• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Oleko koskaan tutustunut ASMR-metodiin? Saataisi rauhoittaa ja auttaa syvempään uneen.


Tässä Mina puhuu ASMR-tyylillä hiljaa mukavia. Asiaa ei ymmärrä, mutta sillä ei oikeastaan ole väliä.
Apua nää on niiiiin ihania vitejoita, saavat aina saman reaktion aikaan kuin se, jos joku puhaltelis ja hipistelis varovasti mun niskaa sormenpäillään!
 
  • Rakkaus
Reactions: m1es
Mä nukuin kyllä ihan hyvin, mutta nukahdettuani uudestaan aamuyöstä näin niin kurjaa unta mulle läheisestä ystävästä, että melkein itkuvinkua väänsin herättyäni...sekä unen aiheuttamasta ahdistuksesta että helpotuksesta, kun heräsin.

No mutta nyt ei enää harmita, ei vaikka ulkona tulee vuorotellen isoja räntähiutaleita ja vettä :giggle: :giggle:
 
Mä nukuin kyllä ihan hyvin, mutta nukahdettuani uudestaan aamuyöstä näin niin kurjaa unta mulle läheisestä ystävästä, että melkein itkuvinkua väänsin herättyäni...sekä unen aiheuttamasta ahdistuksesta että helpotuksesta, kun heräsin.

No mutta nyt ei enää harmita, ei vaikka ulkona tulee vuorotellen isoja räntähiutaleita ja vettä
Täällä on synkkää ja sataa vettä. Eli eipä kurjuutta kummempaa täälläkään :)
 
  • Tykkää
  • Surullinen
Reactions: Kais ja Elena777
minä suutun yöllä akalle kun se aukasi aina jääkapin oven minun eteen kun yritin kulkea siitä ohi

kävi niin vanhaan että paiskasin oven kiinni ja tönin taikinahavukan syrjään että pääsin ohi
Siis unessa vai vai miks sää halusit yöllä kulkee koko ajan jääkaapin ohi? :unsure:
Vai kummitteleeko teillä?:eek:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Huomenta.
Onpa kurja yö ollu Roosalla *hali*

Mä iloitsen että muksuilla koulupäivät käy vähiin. Nää pimeät aamut syö ihmistä.

Loppuyö meni kohtuudella ku siirryin sohvalle toiseen huoneeseen.

Mutta työnantaja aloitti sit herättelyn seiskan jälkeen aamulla. On se kumma, miten työmaalla ei muka pärjätä ilman yhtä miesträ vaikka työntekijöitä on yhteensä satoja...
 
unessa tietenki, enkaimää nyt oikeesti käy ketään tönimään

eikä hajuakaan että miksi haahuilin jääkaapin luona
Tai sää luulit vaan, että se oli unta ja oikeesti teillä kummitteleekin ja liikut sen takia öisin jääkaapille :unsure:
Paas ens yönä ittes alasti ja kamera kuvaamaan keittiöön sopivasta kulmasta sitä jääkaappia.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja Elena777
Mäkin aattelin että Krutin vaimo seisoo öisin jääkaapin vieressä ja oottaa, millon saa paiskata jääkaapin ovella Krutia...:D










Ihmettelin siis enste. Mut sit mä tulkitsin että ne molemmat on jo aika vanhoja ja joutuu öisin juoksemaan pissillä usein vessassa. Aattelin että pitää ymmärtää heitä. :giggle:
 
  • Haha
Reactions: Kais ja Elena777
Mäkin aattelin että Krutin vaimo seisoo öisin jääkaapin vieressä ja oottaa, millon saa paiskata jääkaapin ovella Krutia...










Ihmettelin siis enste. Mut sit mä tulkitsin että ne molemmat on jo aika vanhoja ja joutuu öisin juoksemaan pissillä usein vessassa. Aattelin että pitää ymmärtää heitä.
Öinen kusella käynti on hyvien yöunien haaskaamista :)
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä