen:
Kiitos jotenkin vaan en usko millään et olis raskaudesta kyse, kun koko ajan mietin että näenkö vaan harjoja noissa testeissä..Tsemppiä, toivottavasti pian tulisi plussa
Ihanaa onnea
Tervetuloa mukaan!Täällä jo melkeen vuoden verran kuumeiltu miehen kanssa, mutta tehtiin kuitenkin päätös että aloitetaan yrittämään vasta vuoden vaihteen jälkeen. Olen 23v ja mies 27v. Paljon seuraillut näitä keskustelupalstoja muiden yrityksestä sivusta sekä oon ihan koukuttunut kaikkiin podcasteihin raskautumiseen, synnytykseen ja äitiyteen liittyen Eli nyt seuraavaksi täytyisi gynelle varata aikaa kierukan poistoon ja toivoa, että kierto ei heitä ihan sekaisin sen jälkeen. Plussatuulia kaikille ja tosi kiva idea tämä alle 30v keskustelu.
Tervetuloa mukaan!Moikka! Täällä yksi alle 30v ensimmäisestä haaveileva. Jätettiin ehkäisy pois 11/20 eli yksi kierto on nyt takana. Nyt menossa yk2, kp6/32. Hitaasti menee aika, varsinkin kun nyt on "passiivinen" vaihe menossa, mutta onneksi kohta pääsee aktiivisesti yrittämään eli pupuilemaan ja metsästämään ovista. Vaikea keskittyä muuhun, vaikka tää asian vatvominen ei asiaa yhtään edistä, ehkä jopa päinvastoin.
Menipäs kyllä kauas aika :-ONoniin nyt on gyne aika varattu kierukan poistoon! Meni vaan tammikuun loppuun, kun ei ollut aikoja Gynekin muistutti että kierukka ei estä ovulointia, että raskautuminen on heti mahdollista. Mulla kierto menee just niin et ovuloin heti 1-2 päivän päästä kierukan poistosta! Iiik niin jännää! Mikäs tilanne muilla on tällä hetkellä?
Ompa kurjaa, toivottavasti sopiva lääkitys löytyy nopeasti ja pääsette jatkamaan :-(@Bubbu tsemppiä oviksen ja @Villimarja harmi jos joudut uuteen kiertoon! Tuo taitaa olla aika lyhyt luteaali, olikohan 10pv miniminä pidetty jos en väärin muista. Oletko jutellut näistä jo lääkärin kanssa?
Onhan siinä selkeä haamu minun mielestä! Varovaiset onnittelut ja paljon tarrasukkia!Mulla ei nyt sitten alkanutkaan menkat tiputtelusta huolimatta joten tein raskaustestin. Itse näen tuossa haamun, mutta voiko testi olla viallinen kun väri on noin levinnyt? En uskalla vielä iloita, mutta en pariin päivään pääse uutta testiä hakemaan..