Olen viisain, kaunein ja mahtavin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kysyn aloittajalta kolme kysymystä:
Millainen on viisas ihminen?
Miten tullaan tai ollaan kaunis?
Mitä sana mahtava pitää sisällään?
Minua on joskus sanottu viisaaksi, besserwisseriksi ja melko usein kauniiksi.
Mahtavaksi en muista kenenkään sanoneen.
Ikääntyneenä toivon, että olen vain sisäisesti kaunis. Viisaaksi tulen ajan kanssa.
Valtaa en kaipaa vaikka joskus olisi mukava saada tämän maan asiat kuntoon, sillä kaikilla
on oikeus perustarpeisiin.

Kysyn aloittajalta kolme kysymystä:
Millainen on viisas ihminen?
Miten tullaan tai ollaan kaunis?
Mitä sana mahtava pitää sisällään?
Minua on joskus sanottu viisaaksi, besserwisseriksi ja melko usein kauniiksi.
Mahtavaksi en muista kenenkään sanoneen.
Ikääntyneenä toivon, että olen vain sisäisesti kaunis. Viisaaksi tulen ajan kanssa.
Valtaa en kaipaa vaikka joskus olisi mukava saada tämän maan asiat kuntoon, sillä kaikilla
on oikeus perustarpeisiin.
Erotan elefantin dementiatestissä.
Kaunis on, jos on tarpeeksi tissejä ja hyvä perä. Kuten tyttärelläni.

Jos olet ikääntynyt, olet automaattisesti kurppa, naisten ei ole edes tarkoitus olla fiksuja, ellei se auta heitä sängyssä. Kukaan ei kaipaa naisissa besserwisseriyttä ja sitä järkyttävää nalkutusta, joten muutu mieheksi tai ole hiljaa.

Erotan elefantin dementiatestissä.
Kaunis on, jos on tarpeeksi tissejä ja hyvä perä. Kuten tyttärelläni.

Jos olet ikääntynyt, olet automaattisesti kurppa, naisten ei ole edes tarkoitus olla fiksuja, ellei se auta heitä sängyssä. Kukaan ei kaipaa naisissa besserwisseriyttä ja sitä järkyttävää nalkutusta, joten muutu mieheksi tai ole hiljaa.
Kaksplussan väki on virkistävää seuraa. Vanha kurppa oli vetää kahvin väärään kurkkuunsa.
Ei sentään roiskunut näppikselle kuten Jyrki Lehtolan vakiokommentoijalla.
Kaaduin ensilumilla reilu 10 vuotta sitten ja jouduin jalkaleikkaukseen. Kuuntelin, kun sermin takana olevalle ladylle tehtiin muistitesti.
Ulkonäöstäni on elämäni varrella ollut vain haittaa. Kerran olin viikonlopputilaisuudessa, jota veti
eläkeikäinen perheneuvoja. Hän sanoi, että avattuani suuni minusta paljastui hyvä tyyppi. Se lienee
suurin kohteliaisuus elämässäni.
En ole ollut miessuhteissa yli 20 vuoteen. On täysin samantekevää mitä miehet minusta ajattelevat.
Huumorintajuni on kuitenkin tallella. Pimeänä joulukuun päivänä voin naureskella itselleni.
Kaunis, viisas ja mahtava. Jatkakaa rupattelua.

Kaksplussan väki on virkistävää seuraa. Vanha kurppa oli vetää kahvin väärään kurkkuunsa.
Kaaduin ensilumilla reilu 10 vuotta sitten ja jouduin jalkaleikkaukseen. Kuuntelin, kun sermin takana olevalle ladylle tehtiin muistitesti.
Ulkonäöstäni on elämäni varrella ollut vain haittaa. Kerran olin viikonlopputilaisuudessa, jota veti
eläkeikäinen perheneuvoja. Hän sanoi, että avattuani suuni minusta paljastui hyvä tyyppi. Se lienee
En ole ollut miessuhteissa yli 20 vuoteen. On täysin samantekevää mitä miehet minusta ajattelevat.
Huumorintajuni on kuitenkin tallella. Pimeänä joulukuun päivänä voin naureskella itselleni.
Mut hei, paljastat joka kerran olevasi hyvä tyyppi, kun avaat suusi ja naurat ;)

Moi Alepatäti!!!

Naurattaa lampunvaihtoni.
Pimeällä päivällä piti sytyttää kynttilät vaihdon ajaksi.
Vastasin kysymykseen ”minä rakastan sinua” väärän numeron.
Viestini meni hukkaan.
Ihan kiva tämä Anna+Kaksplus-uudistus.
Ei minua ennen ole kurpaksi sanottu. Täytyy googlettaa onko kyseessä lintu.
Kurppa on kahlaaja, eli rantalintu. Synonyymejä tällöin olisi rantaleijona, auringonpalvoja, bikinimisu....