hei jouluhullut höpönassut, pankaapa sinäputkesta soimaan Jyrki Anttilan joululaulut
hei jouluhullut höpönassut, pankaapa sinäputkesta soimaan Jyrki Anttilan joululaulut
Mä meen saunaanhei jouluhullut höpönassut, pankaapa sinäputkesta soimaan Jyrki Anttilan joululaulut
Plastiikkakirurgi puhuu ulkonäön romahtamisesta. Aika dramaattista. Joku riippumaton taho voisi sanoa, että naisessa alkaa iän myötä vähitellen näkymään että hän kulkee kohti uudenlaista vanhenemisen tuomaa kauneutta. (jokainen vanhus on kaunis). Ulkonäkö romahtaa vasta haudassa tai krematoriossa. Poikkeuksena jotkut taudit, kuten pitkälle edennyt lepra.Huomenta.
Heti negaan täällä.
Olisin voinu nukkua pitkään mut arkirytmi jäi päälle.
Toinen asia, ikäkriisiä. Se on totta: naiset rupsahtaa 40 ja 50 ikävuoden välissä miehiä nopeemmin.
Plastiikkakirurgi: Tässä iässä naisten ulkonäkö romahtaa nopeimmin
Ei ole pelkkä myytti, että naiset vanhentuvat miehiä nopeammin.www.is.fi
Aijai! Tää tarttee kahvia.
Ok.Se pitää itse muuttaa asetuksista. Profiilin tiedot näkyvät jos sitä ei muokata. Ei ne itsestään muutu. En usko sua.
empä tiennytkään että sulla on lapsiaLapset anopilla ja tyttökaveri kaverillaan, vietän Laatuaikaa omikseen
empä tiennytkään että sulla on lapsia
Sauna ja kylmä juoma
Nyt se nousi pystyyn. Paimenille viesti kantautui.
täällä oli poronkäristysTäällä oli lihaisa ilta. Paistelin sisävilepiffejä!
Sitruunanmakuista kivennäisvettäMikä tämä kylmä juoma on?
Saunaan siis.Meil oli spaghettia ketsupilla sekä miehen tekemiä lihapullia.
Ihan vetämätön olo. Kurkku on karhea ja päätä juilii ja jotenkin nuhja ja kurja ja ties mikä korona yrittää iskeä!
En mäkään tiennyt enkä arvannut! Minkä ikäisiä noin suunnilleen? Kouluikäisiä vai?Lapset anopilla ja tyttökaveri kaverillaan, vietän Laatuaikaa omikseen
Ei flunssassa saunaan! Niin muakin vanhat ja viisaat täällä palstalla ovat neuvoneet! (En mä tiiä oikeesti minkä ikäsiä täällä on, mutta ainakin viisaita)Saunaan siis.
Ennevvanhaa mentiin aina saunaan ja siellä läks taudit.Ei flunssassa saunaan! Niin muakin vanhat ja viisaat täällä palstalla ovat neuvoneet! (En mä tiiä oikeesti minkä ikäsiä täällä on, mutta ainakin viisaita)
täällä oli poronkäristys