Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Usko totuus, niin ei tarvitse hokemalla hokea. Trump ei todellakaan ole vain mikään "eläväinen" esiintyjä tuossa videossa, mikä netissä kiertää ja jokainen näkee omilla silmin, eri asia, uskooko aivot ihanan oranssin petollisuuteen. Ja trumpfanithan alkoi täällä heti puolustaa, ettei mitään videota ole edes olemassa!
Rauhotu nyt hyvä ihminen. Se, että näen asiat erilailla ei pitäisi sinun maailmaa kaataa.

Minä en hyväksy valtamedian vilpillistä ja hävytöntä toimintaa, ei siinä sen kummempaa, koita nyt vain elää sen kanssa.:D

Olen nähnyt miten valtamedia toimii, samoin suuri osa Usalaisista. Valtamedia on rikki ja se on menettänyt kansan luottamuksen. Suuri osa Usalaisista ei seuraa/usko enää valtamediaa, mistä se kertoo?
 
Miksi?
joko sä laitoit Denzelin jutun kokonaan?
Siis mitä ihmettä, mikä ihmeen lapsellinen leikki tää on sulle??
''Olen nähnyt videon lälläspyylällytiläälää, mutta enpäs näytä sitä ellet sä näytä ensiks Denzelistä sitä videoo!!''

Luulis nyt olevan hirvee hinku näyttää se video, kun sellasia kerta on ja monta??
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Siis mitä ihmettä, mikä ihmeen lapsellinen leikki tää on sulle??
''Olen nähnyt videon lälläspyylällytiläälää, mutta enpäs näytä sitä ellet sä näytä ensiks Denzelistä sitä videoo!!''

Luulis nyt olevan hirvee hinku näyttää se video, kun sellasia kerta on ja monta??
No näimpä. Hassulla harmaalla lähti taas mopo keulimaan ja meillä taitaa olla jouluiset karkkikepit ja kaakaot kermalla jo loppu, milläs sen nyt saa rauhoittumaan?o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Siis mitä ihmettä, mikä ihmeen lapsellinen leikki tää on sulle??
''Olen nähnyt videon lälläspyylällytiläälää, mutta enpäs näytä sitä ellet sä näytä ensiks Denzelistä sitä videoo!!''

Luulis nyt olevan hirvee hinku näyttää se video, kun sellasia kerta on ja monta??
menikö tunteisiin?

Lissu vaatii lisätodisteita vaikkei itse niitä hommannut, mikset sille lällättele?

btw mä linkitin Denzel jutun kokonaan, Lissukin voi siis ihan itse etsiä tietoa eikä huudella siitä muille
 
vierailija
Rauhotu nyt hyvä ihminen. Se, että näen asiat erilailla ei pitäisi sinun maailmaa kaataa.

Minä en hyväksy valtamedian vilpillistä ja hävytöntä toimintaa, ei siinä sen kummempaa, koita nyt vain elää sen kanssa.

Olen nähnyt miten valtamedia toimii, samoin suuri osa Usalaisista. Valtamedia on rikki ja se on menettänyt kansan luottamuksen. Suuri osa Usalaisista ei seuraa/usko enää valtamediaa, mistä se kertoo?
Ei kaada, mutta hirveän hassua se on! Eihän tässä ole kysymys mistään valtamedian valehtelusta, vaan voit katsoa kyseiset pätkät vaikka youtubesta, johon niin luotat!

Suuri osa USAlaisista muuten ei tiennyt, että facebook ei tee uutisia.... mistä se kertoo....
 
Ei kaada, mutta hirveän hassua se on! Eihän tässä ole kysymys mistään valtamedian valehtelusta, vaan voit katsoa kyseiset pätkät vaikka youtubesta, johon niin luotat!

Suuri osa USAlaisista muuten ei tiennyt, että facebook ei tee uutisia.... mistä se kertoo....
Laitoin jo videon missä todistettiin, että tämä oli valtamedian satuilua.
Innoltasi et ehkä huomaa, että vatkaat samoja asioita aina muutaman sivun jälkeen.:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Todisteethan on jaettu ja ne löydät itsekin. Et vain usko niihin, siihen en voi vaikuttaa.
Vaikeahan se on Lispetin kanssa keskustella kun hokee vain, että "Valtamedia on rikki". Miten voi keskustella kun kyseenalaistaa koko tiedonvälityksen? Vastaus; ei oikein mitenkään.

Jos kaikki valitsee argumenteikseen omaa käsitystä tukevan tiedonvälityksen, kaikki on oikeassa.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Vaikeahan se on Lispetin kanssa keskustella kun hokee vain, että "Valtamedia on rikki". Miten voi keskustella kun kyseenalaistaa koko tiedonvälityksen? Vastaus; ei oikein mitenkään.

Jos kaikki valitsee argumenteikseen omaa käsitystä tukevan tiedonvälityksen, kaikki on oikeassa.
Okei. Nyt sulla on mahdollisuus näyttää että olet ensimmäistä kertaa oikeassa eikä juttusi ole pelkkää satua.

Näytä miten tämä vammainen toimittaja esiintyy niin voimme yhdessä verrata näyttääkö presidentti Trumpin eleet siltä, että hän imitoisi häntä.

Voit etsiä itse ketjusta videon minkä laitoin tästä keissistä. Siinä näytetään toteen, että valtamedia satuili.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Okei. Nyt sulla on mahdollisuus näyttää että olet ensimmäistä kertaa oikeassa eikä juttusi ole pelkkää satua.

Näytä miten tämä vammainen toimittaja esiintyy niin voimme yhdessä verrata näyttääkö presidentti Trumpin eleet siltä, että hän imitoisi häntä.

Voit etsiä itse ketjusta videon minkä laitoin tästä keissistä. Siinä näytetään toteen, että valtamedia satuili.
en oo toi sama, mut säkin voit vihdoin kertoa mihin kysymykseen Denzel vastasi punaisella matolla. Linkin videoon löydät ketjusta.
Voit näyttää toteen kysyttiinkö/ vastasko kysymykseen valtamediasta ja sen tilasta.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä