Gradua juhlimassa

Mökkijuhannuksesta Jomin ja Thomasin kanssa oli jo useampi kuukausi. Olin edelleen tavannut Jomin kanssa silloin tällöin serkkuni kaveriporukassa, mutta lisäksi Thomas oli alkanut silloin tällöin ilmestyä mukaan baari-iltoihin. Silloin tällöin juhlat olivat jatkuneet kolmisin jonkun meistä kotona. Tapaamiset olivat edelleen satunnaisia, en seurustellut kummankaan miehen kanssa. Hauskoja ja mukavia tyyppejä he kumpikin olivat, ja olisin varmasti voinut vaikka harkitakin seurustelua jomman kumman kanssa- ellen olisi ollut niin epäkypsä sitoutumaan pitkän suhteeni jälkeen. Onneksi molemmat miehet nauttivat vapaudestaan yhtä paljon, eivätkä halunneet sitoutua yhtään minua enempää. Minulle sopi tähän elämäntilanteeseen paremmin satunnainen tapailu hauskanpidon - ja välillä seksinkin- merkeissä. Tosin tiesin, että jos tarvitsisin apua tai tukea, kumpi tahansa olisi aina valmis auttamaan minua- niin hyviksi ystäviksi olimme tulleet.

Olimme taas olleet viettämässä hauskaa iltaa baarissa, minä, Thomas, Jomi ja iso joukko muita kavereita. Tällä kertaa juhlan aiheena oli ystävämme gradun valmistuminen. Koska olimme vieraassa kaupungissa, päädyimme nukkumaan ystäväni olohuoneen lattialle, minä, Jomi ja Thomas. Kävimme nukkumaan vasta aamuyöstä, joten uni tuli nopeasti.

Heräsin siihen, että aurinko pilkotti ikkunaverhon raosta silmiini. Marraskuu ja aurinkoinen aamu! Harvinaista. Loikoilin tyytyväisenä peiton alla. Thomas nukkui sohvalla, Jomi melkein vieressäni omalla patjallaan. Kummastakaan ei näkynyt kuin pää. Itsekin olin kokonaan peiton alla. Ylläni olivat vain valkoiset pitsipöksyt ja silkkinen aluspaita, jotka laitoin aamuöisen suihkussakäynnin jälkeen ylleni.

Viereisestä huoneesta alkoi kuulua ääntä. Siellä taidettiin juhlistaa gradun valmistumista. Kuului raskasta hengitystä, ystäväni ja hänen poikaystävänsä. Matalia urahduksia, naisen vaimeita kiljahduksia. Tyynyyn upotettuja. Koskettelin itseäni. Pikkupöksyni alkoivat kostua. Vedin peiton pois päältäni, että sain paremman asennon. Makasin selälläni, koskettelin varovasti itseäni alushousujeni läpi.

Thomas oli herännyt ääniin. Hän katsoi minua, hymyili. Hän heitti peiton pois päältään. Hänen lihaksikkaan vartalonsa ja siristyvien silmiensä näkeminen sai minut kiihottumaan entistä enemmän. Thomasilla oli jalassa ainoastaan mustat, tiukat bokserit, jotka hän oli vetänyt jalkaan aamuyön suihkun jälkeen.

Loppuhuipennus, jyskytystä, matala urahdus, vaimennettua kiljuntaa.

Makuuhuoneen ovi kävi. Ystäväni ja hänen poikaystävänsä hiipivät suihkuun. Ovi olohuoneeseen oli vähän raollaan. Luulivat, että nukumme vielä.

Thomas tuli patjalleni. Hän silitteli minua hiljaa, ensin sääristä, sitten reisistä, vatsalta.. Suuteli minua.. tunsin Thomasin kuuman hengityksen pistipöksyjeni läpi. Thomas veti pöksyni sivuun. Kieli löysi sykkivät häpyhuuleni. Varovasti, varovasti, hitaasti kieli alkoi tutkia minua... Tunekutui välillä syvälle, leikitteli taas ihan hiljaa..

