kuviakin että huulten klitasta alas välimatka on max n 3,5cm kertooko se tiukasta reiästäki? kyllähän nyt 5-6cm on normaalipituus
Siis tarkoitat, että välimatkan klitoriksen päästä reikään olisi 5-6 cm. Minä olen nuoruudessani kuullut, että 1-2 tuumaa klitoriksesta reikään olisi normaali.
Mutta minä kyllä kysyin klitoriksen mittoja alun perin Sakulta, kun se kertoi siitä suuresta klitoriksesta, olisin halunnut tietää, kuinka suuri leveys x pituus se oli.
Kerran tuli yksi dokumenttiohjelma ihmisistä, joilla molempien sukupuolten elimet ja siinä oli yksi englantilaisnainen, jolla oli synnytyslaitoksella todettu niin ISO klitoris, että hänet määriteltiin mieheksi. Hänelle muokattiin sitten penis ja kivekset leikkauksella jo lapsena. Hän eli monta kymmentä vuotta miehenä, mutta viimein armeijassa löydettiin häneltä kohtu ja munasarjat. Sen jälkeen hän palasi takaisin naiseksi.
Eli yhteenvetona, että iso klitoris olisi jotenkin merkki naisen miehekkyydestä ja kenties testosteronin määrän olevan koholla verrattuna norminaiseen. Se selittäisi myös tuon sakun kuvaaman nopeasti syttyvän seksuaalisen halukkuuden. Voipi olla että isoklitoriksiset naiset oven intohimoisempia ja useammin seksiä haluavia ja helpommin orgasmeja saavia.
Riitauttakaa, jos olette eri mieltä (esim. omakohtaiset kokemukset aiheesta).