V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oletko narsisti?Haluatko kysyä minulta jotain?
Sullahan ei ole mitään oikeutta alkaa vihjailla jotain noin ärvotonta!Oletko narsisti?
Tää meni vähän liian nopeesti tää homma.Oletko Trump?
En ole narsiti, vaikka olenkin muita parempiOletko narsisti?
OLEN SUURIN, KAUNEIN JA MAHTAVIN! Onko sulla ymmärryksessä vikaa?Oletko Trump?
Ei tietenkään, koska tyhmemmät ei uskalla kysyä viisaammilta. Ne saattais "paljastua".Ei tunnu olevan kellään rohkeutta kysyä mitään!
Aapee hei, kuvitteletko sä olevasi mä?
Tosin nuhaisena mulla on vähemmän mahtava olo.
Erotan elefantin dementiatestissä.Kysyn aloittajalta kolme kysymystä:
Millainen on viisas ihminen?
Miten tullaan tai ollaan kaunis?
Mitä sana mahtava pitää sisällään?
Minua on joskus sanottu viisaaksi, besserwisseriksi ja melko usein kauniiksi.
Mahtavaksi en muista kenenkään sanoneen.
Ikääntyneenä toivon, että olen vain sisäisesti kaunis. Viisaaksi tulen ajan kanssa.
Valtaa en kaipaa vaikka joskus olisi mukava saada tämän maan asiat kuntoon, sillä kaikilla
on oikeus perustarpeisiin.
Kaksplussan väki on virkistävää seuraa. Vanha kurppa oli vetää kahvin väärään kurkkuunsa.Erotan elefantin dementiatestissä.
Kaunis on, jos on tarpeeksi tissejä ja hyvä perä. Kuten tyttärelläni.
Jos olet ikääntynyt, olet automaattisesti kurppa, naisten ei ole edes tarkoitus olla fiksuja, ellei se auta heitä sängyssä. Kukaan ei kaipaa naisissa besserwisseriyttä ja sitä järkyttävää nalkutusta, joten muutu mieheksi tai ole hiljaa.
Mut hei, paljastat joka kerran olevasi hyvä tyyppi, kun avaat suusi ja nauratKaksplussan väki on virkistävää seuraa. Vanha kurppa oli vetää kahvin väärään kurkkuunsa.
Ei sentään roiskunut näppikselle kuten Jyrki Lehtolan vakiokommentoijalla.
Kaaduin ensilumilla reilu 10 vuotta sitten ja jouduin jalkaleikkaukseen. Kuuntelin, kun sermin takana olevalle ladylle tehtiin muistitesti.
Ulkonäöstäni on elämäni varrella ollut vain haittaa. Kerran olin viikonlopputilaisuudessa, jota veti
eläkeikäinen perheneuvoja. Hän sanoi, että avattuani suuni minusta paljastui hyvä tyyppi. Se lienee
suurin kohteliaisuus elämässäni.
En ole ollut miessuhteissa yli 20 vuoteen. On täysin samantekevää mitä miehet minusta ajattelevat.
Huumorintajuni on kuitenkin tallella. Pimeänä joulukuun päivänä voin naureskella itselleni.
Kaunis, viisas ja mahtava. Jatkakaa rupattelua.
Moi Alepatäti!!!Kaksplussan väki on virkistävää seuraa. Vanha kurppa oli vetää kahvin väärään kurkkuunsa.
Ei sentään roiskunut näppikselle kuten Jyrki Lehtolan vakiokommentoijalla.
Kaaduin ensilumilla reilu 10 vuotta sitten ja jouduin jalkaleikkaukseen. Kuuntelin, kun sermin takana olevalle ladylle tehtiin muistitesti.
Ulkonäöstäni on elämäni varrella ollut vain haittaa. Kerran olin viikonlopputilaisuudessa, jota veti
eläkeikäinen perheneuvoja. Hän sanoi, että avattuani suuni minusta paljastui hyvä tyyppi. Se lienee
suurin kohteliaisuus elämässäni.
En ole ollut miessuhteissa yli 20 vuoteen. On täysin samantekevää mitä miehet minusta ajattelevat.
Huumorintajuni on kuitenkin tallella. Pimeänä joulukuun päivänä voin naureskella itselleni.
Kaunis, viisas ja mahtava. Jatkakaa rupattelua.
Peritkö isältä tai äidiltä tuon harhaisen mielesi?OLEN SUURIN, KAUNEIN JA MAHTAVIN! Minua kadehtii kaikki, minun ei tarvi kadehtia ketään!
Kysymyksiä ja pian!
Minä olen nero, minä olen mahtavin, minun mieleni toimii, kuin partaveitsi!Peritkö isältä tai äidiltä tuon harhaisen mielesi?
Naurattaa lampunvaihtoni.Moi Alepatäti!!!
Kurppa on kahlaaja, eli rantalintu. Synonyymejä tällöin olisi rantaleijona, auringonpalvoja, bikinimisu....Naurattaa lampunvaihtoni.
Pimeällä päivällä piti sytyttää kynttilät vaihdon ajaksi.
Vastasin kysymykseen ”minä rakastan sinua” väärän numeron.
Viestini meni hukkaan.
Ihan kiva tämä Anna+Kaksplus-uudistus.
Ei minua ennen ole kurpaksi sanottu. Täytyy googlettaa onko kyseessä lintu.
Olen viisain, kaunain ja mahtavin, enä mikään Haavisto. Sulta ei tule kuin njännjännjänääääpläähpläähplääh, olet valemediaa!Jos olet P. Haavisto, oletko mielestäsi töykeä ja ylimielinen muita kohtaan?