Mitäs sanottte jos vaimo haluaa ilman siippaa RISTEILYLLE KOKO VIIKONLOPUKSI, tarkoituksena antaa jollekin toiselle, vaikka tutuillenne, miehelle pillua eestaas matkalla.?
empä oukein noiden juttujen perusteella mitä lukenut usko tuotaEivätpä pojat paljoa tiedä naisen sielunelämästä. Yleisesti ottaen nainen haluaa olla ja rakastaa sitä yhtä , joka usein on aviomies. Ei hän kaipaa ketään muuta . Miehet väittävät moisella systeemillä tuottavansa iloa vaimolleen , mutta todllisuudessa he sitä itseelleen haaveilevat. Minkähän tähden , sen selvittäkööt vaikka ""jälkiviisaat"" , minä en tiedä.
En minä paheksu , en , mutta väärässä olette pojat jos luulette edustavanne jotain enemmistöä , pikemminkin ""vähemmistöä"" , jota en myöskään paheksu.
Tokihan tällaisia tapahtuu ja paljon hurjempaakin mutta vielä : Nainen haluaa rakastaa miestään ja vain häntä.
Oma vaimoni lähti hieronta asiakkaan kanssa stokikseen ja osti seksu korsetin sinne. Oikein esitteli asun mulle ja keikisteli se päällä. Mulla alkoi välittömästi seisomaan ja runkkasin siinä lastit vaimoni katsellessa. Vaimoni kertoi että mies on tosi jyvin varustettu ja on nainut häntä liikkeellä eli vaimoni duunipaikalla.
Kun vaimoni tuli kolmen päivän päästä hän ei oikein pystynyt kävelemään kunnolla sillä ne oli nussineet koko matkan ja noin kaksitoista kertaa ilmeisesti. Jouduin pesemään pyykit ja katsoin pikkarit joissa oli runsaasti kovettunutta harmaata eritettä. Runkkasin pikkareiden kanssa ennen kuin työnsin ne koneeseen.
Ei ole vuorokauden mittaisia hki-sto.hki risteilyjä.Olen nainen ja olen ollut mukana niin monessa illatsussa muiden naisten kanssa että te miehet ette edes voi kuvitella mitä vaimonne tekevät !!!
Keväällä olin avioliitossa olevan ystävättäreni kanssa vuorokauden risteilyllä Hki-Tukholma_Hki, olemme vanhat ystävykset mutta nyt hän oli muuttunut, halusi vain miestä. Löysikin ihan hyvän näköisen ja -tapaisen tyypin. Sillä oli kaveri ja mentiin neljästään meidän hyttiin, siis tosi pieneen ja ahtaaseen. Tiina otti heti paidan pois DD-kuppiensa päältä ja mies innostui kovin. Otettiin lisää juomaa ja Tiinalle tuli yhä kuumempi joten hänen piti riisua itsensä stringeilleen. Siinä sitten vaan jotenkin oltiin kunnes Tiina sanoi että pankaa joku mua. No se hänen kaverinsa aloitti, mielestäni se oli kiihoittavaa ja olin märkä itsekin. Ne vaan panivat siinä silmiemme edessä laivan punkalla !! Me vaan oltiin kunnes he olivat valmiita... sitten Tiina kysyi jos se toinenkin haluaisi, ja tietenkin hänkin halusi!! Ensimmäinen tyyppi huomasi oloni ja sormetti, nuolikin vielä.
Tässä laivareissuja naisten kesken, ei ihan nuorienkaan...
Meillä seksielämä parani , kun kokeilimme molemmat vierasta toistemme luvalla.
Nykyisin miehelläni ei muita, mutta itselläni ihana rakastaja.
Meillä tämä toimii , mutta en suosittele kaikille, mustasukkaisuus voi nostaa päätään.
Tämä meidän yhteinen salaisuus, mistä ei muille huudella.
Nauttikaa kaikki erotiikasta , se on elämän suola vanhemmallakin iällä.
AIKA MONI ON TIETOINEN, Varsinkin he jotka ovat "saaneet " vaimoltani, eix niin. mutta vaimoakin kiihottaa myös se ajatus kuulemma, eikä tykkää pahaa, jos kaverit vähän kertoilee omille kavereilleenkin, normaalia? ei normaalia? mitä lienee, erilaiset seikat antavat kait eri ihmisille "potkua" elämisessä.Ai onko teillä kaverit tietoisia, että naistasi saa panna. Meillä on pidetty rajana, ettei yhteiset kaverit tiedä. Toki osa minun ystävävistäni tietävää uskottomuudestani, mutta tämä ei ole niin sanottu "julkinen salaisuus", vaan mukamas mieheltäni salaa...
