ota peitto sekä tyyny kainaloon,ja muuta teidän sohvalle.Mä taas arvostaisin jo yöunia.
ota peitto sekä tyyny kainaloon,ja muuta teidän sohvalle.Mä taas arvostaisin jo yöunia.
No se seksi takaa hyvät unet, ainakin minun vaimolleni. Joskus pikainen on parempi.Mä taas arvostaisin jo yöunia.
No se seksi takaa hyvät unet, ainakin minun vaimolleni. Joskus pikainen on parempi.
Tai piilosta!!! *kiljahtaa*kyllä siinä aamu herätykset unohtuu kun pukkaat sitä kylkeen kyynerpäällä ja näykkäiset korvanlehteä .ja samalla kuiskaat korvaan että leikitäänkös hippaa.
Nuha lähtee nussimalla.Joojoo.
Helppo se on hihkua ku ei itellä oo flunssaa.
Kun välttelee koronaa, säästyy myös flunssalta (ja puikoilta nenässä). Käsiä on tullut pestyä enemmän kuin koskaan.Joojoo.
Helppo se on hihkua ku ei itellä oo flunssaa.
Niin, se miehen "nuha" poistuu muualta kuin nenästä....Nuha lähtee nussimalla.
Nii o isoppojat sanonu.
näin on näppylät.Aamulla sitten roosa parantaa miehensä ennenkuin tämä lähtee töihin niin jaksaa sitten mies painaa taas pitkää päivää töissä eikä ole huolen häivää.Nuha lähtee nussimalla.
Nii o isoppojat sanonu.
Millä lunssa lähtee?Nuha lähtee nussimalla.
Nii o isoppojat sanonu.
söpö nenä.Niin, se miehen "nuha" poistuu muualta kuin nenästä....
Toisaalta, eikö spermalla pitänyt olla terveysvaikutuksia naiseen - pitäisikö siis naisen vetää koko annos nenään?
Jo menee kinkkiseksiNiin, se miehen "nuha" poistuu muualta kuin nenästä....
Toisaalta, eikö spermalla pitänyt olla terveysvaikutuksia naiseen - pitäisikö siis naisen vetää koko annos nenään?
Lutkuttamalla?Millä lunssa lähtee?
nimenomaan:kinkki seksiJo menee kinkkiseksi
Eikö tuo ole vielä kiltin tason kinkki-seksiä?Jo menee kinkkiseksi
Voi olla. Pitääkö sperma saada molempiin sieraimiin?Eikö tuo ole vielä kiltin tason kinkki-seksiä?
varmaankin.Eikö kuitenkin pitäisi miettiä miten se saadaan sinne?Mieti nyt sä seisot siinä toisen naaman edessä molo kädessä ja....???Voi olla. Pitääkö sperma saada molempiin sieraimiin?
varmaankin.Eikö kuitenkin pitäisi miettiä miten se saadaan sinne?Mieti nyt sä seisot siinä toisen naaman edessä molo kädessä ja....???
Ei välttämättä omassa kädessä...varmaankin.Eikö kuitenkin pitäisi miettiä miten se saadaan sinne?Mieti nyt sä seisot siinä toisen naaman edessä molo kädessä ja....???
Jospa jättäisin sen miettimisen @m1ehelle.varmaankin.Eikö kuitenkin pitäisi miettiä miten se saadaan sinne?Mieti nyt sä seisot siinä toisen naaman edessä molo kädessä ja....???
jep tuo saattaisi kyllä toimiakkin,jos noin tekisi.Ei välttämättä omassa kädessä...
Kyllä, naisen kieli vielä yltää siihen alapinnalle antamaan loppusäväyksen.jep tuo saattaisi kyllä toimiakkin,jos noin tekisi.
Luotat asiantuntemukseeni. Kiitos.Jospa jättäisin sen miettimisen @m1ehelle.
aivan sekä parantaa myös huomattavasti tähtäystä.Kyllä, naisen kieli vielä yltää siihen alapinnalle antamaan loppusäväyksen.
Tai piilosta!!! *kiljahtaa*
Oleko koskaan tutustunut ASMR-metodiin? Saataisi rauhoittaa ja auttaa syvempään uneen.Haukoitus.
Taidan pidemmittä puheitta mennä nukkumaan.
Öitä kaikille. Nukkukaa hyvin. Pistäkää jalat peiton alle.