vaimo vieraissa

  • Viestiketjun aloittaja Mikael 36
  • Ensimmäinen viesti
(maria)
Ai onko teillä kaverit tietoisia, että naistasi saa panna. Meillä on pidetty rajana, ettei yhteiset kaverit tiedä. Toki osa minun ystävävistäni tietävää uskottomuudestani, mutta tämä ei ole niin sanottu "julkinen salaisuus", vaan mukamas mieheltäni salaa...
 
  • Tykkää
Reactions: Geglu2
Mustakukkainen
Lähetätte vaimonne vieraisiin ... haluavatko vaimonne nähdä myös teidät hullut miehet vieraissa ?
Ajatella, haaveilla ja himoita saa mutta jos tällaita tapahtuu niin se vaikuttaa koko loppuelämäänne jollain tavoin. Itse haluaisin olla siinä uskossa että avioliittomme aikana ei olla muiden kanssa sillatti.
 
TSEGELIUS
Niin, kyllähän ne mun kaverit jotka ovat naineet vaimoani ovat havainneet olevansa asiasta tietoisia. että vaimoni pitää myös muiden kanssa rakastelusta, ei vain minun.
Kyllä itsekin liittoon mentyämme en koskaan olisi ajatellut tulevani nykyiseen tilanteeseen. Ei itseisarvo saa olla, mutta koska vaimollani on haluja enemmänkin niin on ollut pakko ajatella että enhän minä silti kait OMISTA HÄNTÄ vaikka aviossa olenkin. Ihan oikeasti kyllä RAKASTAN HÄNTÄ EDELLEENKIN KOVASTI JA tiedän että HÄNKIN MINUA tästä vain on tullut "yhteinen leikki", joka on kyllä tuonut myös hyvin innostuneita ajanjaksoja aina kun vaimo on saanut "vierasta", Hän pitää silloin kovasti, ja minäkin, irstaatsta kielenkäytöstä joka entisestään lisää "kiihkoa".
 
Canun
Olen nainen ja olen ollut mukana niin monessa illatsussa muiden naisten kanssa että te miehet ette edes voi kuvitella mitä vaimonne tekevät !!!
Keväällä olin avioliitossa olevan ystävättäreni kanssa vuorokauden risteilyllä Hki-Tukholma_Hki, olemme vanhat ystävykset mutta nyt hän oli muuttunut, halusi vain miestä. Löysikin ihan hyvän näköisen ja -tapaisen tyypin. Sillä oli kaveri ja mentiin neljästään meidän hyttiin, siis tosi pieneen ja ahtaaseen. Tiina otti heti paidan pois DD-kuppiensa päältä ja mies innostui kovin. Otettiin lisää juomaa ja Tiinalle tuli yhä kuumempi joten hänen piti riisua itsensä stringeilleen. Siinä sitten vaan jotenkin oltiin kunnes Tiina sanoi että pankaa joku mua. No se hänen kaverinsa aloitti, mielestäni se oli kiihoittavaa ja olin märkä itsekin. Ne vaan panivat siinä silmiemme edessä laivan punkalla !! Me vaan oltiin kunnes he olivat valmiita... sitten Tiina kysyi jos se toinenkin haluaisi, ja tietenkin hänkin halusi!! Ensimmäinen tyyppi huomasi oloni ja sormetti, nuolikin vielä.
Tässä laivareissuja naisten kesken, ei ihan nuorienkaan...
 
TSEGELIUS
En ole itse käynyt vieraissa tai tutuissa. Kun Vaimoni kertoi haluavansa muita hän sanoi ettei halua minun käyvän muita naimassa. Kyllä jostain kumman syystä olen ollut varsin kiihottunut kun vaimoni tulee tai on muidenkin kanssa.
Hän on varsin usein vuosien aikana myöskin käynyt risteilyillä Ruotsissa ja takaisin ja nämä eivät ole olleet pyhäkoulumatkoja. Sovimme alun alkaen että haluan tietää kun hän on muiden kanssa sillä en halua että "selkäni takana naureskellaan" kun vaimo käy huoraamassa. Tämä sopimus on myös toiminut meillä ja kerran vaimonikin oli jopa viikon poissa töistä kun koko ajan vain halusimme naida ja naida kiihkoissamme. Älä kysy miksi asia minuakin kiihotta. En ymmärrä sitä itsekään, se vaan on.
 
mimosa_5
En vaimo ole, mutta suhteessa. Tänään kävin tutun luona Jämsässä uimassa. Rannalle tuli nuorten miesten porukka jonkin ajan kuluttua, amisbassot kovasti paukkuen. Vähän viheltelivät perään, kun kokeilin uusia wicked weasel -bikineitä. Junttimaisuus ei kuitenkaan vedonnut.

Vähän myöhemmin rannalle tuli vielä nuorehko tummahiuksinen mies, jolla vähän sänkeä. Uskalsin pyytää mukaan pieneen pallopeliin vedessä, ja lopuksi luettiin kirjaa, mies silitteli, otin yläosan pois, mies auttoi alaosan hampaillaan. Sain erinomaista suuseksiä. Olin ihan märkä jännityksestä, koska rannalle saattoi tulla muitakin. Aloitettiin koira-asennosta, ratsastin molemmin päin, ratsastin naamallakin reippaasti ejakuloiden :), lopuksi anaalia ja mies laukesi selälle. Oli aivan ihanaa. Kerron miehelle vielä myöhemmin tänään, mutta tuskin suuttuu.
 
jesperikasperi
Alkuperäinen kirjoittaja mimosa_5:
En vaimo ole, mutta suhteessa. Tänään kävin tutun luona Jämsässä uimassa. Rannalle tuli nuorten miesten porukka jonkin ajan kuluttua, amisbassot kovasti paukkuen. Vähän viheltelivät perään, kun kokeilin uusia wicked weasel -bikineitä. Junttimaisuus ei kuitenkaan vedonnut.

Vähän myöhemmin rannalle tuli vielä nuorehko tummahiuksinen mies, jolla vähän sänkeä. Uskalsin pyytää mukaan pieneen pallopeliin vedessä, ja lopuksi luettiin kirjaa, mies silitteli, otin yläosan pois, mies auttoi alaosan hampaillaan. Sain erinomaista suuseksiä. Olin ihan märkä jännityksestä, koska rannalle saattoi tulla muitakin. Aloitettiin koira-asennosta, ratsastin molemmin päin, ratsastin naamallakin reippaasti ejakuloiden :), lopuksi anaalia ja mies laukesi selälle. Oli aivan ihanaa. Kerron miehelle vielä myöhemmin tänään, mutta tuskin suuttuu.
Imikös ne amisbassot sun pippeliä?

 
Antonman
Olemme, siis vaimoni ja minä, kokeneet seksiseikkailuja toisten ihmisten kanssa monen vuoden ajan ja monen vuoden takaa. Kaikki alkoi eräistä vappujuhlista, joilla jonkun aloitteesta, juhlan melskeissa, simaa nauttineina, seurueemme aloitti pullon pyörityksen ja vaatteiden vähentämisen. Ilakoimme alastomuudesta aika vilpittömästi ja hassutellen ilman varsinaisia seksikohtauksia - no varmaankin hyväilyjä ja suudelmia. Ei parinvaihtoja - muistaakseni. Tämä oli minulle eräs kiihoke jatkaa intiimejä sessioita muitten parien kanssa. Vaimoni suostui ehdolla, että teemme kaiken yhdessä. Olen itse hullu seksiaddikti, vaimoni omaa luonnostaan viehtymystä paljasteluun. Ryhmäseksitapaamisemme johtivat siihen, että totesin nauttivani enemmän vaimoni rakastelun katselusta kuin vieraista naisista. Se johtikin siihen, että hän suostui rakastelemaan vieraan ( ystävänkin) miehen kanssa minun ollessa mukana ja käymään yksin vieraissakin. Voisin kirjoittaa kirjan kokemuksistamme, kuitenkin etsin nyt samoin kokeneita kirjeenvaihtoon, en tapaamisiin, vaan haluan olla tuntematon - anonyymi henkilö. Olemme lopettaneet nämä seikkailumme, nyt olisi aika kertoa muistoistamme. Mitä kirjoitan, on suurimmalta osin täyttä totta, hieman ehkä mielikuvituksella päivitettyä. Toivon hienovaraista lähestymistä, en pidä karkeuksista. Olemme vieläkin yhdessä ja rakastamme toisiamme hyvin paljon.
 
RHHG
Voi että kun saisinkin luvan tuollaiseen mieheltäni. En usko että tuollainen yleistys toimii, mitä Elina tuolla ylempänä esitti. Että naiset haluavat rakastaa vain omaa miestään eivätkä olisi otettuja tuollaisesta luvasta. Ehkä minä olen sitten poikkeus. Tiedä sitten.
 
THTI
Jokaisessa naisessa asuu pienen lehmän kanssa se pieni lutka, joka kiihottuu ajatuksesta vieraan miehen käsittelystä.
Mikään ei ole niin imartelevaa kuin huomion saaminen ja seksiobjektina oleminen.
 
Turvallisimmin
Innostuimme ja vuokrasimme tähän leikkiin seuralaisen-
Nimi moderoidaan, joten pois se eikä sillä väliä.
Laatua, kiihkoa ja tieto, että mies ei hiivi elämäämme!
Koskemme tiedä edes oikeaa nimeään ja silti saamme uudelleen tarvittaessa, ei liittomme horju!
Mies muutenkin harvinaisen paksukullinen ja altis heittäytymään syvälle paitsi itseeni niin toivomuksiimme!

Annukka 44
 
ellionoora
Jos luotettavan miehen löytää esimerkiksi ihan face to face -tutustumisella, tuntuu vähän turhalta alkaa maksaa moisesta. Sekä tyttöjä että poikia kyllä saa ihan ilmaiseksi käyttöön, kunhan ihmissuhdetaidot on kunnossa eikä ulkonäöltään mikään rumilus. Tietty maksullinen mies luultavasti on rahansa arvoinen, vähän niinkuin joku kallis auto täystakuulla..
 
Kuuma pari
Nämä ovat kokemisen arvoisia asioita sellaisille pareille joilla on sataprosenttinen luottamus keskenään. Tuntuu hurjan kiihottavalta odotella omaa kultaa kotiin, tietäen että hän juuri nyt nautiskelee vieraasta. Nautinnollisia hetkiä "luvalla vieraissa" harrastaville pareille. Antakaa palaa!
 
Vapaamielinen M 54
Alkuperäinen kirjoittaja sarvijaakko:
Alkuperäinen kirjoittaja ......................:
Vastaus on kyllä! Parisuhteessa elävä nainen voi harrastaa seksiä vain viihteen vuoksi...viimeksi tänään ;) Vokottelin ystäväni "koeajolle" ja se oli silkasta viihteestä ja virittäytyneestä mielentilasta johtuvaa :) Kaveruus jatkuu ihan normaalina tämänkin jälkeen, ei sen ihmeempiä tunteita... hmmmm...vaikka pikkaisen mietin, että pitäisikö potea huonoa omaatuntoa kun niin kaverin "pakotin" hommiin? Toivottavasti häntä ei harmita...ja itsehän aloitti härnäämisen...ei pidä härnätä jos ei vie loppuun saakka...
Tietääkö miehesi tästä koeajosta. Miten hän suhtautuu?
Juu taidanpa tietää,oli kova homma putsata uusista mustista penkeistä sperma läiskiä pois vaikka ostin ihan huonekalun puhdistus ainetta.Onko muilla vastaavia kokemuksia,Spermaa ? oli siinä vänkärin puoleisessa penkissä sivulla ja takapenkin kohdalla keskellä siinä penkin ja selkänojan kohdalla.En nyt keksi mitä muutakaan ne läiskät voivat olla.Hyvän ystäväsikin tunnen hyvin monet kerrat on juteltu kun olen sinua töistä hakenut.Omalla tavallaan se on hyvin kiihoittavaa jutella miehen kanssa jonka tietää paneskelevan vaimoa(en tiedä mutta luulen myös sinun aavistelevan että minä tiedän) melkein alkaa itselläkin kyrpä kovettua siinä autossa istuessa.Monesti oletkin "leikilläsi" todennut että eihän se sinulta ole pois jos panen joskus vierasta miesta päin vastoin olen vain paremmalla tuulella.
Ei tainnut jäädä yhteen koeajoon sillä spermaläiskiä on tullut siivottua senkin jälkeen.
Täsä muutamia esimerkkejä lisää kysymykseen käykö vaimo vieraissa.Jos ottaa nailonit ja sukkanauha liivit työhön yö vuoro(yököttää yksin) niin herää kysymys kenelle ja minkä takia.Jos ottaa työmatkalle halkio pöksyt niin herää kysymys miksi ja minkä takia.Jos sheivaa pillun sametin pehmeäksi posliiniksi niin kenelle ja miksi.Näitä esimerkkejä riittää.Nyt kun hyvä ystäväsi on mennyt naimisiin on pieni lapsikin niin taidanpa tietää että niitä satunnaisia pikapanoja siellä silloin tällöin tehdään.Miksi hyväksyn tämän johtuu siitä että olet hyvä vaimo ja avioliittomme on onnellinen sekä minussa piilevästä aisankannatajasta,mikään ei ole kiihoittavanmpaa kun päästä jälkiliukkaille.Pidät huolen että kukaan ei tiedä tästä tulet aina takaisin ja olet todella hyvällä tuulella panojen jälkeen.Se on vain että on joitakin naisia jotka tarvitsevat vähän enemmän kuin toiset.Kukapa tietäisi kun meitä kaupan kassa jonossa katselee mitä kaikkee sitä on tullut touhuttua.Eipä tarvitse sitten kiikkus tuolissa miettiä mitä kaikkee sitä olisi voinutkaan tehdä.Niin nyt kun sinun pano on naimisissa olet ollut aktiivisempi tuolla netti rintamalla ei minulla siihenkään ole mitään sanomista sillä sinunhan se pillu on ja sinä päätät miten sitä käytät.Nyt runkkaamaan ja sitten ruoka ostoksille ja paikkoja siivoamaan sillä haluat tulla aina siistiin kotiin.
 
Vierailija sivhos
Kiihkoisia kirjoituksia vaimon vieraisiin laittamisesta.Minusta tuskin olisi laittaa vaimo,jos sellanen olisi,toisen nussittavaksi.Jos itselläni olisi jotain,etten pystyisi seksiaktiin,tai seksi ei voisi vähempää kiinnostaa,ja vaimoa kiinnostas kovastikin,silloin joutuisi miettimään,mikä oikeus minulla on kieltää toiselta seksinautinto?
 
sivhos
Minä en laittaisi omaa rakastani toisten nussittavaksi.Miehen ajatusmaailmassa täyty olla jotain fantasioita,mitä haluaa ,että toteutuu käytännössä.Minä en laittaisi vaimoani toisten nussittavaksi.Tervepohjainen suhde,haluaako kumpikaan,että toinen käy vieraissa ja toinen hekumoi sillä?
 

Yhteistyössä