Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
TERO PEKKA SUVAKKI
Tuollaisia facebook-ryhmiä on Suomessakin aika paljon. Toki pääosin aika pieniä. Se on silti ihmeellistä, että jos palstan demokraattien (tai jopa aika monien persuhenkisten, jotka ymmärtävät kupletin juonen) linkit ovat "valtamediaa", niin miksihän hitossa sitten tuontason facebook-lähteet on ok. Pitäisikö meidän demokraattien löytää joku houraileva sekoilija, varmaan löytyy sellaisiakin, ns. toiselta puolelta.

No mieluummin kuitenkin pysyn tässä "rikki olevassa valtamediassa" kuin kaivan tuollaista materiaalia. Tietenkin kun voittajan puolella ollaan, niin ei tarvikkaan. Mutta eipö sitä tappion hetkelläkään 4 vuotta sitten tehty. Itse muistan silloin pitkät keskustelut Venäjän vaikuttamisesta, mutta eipä siitä republikaaneja sinällään syytetty.
 
vierailija
Tuollaisia facebook-ryhmiä on Suomessakin aika paljon. Toki pääosin aika pieniä. Se on silti ihmeellistä, että jos palstan demokraattien (tai jopa aika monien persuhenkisten, jotka ymmärtävät kupletin juonen) linkit ovat "valtamediaa", niin miksihän hitossa sitten tuontason facebook-lähteet on ok. Pitäisikö meidän demokraattien löytää joku houraileva sekoilija, varmaan löytyy sellaisiakin, ns. toiselta puolelta.

No mieluummin kuitenkin pysyn tässä "rikki olevassa valtamediassa" kuin kaivan tuollaista materiaalia. Tietenkin kun voittajan puolella ollaan, niin ei tarvikkaan. Mutta eipö sitä tappion hetkelläkään 4 vuotta sitten tehty. Itse muistan silloin pitkät keskustelut Venäjän vaikuttamisesta, mutta eipä siitä republikaaneja sinällään syytetty.
Noh, siellä rapakon takana oli vaikeuksia ymmärtää, että kuka tuottaa uutisia......

Juu, oma hullu meille, jotka ei jaksa Halla-ahon, Trumpin yms kumppaneiden sekoiluita!!!!
 
Kyllä jännityksellä odottaa miten tässä oikein käy.:X3:
Veikkaan edelleen, että Trump jatkaa presidenttinä.:sneaky:
 
vierailija
Kyllä jännityksellä odottaa miten tässä oikein käy.
Veikkaan edelleen, että Trump jatkaa presidenttinä.
Millä tavalla? 1) Nostaako hän noi joukot, jotka puhuvat devil stormista ja aseistautuneista joukoista vai
2) valtaako national broadcastsysteemin, jossa voi esiintyä pressana?

Mitä luulet, tuomitseeko Putin ja Lukhasenho vaalit epädemokraattisina?
 
Millä tavalla? 1) Nostaako hän noi joukot, jotka puhuvat devil stormista ja aseistautuneista joukoista vai
2) valtaako national broadcastsysteemin, jossa voi esiintyä pressana?

Mitä luulet, tuomitseeko Putin ja Lukhasenho vaalit epädemokraattisina?
Mitä olen todisteita nähnyt (ja niitä ollaan vatkattu ketjussa jo riittävästi en toista) niin kyllä mun mielipide on se, että vaalit oli vilpilliset.

En ole tämän päivän Usauutisia vielä käynyt läpi, mutta eiköhän siellä jotain kivaa taas ole.:X3:

Ensimmäinen kerta muuten kun on ollut mielenkiintoa seurata ja tutustua paremmin Usan vaalijärjestelmään, eli ei ole mennyt hukkaan nämä keskustelut. Suuri kiitos siitä ap:lle ja hassulle harmaalle❤ (jos ette ole yksi ja sama tyyppi).

