Varmaan tuntuu hyvälle, täytyy niin olettaa, kun noin sanattomaksi veti.Rupesi panettamaan olen yksin kotana. Kävin kaupasta hakemassa muhkeita banskuja. Yhden laition kiimaiseen pilluun. Tuntuu hyvälle. Taikka pillun suulle.
Panettaa...alan toisella kädellä härnäämään. Hankallalta tuntuu. Tuntuu ihan pillun sisään menossa...panettaa...nyt on hankalaa...oli hankalaa.
Nyt on sisällä kovakuorinen iso paksu banaani. Istun vain annan sen olla siellä.
Tilasin kaalimato kaupasta vipraattorin jossa oli klitoris kiihotin kannattaa kokeilla saa kyllä orgasmit ja klitorista kiihottavaa liukuvoidettaja sitten tosiaan seksikaupoista saa kaikennäköistä asiaankuuluvaa.. ja jos olet alaikäinen niin ei ne yleensä papereita kattele ellet 7 vuotiaalta näytä.
Kaalimadosta ei mitään kannata tilata.Tilasin kaalimato kaupasta vipraattorin jossa oli klitoris kiihotin kannattaa kokeilla saa kyllä orgasmit ja klitorista kiihottavaa liukuvoidetta
Laita käsi vyötärös alle jopa alkaa tuntua kivalle.Kaalimadosta ei mitään kannata tilata.
Vertaappa sen hintoja vaikkapa tuonne:
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat
Itse nautin puolenlitran limupullosta. Tuntuu oikein miellyttävältä, kun täyttää sen lämpimällä vedellä. Silloin se ei myöskään mene ruttuun helposti. Ei ehkä hyvä neitsyille, mutta näin synnyttäneelle naiselle oikein nautinnollinen.
Mullakin pillu märkänä sauvalle käyttöäLaita käsi vyötärös alle jopa alkaa tuntua kivalle.
Mulla alkoi heti kostua. Taidampa tehdä ensin temput.
Pillu on aivan kuumana. Kuumenee hehkutan. Kellä toisella on pillu kostee?
Kyllä kurkkua voi käyttää mutta se voi olla liian kovaOlen niin tiukasti koukussa kurkun käyttöön, etten juuri muuta halua. Ensi kokemuksenikin hankin ihan kotimaisella luomutavaralla.
Kova se olla pitääkin, koska lämmetessään se pehmenee.Kyllä kurkkua voi käyttää mutta se voi olla liian kova
Mua rupes panettaan pillu märkä hieron justiin klitorista kohta tulee olen kiimassaRupesi panettamaan olen yksin kotana. Kävin kaupasta hakemassa muhkeita banskuja. Yhden laition kiimaiseen pilluun. Tuntuu hyvälle. Taikka pillun suulle.
Panettaa...alan toisella kädellä härnäämään. Hankallalta tuntuu. Tuntuu ihan pillun sisään menossa...panettaa...nyt on hankalaa...oli hankalaa.
Nyt on sisällä kovakuorinen iso paksu banaani. Istun vain annan sen olla siellä.
Rupesi panettamaan olen yksin kotana. Kävin kaupasta hakemassa muhkeita banskuja. Yhden laition kiimaiseen pilluun. Tuntuu hyvälle. Taikka pillun suulle.
Tumputin käteen ja nyt mä sammutan koneen ja lähden käsien pesulle.
Unta latvaan.
Ei tarvitse kurkkua työnnä sormi pilluun laita kiihottavaa liukuvoidetta hiero klitorista tunnet kuinka se paisuu hierot ja kohta tulee orgasmit minä tykkään hieroa klitorista saan monet hekumatOlen niin tiukasti koukussa kurkun käyttöön, etten juuri muuta halua. Ensi kokemuksenikin hankin ihan kotimaisella luomutavaralla.
Joo, mutta kurkkuun liittyy niiiin paljon muutakin kuin pelkät hekumat ja orgasmit. Toki niitäkin, mutta kurkku on jotenkin vaativa ja haasteellinen työkalu. Sen kanssa en edes tarvitse liukkareita, vaan mä suorastaan valun luomuliukkaria. Kurkkuseksi tekee joskus ihan hulluksi, varsinkin kun sitä antaa joku toinen ( mies ) )Ei tarvitse kurkkua työnnä sormi pilluun laita kiihottavaa liukuvoidetta hiero klitorista tunnet kuinka se paisuu hierot ja kohta tulee orgasmit minä tykkään hieroa klitorista saan monet hekumat
Mulla ei lenkki kulje mukana. Mulla kulkee mukana pillu.Kulkeeko lenkki lenkillä mukana?