Guten Morgen! Saksalaislehti julkaisi jutun: Vuoden luuseri maapallolla!

  • Viestiketjun aloittaja Sehr hyvä valinta
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jostain kai se on aloitettava, että hassujen harmaiden näkemys voisi hiukan laajeta. Hassuilla harmailla on valitettavasti todella mustavalkoisia näkemyksiä.
Se ei ole yhtään hedelmällistä heille itselleen.
Kuppi menee nurin kun asiat eivät menekään niin kuin valtamedia on heille luvannut (valehdellut).

Hurjaa menoa! Voi kamala, ja näitä riittää! Itkua, riehumista ja sairasta kieltä! Valtamedia tukee näitä ihmisiä asenteellaan!






 
vierailija
Kommentoin lähinnä sitä miten media on saanut ihmiset käyttäytymään ilkeästi niitä kohtaan, jotka eivät ole median kanssa samaa mieltä Trumpista.
Lisäksi olen ihmetellyt myös sitä miten ihmiset ottavat niin henkilökohtaisesti negatiivisen asenteen Trumpia kohtaan ja sekin tapahtuu median kautta.
Niin. Ja trumpin kannattajat haukkuu suvakeiksi, aivottomiksi lampaiksi, pipipäiksi, vassareiksi ym ne jotka ei ole heidäb kanssa samaa mieltä, mut se ei sua haittaa?
Siitähän nyt oli kyse
 
Itseasiassa ne lähteet ovat ihmisten omia kokemuksia, miksi niistä ei saa puhua ja epäilisitkö sinä lasta tai naista jota on todistetusti ahdisteltu seksuaalisesti?
Jännä juttu, että nämä haittamaahanmuuton ja Bidenin suosijat ovat lisäksi superfemakkoja, mutta se feminismi ei näy kun naisia ja lapsia ahdistellaan.
Lisäksi Bidenin rasistiset kommentit eivät tunnu haittaavan näitä aivopestyjä lampaita.
Jotenkin ihan käsittämätöntä:




Ja tässä vähän covid tekopyhyyttä:

 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Minä en epäile tätä


The 26 women who have accused Trump of sexual misconduct

Mutta epäilet ettei Biden ole ahdistellut naisia ja puristelut lapsia, vaikka niistä on videomateriaaliakin?
Entä epäiletkö Bidenin poikaan kohdistuneita syytöksiä ja sitä, että isukki on yrittänyt peitellä niitä?
 
vierailija
Pidätkö sitä öyhöttämisenä että tarjoan kaakaot ja yritän laskea sun kierroksia.

Olet kuin ajokoira, sitä kun trikkeröityy jäniksen perässä juoksemiseen niin kykene itse laskea kierroksia millään.
Mitä kierroksia? Sun kannattais nyt itse rauhottua ja lukea näitä viestejä, ei täällä harmaat ylikierroksilla käy.
 
vierailija
Der Spiegel on äärivasemmistolainen aikakauslehti ja aikamoinen pipipää pitää olla jos sen jutut ottaa todesta.
No kuule tuo oli eka artikkeli jonka olen sieltä lukenut. Mutta osuva titteli annettiin melkein koko muun maailman nauramalle kävelevälle vitsille

Aikamoinen pipipää pitää olla jos Trumpin jutut ottaa todesta. Ja kannattaa häntä, asiantuntijoiden määrittelemä psykopaattinen narsisti, tuuliviiri, patologinen valehtelija jne kun on

ap
Tässä hyvä esimerkki siitä mitä kirjoitin...
Et ekaa pipipääksi haukkujaa ottanut esimerkiksi, miksi?
Kyllä juuri tästä oli kyse.
 

Yhteistyössä