Ai onko teillä kaverit tietoisia, että naistasi saa panna. Meillä on pidetty rajana, ettei yhteiset kaverit tiedä. Toki osa minun ystävävistäni tietävää uskottomuudestani, mutta tämä ei ole niin sanottu "julkinen salaisuus", vaan mukamas mieheltäni salaa...
Entä jos vaimosi ei olisi käyttänyt ehkäisyä?Illalla vaimoni valitti väsymystä ja meni nukkumaan noin tuntia ennen minua. Kun minä sitten menin sänkyyn alkoi tehdä mieli pimppaa. Suukkottelin, jolloin hän heräsi. Menin hänen jalkojen väliin ja aloitin suuseksin. Aikani nuoltua huomasin että pimpsa tuoksui kumille. Sanoin siitä vaimolleni, hän nosti päätä mutta ei sanonut mitään, jatkoin sitten nuolemista ja sanoin että hyvähän se on että käytät ehkäisyä. Tämä tokaisu oli kuin vaimoani olisi pistetty jollakin sillä hän tuli samalla minuutilla jonka jälkeen hän sanoi että haluaa tulla päälleni, niin kuin sitten kävikin.
Nyt olen miettinyt otanko asian uudellen esille vai annanko ajan kulua.
Suosittelen paljaalla on itsellä kaksikin kokemusta,kun vieras on pannut vaimoani.Mua kiihottaa kans, että muijaani panisi vieras mies. Naiseni on nätti, ja on hiukkasen vihjannutkin, että haluisi kokeilla vierasta. Se ei kuitenkaan niinkään tykkäisi, että ite käyn vieraissa, joka mullekin sopisi hyvin. Sovittu ollaan, että oisin mukana hyväilemässä naistani, kun se saa toista kalua. Ei oo vaan uskallettu vielä toteuttaa asiaa...
Saa nähdä, saako tyttöni vierasta munaa pimperoonsa (mun puolesta vaikka paljaalla)
Muistan kuinka vaimo tuli kotiin vasta 04 vaikka kapakat menivät kiinni tuolloin jo 02.Vaimo riisuutui ja kävi suihkussa,tuli sitten sänkyyn ja sanoi,hei tu saat ilman kumia.Entä jos vaimosi ei olisi käyttänyt ehkäisyä?
Ilmeisesti vaimollasi ei ollut tuolloin ehkäisyä,kun jouduit kumia käyttämään,hieman kyllä vaarallinen leikki mutta kiihoittava.Muistan kuinka vaimo tuli kotiin vasta 04 vaikka kapakat menivät kiinni tuolloin jo 02.Vaimo riisuutui ja kävi suihkussa,tuli sitten sänkyyn ja sanoi,hei tu saat ilman kumia.
Meillä on tätä harrastettu jo useita vuosia, joku siinä kiehtoo kiihottaa. Olen ollut mukana mutta kiihottavinta on kuunnelle vaikka viereisessä huoneessa ja odottaa koska saa vaimon kainaloon, siitä alkaa taas uusi....Kesälomalla ollessa on aikaa keskittyä paremmin eroottisiin leikkeihinkin, mökkeilyn ja kalastuksen lisäksi. Monella parilla lisäkiihokkeena näyttää olevan ajatus ""hyvinvarustetusta"" vieraasta miehestä. Eri asia on tietenkin, kuinka moni uskaltautuu kokeilemaan.
Näitä juttuja lukiessa huomaa, että kyllä parit osaavat nauttia erotiikasta ja seksistä.
Tietääkö kukaan jotakin toista keskustelupalstaa netissä, jossa käydään vastaavaa keskustelua aiheesta ""vaimo vieraissa"" ? Näiltä palstoilta saa ainakin hyviä ideoita !
Parasta on kun vaimoa pannaan kimpassa. "Vieras" saa sauna puhtaan vasta kylvetetyn vaimoni ensin pantavaksi kunnes antaa siemenet vaimolle sitten otse panen vaimoani ja pumppaan toisen spermat pillusta ja lasken omani tilalle jonka jälkeen toinen uusii panon ja tätä jatketaan koko yö pikku taukoja lukuunottamatta.hei, minunkin vaimo on nyt alkanut kokeilla miltä tuntuu kun toinen mies on kiinnostunut hänesta. Kaveri on suudellut, sormellut ja vaimo on myös ottanut suihin(toki ei loppuun asti) mutta hyvällä mallilla ollaan. Nyt myös hommattu kultainen nillkkaketju oikean jalan nilkassa jotta muutkin huomaa että hän on hotwife. Haluaisin päästä liukaille pian
Kun me teimme lasta niin hommasimme ehkäisysuppoja jotka sulatimme vaimoni pilluun ennen kuin kaverini sai panna.Ilmeisesti vaimollasi ei ollut tuolloin ehkäisyä,kun jouduit kumia käyttämään,hieman kyllä vaarallinen leikki mutta kiihoittava.