Äännähdin kai hiukan kovemmin. Jomi heräsi, katsoi ensin minua ja sitten Thomasia. Uninen ilme, joka vaihtui hymyksi.

Thomas hymyili, veti pois pikkupöksyni ja aluspaitani. Nousen polvilleni, vedän pois Thomasin tiukat bokserit. Asetun kontalleni Thomasin eteen, otan kivikovan komeuden suuhuni. Se on ihana! Kiihotun suunnattomasti, kun Thomas urahtelee imiessäni ja hyväillessäni käsilläni häntä. Puristelen häntä kiinteästä pepusta, tunnen kuinka hänen kassinsa ovat ihan täynnä ja kiinteät. Se kiihottaa minua.

Kuulen, miten Jomi nousee ylös. Hän katselee meitä hetken. Asettuu taakseni ja jatkaa siitä, mihin Thomas jäi. Miten ihanalta hänen kielensä ja sormensa tuntuvatkaan, ja miten silti niin erilaisilta kuin Thomasin! Jomi on vaativampi, innokkaampi, malttamattomampi. En meinaa kestää enää!

Nostan pyllyn pystyyn, jatkan kädellä Thomasin siittimen hyväilyä. Thomas voihkiin, hyväilee selkääni ja peppuani. Anon Jomia tulemaan sisälleni. Jomi kiusoittelee minua vielä, leikittelee sormillaan, puristaa toisella kädellä nytkiviä lanteitani.

Kuulen, että ystäväni ja hänen miehensä ovat tulleet ovelle. He eivät tiedä meidän kolmen seikkailuista- ennen kuin nyt. He jäävät katsomaan. En ehdi ajatella, mitä he ajattelevat. Olen liian kiihottunut. Jomi ja Thomas eivät tunnu ehtivän myöskään ajattelemaan sitä.

Lopulta Jomi kääntää minut, katsoo minuun kysyvästi. Kyllä, kyllä! Tartun kaksin käsin hänen isoon, ihanaan siittimeensä ja alan kiihottaa sitä kielelläni. Otan sen kokonaan suuhuni, lutkutan ja nautin! Thomas tarttuu kaksin käsin lanteisiini- ja viimein, pitkään ja hitaasti nautiskellen, työntyy sisääni. Hän yrittää hidastaa, mutta ei pysty kovin pitkään, vaan antaa muutaman rajun, ihanan työnnön. En voi pidättää huutoani, vaan annan äänen tulla syvältä sisältäni. Thomas pidättelee välillä, ei halua tulla vielä.

Näen silmäkulmastani, että ystäväni ja hänen poikaystävänsä ovat käyneet sohvalle. Ystäväni on selällään, poikaystävä on polvillaan lattialla ja työntyy häneen rajusti. Kumpikaan ei enää pidättele huutoa.

Thomas ei kestä enää, vaan antaa itselleen luvan syviin, rajuihin työntöihin. Hän vetää kalunsa pois viime hetkellä, ja siemenet tulevat pitkin reisiäni. Thomas vetäytyy huohottaen makaamaan patjalle jatkaen vielä hiljalleen kalunsa hyväilyä. Oloni on kamala, sillä olin kahden työnnön päässä jättiläisorgasmista! En enää pystynyt enää vähään aikaan kunnolla imemään Jomin penistä, vaan liikutin vain kättäni sen ymärillä ja otin sen välillä suuhuni.

Jomi ei enää kestä, vaan kääntää minut selälleni patjalle ja työntyy rajusti sisääni. Saan heti ihana, ison orgasmisarjan. Jomille riittää viisi työntyö, sitten hänkään ei enää kestä.

Sohvalla olijat huutavat yhtä aikaa meidän kanssamme.

Suihkun jälkeen kaikki jatkuu kuin mitään ei olisi tapahtunut, mitä nyt kaikki ovat paljon iloisemmalla tuulella. Kylään tulevat kaverit eivät osaa aavistaa mitään.
 

Yhteistyössä