vierailija
Aloin jokunen kk sitten kuntoilemaan tosi paljon ja samalla syömään terveellisesti. Ja tosiaan lasten ja perheen ehdoilla teen tätä, eli en ole se tyypi joka menee suoraan töistä salille ja tulee kotiin kun lapset nukkuu. No vaimoa tämä toiminta ei haittaa koska hanskaan lapset samalla ja vaimo saa pörrätä menoissaan vapaasti. Mutta se mikä on rouvalle liikaa on tuo ruokavalio. Ilmoitti heti alkuun että saan etsiä toisen kumppanin jolla on samanlaiset ruokatottumukset jos meinaan terveysruuan intoilijaksi ryhtyä. Meilläpäin minä olen se joka on aina tehnyt ruuat 90%. Vaimon vuorolla syödään pizza tai pastaa. Ja en tosiaan mitä extreme terveellistä vedä vaan normaali terveellistä. Mutta kun vaimo näkee punaista jo pelkästä asian keskustelusta. Eli käytännössä kokoan joka ruualle eri ruuan kuin vaimolle. Tämä on minulle ihan ok.
Omalla kohdalla tuon ns. elänäntapa remontin jälkeen olo on kuin uudella ihmisellä ja olen alkanut kyseenalaistamaan tätä parisuhdetta muutenkin kun ainoa yhteinen asia on lapset ja lainat. Olen yrittänyt perustella vaimolle kaikkia positiivisiä asioita terveellisessä elämässä mutta tuntuu että nyt sitä sipsiä, limua yms menee vaan enemmän. Suoraan sanottuna naamastakin näkyy rouvan ruokavalio. Itse haluaisin kokea asioita ja olla fyysisesti hyvässä kunnossa. Vaimo haluaa lähinnä herkutella telkkarin ääressä ja ei sitä yhteistä katsomistakaan löydy kun ohjelma maut on niin ääripäissä. Tai kyllä hänkin kauniin vartalon haluaisi mutta sekin pitäisi tulla sormia napsauttamalla, eli ei näe mitään vaivaa sen eteen.
Mietinkin jo tosissani tuota vaimon ohjetta etsiä joku toinen samanhenkinen...
Omalla kohdalla tuon ns. elänäntapa remontin jälkeen olo on kuin uudella ihmisellä ja olen alkanut kyseenalaistamaan tätä parisuhdetta muutenkin kun ainoa yhteinen asia on lapset ja lainat. Olen yrittänyt perustella vaimolle kaikkia positiivisiä asioita terveellisessä elämässä mutta tuntuu että nyt sitä sipsiä, limua yms menee vaan enemmän. Suoraan sanottuna naamastakin näkyy rouvan ruokavalio. Itse haluaisin kokea asioita ja olla fyysisesti hyvässä kunnossa. Vaimo haluaa lähinnä herkutella telkkarin ääressä ja ei sitä yhteistä katsomistakaan löydy kun ohjelma maut on niin ääripäissä. Tai kyllä hänkin kauniin vartalon haluaisi mutta sekin pitäisi tulla sormia napsauttamalla, eli ei näe mitään vaivaa sen eteen.
Mietinkin jo tosissani tuota vaimon ohjetta etsiä joku toinen samanhenkinen...