Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Eilisen loistava suunnitelma, nukun aamulla pitkään ja otan oikein lunkisti koko päivän. Kunnes illalla muistin että saakeli, enpäs otakkaan lunkisti koska lupauduin töihin ja täällä sitä nyt ollaan silmät ristissä:sleep:.
Viime viikolla tää tuntu paaljon paremmalta idealta kuin nyt:cautious:

Ja mikähän siinäkin on että vaikka on aikuinen ihminen niin ei jumalauta vaan voi mennä ihmisten aikaan nukkuun vaikka tietää varsin hyvin että herätys on puoli viideltä?? Pakko kukkua yli puolille öin:rolleyes:
Voimia työpäivään!
Mulla on aina jokin oma lapsellisuuteni: tarkoitus käydä 23 aikaan nukkumaan mutta keikun myös puolilleöin.
 
Voimia sorvin ääreen.
Voimia työpäivään!
Mulla on aina jokin oma lapsellisuuteni: tarkoitus käydä 23 aikaan nukkumaan mutta keikun myös puolilleöin.
Kiitokset! Kyllä se tästä, vaikkakaan ei automaatticappuccinon ansiosta joka etäisesti muistuttaa maultaan kahvia.
Mutta kyllähän sitä kummasti piristyy heti kun laittaa hihat heilumaan!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Echo
Heiii..., viime keskiviikkona klo 22.34 vastasin näin: "Hmmm...en ole itse laittanut mitään...?"





Huomasin, etten ollut tuossa omalla nikilläni harmaana enkä kirjautuneena, joten moka on minun *taas nolona*

Mutta tuossa on se vastaus Ja jos ei profiilini näy muille (minulle siis näkyy punainen miehen profiili ) niin sitten se on tullut annettuna ettei näy. Siellä on mahdollista tehdä kaikenlaisia asennushommia, mutta en nopealla vilkaisulla nähnyt mitään missä olisi sanottu että tee profiili näkyväksi tai piilota se. Mutta katson tammikuun loppupuolella tarkemmin.
Se pitää itse muuttaa asetuksista. Profiilin tiedot näkyvät jos sitä ei muokata. Ei ne itsestään muutu. En usko sua. :LOL:
 
Huomenta.
Heti negaan täällä.

Olisin voinu nukkua pitkään mut arkirytmi jäi päälle.

Toinen asia, ikäkriisiä. Se on totta: naiset rupsahtaa 40 ja 50 ikävuoden välissä miehiä nopeemmin.

Aijai! Tää tarttee kahvia.

Älä mene lukemaan kaikenmaailman iltapäiväkakkijulkaisuja!


Nokka pystyyn ja hymy naamalle ni ainoat rypyt mitkä näkyvät ovat hymyryppyjä!
 
Huomenta.
Heti negaan täällä.

Olisin voinu nukkua pitkään mut arkirytmi jäi päälle.

Toinen asia, ikäkriisiä. Se on totta: naiset rupsahtaa 40 ja 50 ikävuoden välissä miehiä nopeemmin.

Aijai! Tää tarttee kahvia.
Mä en oo rupsahtanut. Mul on hyvät geenit. :p
 
Eilisen loistava suunnitelma, nukun aamulla pitkään ja otan oikein lunkisti koko päivän. Kunnes illalla muistin että saakeli, enpäs otakkaan lunkisti koska lupauduin töihin ja täällä sitä nyt ollaan silmät ristissä.
Viime viikolla tää tuntu paaljon paremmalta idealta kuin nyt

Ja mikähän siinäkin on että vaikka on aikuinen ihminen niin ei jumalauta vaan voi mennä ihmisten aikaan nukkuun vaikka tietää varsin hyvin että herätys on puoli viideltä?? Pakko kukkua yli puolille öin
Tsemppiä päivään
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Päivää murut.
Vähän huonosti nukuin kun yöllä pakotti jalkoja.
Kauppapäivä oli ja ostin prismasta lounaaksi tuoretta sushia,kalliiksi ja harvoin raahtii noin kallista ostaa mutta kylläpä oli hyvää
Päivää*halii ja ruttaa*

Mullakin on särkenyt nyt muutamina öinä jalkoja ihan tosi paljon, epäilen että liittyy muuttuneeseen säähän...
 
  • Rakkaus
Reactions: Kais
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti ja Kais

Yhteistyössä