Ja ihanaa joulun odotusta!❤ Käykäähän jouluketjussa ja kertokaa miten teidän joulunodotus on edennyt, ja mitä teidän jouluun kuuluu.❤
 
vierailija
Mun on ihan aidosti todella vaikea uskoa, että olet tosissasi, Lispetti. Vai pyöritkö oikeasti jollain "Trumpin kannattajat“-tyyppisellä D-sivustolla? Jopa Moscow Mitch on tunnustanut Bidenin voiton.
 
Mun on ihan aidosti todella vaikea uskoa, että olet tosissasi, Lispetti. Vai pyöritkö oikeasti jollain "Trumpin kannattajat“-tyyppisellä D-sivustolla? Jopa Moscow Mitch on tunnustanut Bidenin voiton.
Ihan uutisia lähinnä katselen ja tiedotustilaisuuksia.
Sidney Powellin uusin haastattelu oli kanssa ihan mielenkiintoinen.
 
vierailija
vierailija
vierailija
Tämä kannattaisi Lissunkin lukea, aika tasapainoinen ja -puolinen kirjoitus minusta.

Lissua vaivaa vakava trumpettitauti joka estää hänet näkemästä ja ymmärtämästä mistään mitään tässä aiheessa

"Mediassa on spekuloitu myös, että Trump saattaa haluta vain antaa vaikutelman pyrkimisestä presidentiksi seuraavissa vaaleissa, vaikkei oikeasti suunnittelisikaan sitä.

”Se auttaisi hänen bisneksiään ja hänen hirvittävän haurasta egoaan”, kirjoitti The Washington Post -lehden kolumnisti Paul Waldman."

Kuten tiedetään narsisteilla on se oikeasti hyvin hauras, öykkäröivällä käytöksellään onnistuvat sen peittämään.

Siitä on kirjoitettu kirjakin; Naamiona terve mieli
 
”Se auttaisi hänen bisneksiään ja hänen hirvittävän haurasta egoaan”, kirjoitti The Washington Post -lehden kolumnisti Paul Waldman."

Kuten tiedetään narsisteilla on se oikeasti hyvin hauras, öykkäröivällä käytöksellään onnistuvat sen peittämään.

Siitä on kirjoitettu kirjakin; Naamiona terve mieli
Mitä mä olen mediaa seurannut niin kyllä se narsismi kukkii aivan jossain muualla, kuin Trumpin pään sisällä.
 
vierailija
Lissun ja Elenan kaltaiset ihmiset (tai ainakin heidän pastaminänsä) ovat demokratian pahin uhka. Etenkin jos heitä on paljon. Suomessa ei vielä ole, mutta USA:ssa on. Elimovat valmiita hylkäämään totuuden, jos se omaan agendaan sopii. Ja sitten "tarkoutus pyhittää keinot".

Nyt tosiaan harva republikaani on onnitellut Bideniä, koska tietää että saattaa tulla tappouhkauksia tai pahempaa. Ja Trumpin kostomeiningin tietäen, kukaan ei halua olle hänen kostolistan kärjessä.

Trumpilla tosin on näitä ihmisiä joille kostaa niin paljon, että osan jopa hän unohtaa. Eikä aika riittä, toki maalittaminen auttaa tässä.

Huvittavinta on se, että Trump yritti alunperin demokraattisen puolueeseen, mutta hänen tiet siellä blokattiin saman tien, koska hänen toimintatavat olivat täysin demokratian vastaisia. Mutta rebuille kelpasi, tosin eivät hekään häntä pressaksi halunneet. Mutta minkäs teet kun kun lahkomainen liike vie...
 
vierailija
Tämä kannattaisi Lissunkin lukea, aika tasapainoinen ja -puolinen kirjoitus minusta.

Mistä lähtien HS on kirjoittanut Trumpista tasapuolisesti?
 
vierailija
Lissun ja Elenan kaltaiset ihmiset (tai ainakin heidän pastaminänsä) ovat demokratian pahin uhka. Etenkin jos heitä on paljon. Suomessa ei vielä ole, mutta USA:ssa on. Elimovat valmiita hylkäämään totuuden, jos se omaan agendaan sopii. Ja sitten "tarkoutus pyhittää keinot".
Tuohan on Marinin hallituksen tapa toimia.
 

Yhteistyössä