Kalapuikot. Se riisi on karmean makuista. Ruoka on pilalla jos siihen laittaa etikkaa.
Tätä ei ihan kysytty, mutta annan mielipiteeni kuitenkin.
Osta tai ongi kala, perkaa ja filetä se. Säästä kaikki kalasta, syöt fileet niinkuin haluat ja perkausjätteet paistat ”kalapuikoiksi”.
Kaupan kalapuikot ovat perkeitä, suolineen ja suomuineenKuivarte?
Perkeet liemeksi sopalle ja fileistä oikeasti herkullisia kalapuikkoja.
Millä tavalla perkausjäte muuttuu kalapuikoksi? Voitko opastaa?Tätä ei ihan kysytty, mutta annan mielipiteeni kuitenkin.
Osta tai ongi kala, perkaa ja filetä se. Säästä kaikki kalasta, syöt fileet niinkuin haluat ja perkausjätteet paistat ”kalapuikoiksi”.
Kaupan kalapuikot ovat perkeitä, suolineen ja suomuineen
Millä tavalla perkausjäte muuttuu kalapuikoksi? Voitko
tuota sun pitää kysyä paistinpannulta, minä en tiedä.Millä tavalla perkausjäte muuttuu kalapuikoksi? Voitko opastaa?
Piilottamalla se korppujauhoihinMillä tavalla perkausjäte muuttuu kalapuikoksi? Voitko opastaa?
Raaka kala aiheuttaa aina ripulin.
Ääni kalapuikoille siis!
Kas kun ei ilmapumppu!Ei sushissa oo pakko olla kalaa lainkaan. Mun tyttären lempiversioita ovat sellaiset, misä on kurkkua, avokadoa, nori-levää ja seesaminsiemeniä.
Kas kun ei ilmapumppu!
Puppasitte, kerro yksityisklohdatTyttäreni ei oo ikinä tavannut pumppu-setää.
Sedän kans oli kivaa ihan kaksin. Ähä!
Puppasitte, kerro yksityisklohdat
Siis syöttekö te kalasta myös suolet ja suomut?? Yäk!Tätä ei ihan kysytty, mutta annan mielipiteeni kuitenkin.
"ja liekit loistavat lasten suista, kun joulu on, kun joulu on."Makirullat missä kylmäsavulohta, purjoa ja kurkkua, helkkaristi wasabia ja uitettuna soijassa, päälle inkivääriä
En mä lapsille wasabia laita, itelleni niin että vesi valuu sopivasti silmistä"ja liekit loistavat lasten suista, kun joulu on, kun joulu on."