Voi kyllä!Jos silppuaisi puntilliset tilliä ja ruohosipulia. Sekoittaisi niihin ranskankaermaa. Sit hieman sitruunamehua ja töräys sinappia. Sit joko kananmunasilppua tai raejuustoa. Ja sulatettuja katkarapuja. Sekä pikakiehautettuja pakasteherneitä.
Ni oisko oiva kalapöytään?
Nyt on kyllä niin sekavaa tekstiä ettei erkkikään ota selvää.Päivää.
Jaa että nyt selvisi, että se mun prismassa vohkitun kärryn vienyt mummeli oli Lispetti. Mun ois vaan ehkä pitänyt pitää se sun kärry käsilaukkuineen, niin ois tullu kannattavampi kauppareissu
Täällä vetelässä pitäs sataa vielä ens viikko, mutta tarkasta nyt vielä. Tää on viime viikon ennuste.Voihan paska. Pitänee tyhjentää jääkaappeja jotta saa kaik joulusapuskat mahtumaan.
Eihän oo luvattu pakkasia? Jos veisi maustekastikkeet ja joulupöytään sopimattomat säilykkeet kylmäkassissa ulkovarastoon.
Täällä vetelässä pitäs sataa vielä ens viikko, mutta tarkasta nyt vielä. Tää on viime viikon ennuste.
No ei huolta, tuskin olit ainoa jolle ei auennut. Otetaan alusta.Nyt on kyllä niin sekavaa tekstiä ettei erkkikään ota selvää.
Ilmatieteenlaitoksen sivujen mukaan stadissa on 5-2C ennen 25.12, eikä ees pakkasta öisinVoihan paska. Pitänee tyhjentää jääkaappeja jotta saa kaik joulusapuskat mahtumaan.
Eihän oo luvattu pakkasia? Jos veisi maustekastikkeet ja joulupöytään sopimattomat säilykkeet kylmäkassissa ulkovarastoon.
Ei, ei. Jos minä olisin vienyt kärrin niin et olisi löytänyt sitä.No ei huolta, tuskin olit ainoa jolle ei auennut. Otetaan alusta.
-Olin Rismassa
-Kärryni katosi mystisesti
-Tilalle oli jätetty tyhjä kärry, jossa oli käsilaukku
-Hetken etsittyäni huomasin kurttuisen mummelin pummineen kärryni.
Johtopäätös: mummeli = lispetti, koska Lissu jekkujemmailee toisten kärryjä. Minun olisi kannattanut vaan lähteä kaupasta mummelin kasseineen. Et ollu gilffi...
Aijaaha, no voi olla että asialla on ollu viiskybänen isoäitee tai vastaava. Mä vaan vippasin sille mummelille sen käsilaukun ja käytin sit hänen tyhjää kärryä. Omanihan oli jo puolillaan ennen kuin hän vohkis senEi, ei. Jos minä olisin vienyt kärrin niin et olisi löytänyt sitä.
Meinasi mennä ohi. Kiitos!Kohta alktaa kiakkomatsi tv vitosella!!!!
Vastassa Venaja kotikentällä! Jännäääää!
Oih Ilja!!!!!Meinasi mennä ohi. Kiitos!
Just joo hohhoh. Ja heti ku sai töllön päälle...
Venäjällä on tietty parempi hyökkäys, mutta virheitäkin näky. Täytyy sekottaa pakkaa ni kohta on punaset jäähyllä ja tekevät enempi virheitä.Just joo hohhoh. Ja heti ku sai töllön päälle...
Siis jommankumman tarttis pysähtyä, kiakon tai miähen. Nyt ei pysähtynyt kumpikaan ja sai itte vetästä omasta reboundista...Voi hitto nuo velvenäläiset on kyllä taitavia!
Ja taas Suomipojat lannistu.
Aihe on vapaa! Terveellisempää tuo kumikiakkoÄlkää pliis puhuko kiekosta, siis jää sellaisesta, niistä kiekoista saa puhua mitä myös pitsoiksi kutsutaan
Saatte te oikeasti puhua mistä haluatte ja Lissu vois linkata ne videot, kiitos ja olkaa hyvä
Aihe on vapaa! Terveellisempää tuo kumikiakko