Guten Morgen! Saksalaislehti julkaisi jutun: Vuoden luuseri maapallolla!

  • Viestiketjun aloittaja Sehr hyvä valinta
  • Ensimmäinen viesti
Suvakki, huulipunahallitus, heppatytöt, vassarit.. onhan näitä.
On joo, muakin on haukuttu vaikka millä nimityksillä vuoden 2015 jälkeen ja ihan täälläkin...venäjätrolli, suvakki, rasisti, natsi, öyhöttäjä, mamuvihaaja, Trumpin palvoja, Oranssin fani....onhan näitä.

Kummasti se vaan tuntuu olevan mielipiteen vaihtoa niin kauan kunhan sanat kohdistuvat vain meihin, jotka emme ole Trumpia vastaan...
 
vierailija
On joo, muakin on haukuttu vaikka millä nimityksillä vuoden 2015 jälkeen ja ihan täälläkin...venäjätrolli, suvakki, rasisti, natsi, öyhöttäjä, mamuvihaaja, Trumpin palvoja, Oranssin fani....onhan näitä.

Kummasti se vaan tuntuu olevan mielipiteen vaihtoa niin kauan kunhan sanat kohdistuvat vain meihin, jotka emme ole Trumpia vastaan...
Mä tulin tänne palstalle n. vuosi sitten, eikä kestänyt varmaan viikkoa, ennenkuin aloit haukkua mua lukutaidottomaksi suvakiksi muiden mustien kanssa.
Et olis sullakin ihan peiliinkatsomisen paikka.
 
Mä tulin tänne palstalle n. vuosi sitten, eikä kestänyt varmaan viikkoa, ennenkuin aloit haukkua mua lukutaidottomaksi suvakiksi muiden mustien kanssa.
Et olis sullakin ihan peiliinkatsomisen paikka.
Olisi varmaan hyvä tietää missä asiassa näin olen sanonut ja se mitä sä olet ensin sanonut mulle...yleensä nimittäin pyrin kirjoittamaan asiallisesti, mutta siinä vaiheessa kun saan koko ajan ''önnönnöö rasse hiljaa öyhöyh'' vastausta, alan kommentoimaan yhtä typerästi takaisin...ja toinen ongelma on, että olen saattanut kommentoida sulle noin, kun olen luullut sun vastauksen mulle olleenkin jonkun toisen (joka on haukkunut tai heittänyt vitsiksi koko keskustelun).
Hermostun, myönnän ja sillon saatan vajota sille tasolle mistä en pidä. Anteeksi.
 
vierailija
Mautonta nimittää julkisesti luuseriksi, oli kummalta puolelta poliittisesti tahansa.
Valtamedia on mennyt ihan kohtuuttomaksi jutuillaan. Kuten Suomessakin; Trumpia haukutaan ja solvataan törkeästi.
Suomessa ja maailmalla on haukuttu Trumpia niin paljon näiden vuosien aikana, että siitä on tehty normaali asia ja ihmiset olettavat jatkuvan kiusaamisen ja haukkumisen olevan vilpitöntä mielipiteen kertomista.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä