Älykkyysosamääräni on 187

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viisas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ota pois ykkönen edestä;28887796:
Etpä ollut kuitenkaan niin viisas, että olisit kirjoittanut jonkin sellaisen luvun, joka olisi uskottava;)

Ja nyt ei ole kyse mistään netin feikkitestistä, jossa kaikki saa älykkyysosamääräkseen vähintään jotain 130 vaan ihan oikea Mensan testi.

Alkuperäinen kirjoittaja Täsmennys;28887822:

Enhän minä sentään mikään kehitysvammainen ole joten minun älykkyysosamääräni ei todellakaan ole tuo 87 mikä on ihan selvästi tyypillisen kehitysvammaisen palstamamman älykkyysosamäärä.

Eräällä rannalla on hyvin, hyvin korkea kookospalmu.
Sen lähellä on neljä eläintä: leijona, kirahvi, orava ja apina.
Sinun tehtäväsi on veikata, kuka saa haettua banaanit nopeimmin puusta.

Ja nyt ei ole kyse mistään netin feikkitestistä, jossa kaikki saa älykkyysosamääräkseen vähintään jotain 130 vaan ihan oikea Mensan testi.

Kulta pieni, et sinä täällä kehuskelisi, jos ÄO olisi 187. Sinä keskustelisit vertaistesi kanssa Tiede-palstoilla ja kansainvälisillä forumeilla. Olisit arvostettu asiantuntija. Nyt vain leukojasi louskutat mammapalstalla.

Paljonko saat huijattua sossusta rahaa?

Enhän minä sentään mikään kehitysvammainen ole joten minun älykkyysosamääräni ei todellakaan ole tuo 87 mikä on ihan selvästi tyypillisen kehitysvammaisen palstamamman älykkyysosamäärä.

Ei sun äo ainakaan fiksuna käytöksenä tai omaperäisyytenä ilmene, joten epäilen, että olet joku toiveajattelija vaan. Etkä muuten osaa pilkkujen paikkojakaan.

Eräällä rannalla on hyvin, hyvin korkea kookospalmu.
Sen lähellä on neljä eläintä: leijona, kirahvi, orava ja apina.
Sinun tehtäväsi on veikata, kuka saa haettua banaanit nopeimmin puusta.

Mitä hiton väliä on sillä kuka ne hakee. Oleellistahan on se kuka ne syö.

Ja milloin ihmisen pitää mittauttaa älykkyytensä numerosarjaksi, niin se on mielestäni niin tolloa toimintaa, että sen vuoksi en mittanauhaa viittis esiin kaivaa.

Tiedän oikein hyvin, että 87 ei ole normaaliälyisen ÄO. En vain tunne yhtään todella korkean ÄO:n omaavaa henkilöä, jonka mieleen tulisi ilmoitella siitä vauvapalstalla, joten 87 vaikutti todennäköisemmältä vaihtoehdolta.

Kovasti onnea sinulle, jos älykkyysosamääräsi on todellakin 187, sillä olet yksi älykkäimmistä ihmisistä maailmassa!

Mutta kysymyshän kuuluukin; Minun älykkyysosamääräni on 197 Mensan virallisen testin mukaan, haluaisitko sinä aloittaja kysyä minulta jotain?

Ja tuo "juu"n kysymys on kyllä paras mitä vastaan on tullut :)

Mun on 871ja mä olen jo niin älykäs ettette te välttämättä tajua mitä mä sanon enkä mä mitä te, niinku muurahainen ja ihminen yrittäis keskustella niinku, tajuutteks hei?

Yhteistyössä