Trump Georgiassa - suora lähetys menossa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Trumpin tuntien olen vahvasti sitä mieltä, että pakko olla perää näissä vaalivilppi väitteissä...hän kun tuntuu olevan mies, joka ei anna periksi kun on oikeassa.
 
milloin? Kerrankin voisit todistaa väitteesi.


Keväällä, onhan tuosta todisteita pilvinpimein ja muistaakseni jopa YLEn sivuilla.



Niin ja muuten mä en sulle ole velvollinen todistamaan yhtään mitään, tolla asenteella voit etsiä tästälähin itse todistuksesi....sitä paitsi sun linkkis ei koskenut asiaa mistä minä puhuin.
 
vierailija
Keväällä, onhan tuosta todisteita pilvinpimein ja muistaakseni jopa YLEn sivuilla.



Niin ja muuten mä en sulle ole velvollinen todistamaan yhtään mitään, tolla asenteella voit etsiä tästälähin itse todistuksesi....sitä paitsi sun linkkis ei koskenut asiaa mistä minä puhuin.
muistaakseni?

ja juu ei koskenut, ei myöskään sun laittama kuva.

ullatus ettet aio linkittää juttua
 
vierailija
Keväällä, onhan tuosta todisteita pilvinpimein ja muistaakseni jopa YLEn sivuilla.



Niin ja muuten mä en sulle ole velvollinen todistamaan yhtään mitään, tolla asenteella voit etsiä tästälähin itse todistuksesi....sitä paitsi sun linkkis ei koskenut asiaa mistä minä puhuin.

Ei nyt ihan putkeen mee sun väitteet
kuvassasi oleva teksti ( millä ei ole mitään tekemistä sun alkuperäisen väitteen kanssa )
on ( ullatuuus ) irrotettu kontekstistaan, mut sitähän te tuppaatte tekemään.
Ja se selittää myös haluttomuuden linkittää lähteet.
 
vierailija
Trumppi on valitettavasti jo hävinnyt. Liikaa paskapuhetta ja uskottavuus mennyt ja monet omatkin halunneet ottaa pesäeron. Tässä vaiheessa todisteetkaan tuskin riittävät vaan monet republikaanitkin haluavat aloittaa ennemmin puhtaalta pöydältä kuin tukisi Trumpia.
 

Yhteistyössä