Mies 50v
Lainaus Iltalehden sivuilta:
"47-vuotias saksalaisnainen tapasi kuun alussa baarissa miehen, jonka hän kutsui kotiinsa. Pian mies huomasi olevansa lukittuna asuntoon. Nainen piti miestä viisi tuntia vankinaan, jonka aikana hän pakotti miehen kahdeksaan yhdyntään.
Lopulta mies onnistui pakenemaan parvekkeelle, josta hän sai hälytettyä apua.
Naisen toinen uhri on 31-vuotias mies, jonka nainen tapasi bussissa. Sama kuvio toistui, ja mies pääsi vapauteen 36 tunnin vankeuden jälkeen. Ohikulkijat löysivät miehen itkemästä kadulta."
Uhri oli viisi tuntia vankina ja yhtyi sinä aikana kahdeksan kertaa ja lisäksi pakotettu!
Itse saatan yhtyä viiden tunnin aikana pakottamatta yhden kerran
Mutta että pakotettuna kahdeksan (8) kertaa.
Ei onnistuisi minulta (minulle).
Sinulle Nainen kerron, että:
Minua ei kannata napata baarista sellainen suunnitelma mielessä.
Hyvää viikonloppua kaikille.
"47-vuotias saksalaisnainen tapasi kuun alussa baarissa miehen, jonka hän kutsui kotiinsa. Pian mies huomasi olevansa lukittuna asuntoon. Nainen piti miestä viisi tuntia vankinaan, jonka aikana hän pakotti miehen kahdeksaan yhdyntään.
Lopulta mies onnistui pakenemaan parvekkeelle, josta hän sai hälytettyä apua.
Naisen toinen uhri on 31-vuotias mies, jonka nainen tapasi bussissa. Sama kuvio toistui, ja mies pääsi vapauteen 36 tunnin vankeuden jälkeen. Ohikulkijat löysivät miehen itkemästä kadulta."
Uhri oli viisi tuntia vankina ja yhtyi sinä aikana kahdeksan kertaa ja lisäksi pakotettu!
Itse saatan yhtyä viiden tunnin aikana pakottamatta yhden kerran
Mutta että pakotettuna kahdeksan (8) kertaa.
Ei onnistuisi minulta (minulle).
Sinulle Nainen kerron, että:
Minua ei kannata napata baarista sellainen suunnitelma mielessä.
Hyvää viikonloppua kaikille.