Olin parikymppinen ja ekaa lasta tekemällä tehtiin 2,5 vuotta ennen kuin lopulta tärppäsi. Ovulaatio kuulemma tapahtui harvoin, kun kävin tutkimuksissa, vaikka kuukautiset täysin normaalit ja ajallaan aina. Ensin negatiivinen, kun menkat olivat olleet viikon myöhässä, viikon päästä uudestaan testi ja sit näytti haamuviivaa, muutama päivä eteen päin ja sitten vasta selkeä plussa. Olin vihdoinkin raskaana ja terve vauva syntyi. Toinen lapsi sai alkunsa yllärinä 1,5 vuoden päästä, ja oli jo pitkällä ennen kuin tajusin edes olevani uudestaan raskaana, heti näytti testi plussaa. Välissä yksi keskenmeno, mutta aikasilla viikoilla. No nyt ollaan molemmat iältään yli 30 ja toiveena vielä yksi lapsi. Yritystä ollut takana jo 9 kk ja vieläkään ei kuulu, ovis-appi käytössä ja yritys ollut kovaa. Näinköhän enää onnistuu lapsensaanti, jos se oli jo parikymppisenä vaikeaa. :/ Sisarukset ja kaverit kertovat koko ajan lapsiuutisista ja itse tekee kuukausi toisensa jälkeen negatiivisen testin. Aika turhauttavaa. Taas ois menkat vähän myöhässä ja tein kaupan testin, jonka pitäisi näyttää raskaus jo 6 päivää ennen menkkojen poisjäämistä, se oli negatiivinen. Alkaa usko jo mennä siihen, että tulisi se plussa vielä kerran omalle kohdalle...mut seuraavaa testiä en uskalla tehdä vasta kun viikon päästä, jos menkat eivät ala ennen sitä. En vaan jaksa uutta negatiivista. Pidetään silti sormet ristissä, että testi olisi vaan ollut liian aikaisin tehty.