Mieheni muna ei nouse seisomaan, kun hän nuolee

• Viestiketjun aloittaja vaimo1
  • Ensimmäinen viesti
Mies 58
Joo, myski on helposti ja kaukaa tunnistettava tuoksu. On koko ikäni vaikuttanut erittäin voimakkaasti viriilisyyteeni. Miedompi myski ei edes ole aisteillaan havaittavissa, mutta vetää puoleensa.

Älytön
Mitä mun täytyy tehä, ku mies lähti työmatkalle 2 päivää sitte, ja tulee 2 viikon päästä, ja tekee mieli munaa enemmän kuin koskaan! Melkeen hairahdin lauantaina baarissa sänkyyn miehen kanssa, mutta en voi pettää

Onnistuva mies.
Alkuperäinen kirjoittaja Älytön;11070870:
Mitä mun täytyy tehä, ku mies lähti työmatkalle 2 päivää sitte, ja tulee 2 viikon päästä, ja tekee mieli munaa enemmän kuin koskaan! Melkeen hairahdin lauantaina baarissa sänkyyn miehen kanssa, mutta en voi pettää
Itsetyydytys auttaa.

onnenkulkuri
Tykkään pimpin nuolemisesta, itsekin kiihotun siitä ja on hauskaa tuottaa toiselle nautinto. toiset ovat seksihakuisia, toiset eivät, se on varmaan yksilöllinen asia. Se ei saisi kuitenkaan vaikuttaa siihen, että rakastaako kumppaniaan vai ei.
pimppiäni. Onko se outoa? Mieheni ei ole muutenkaan kovin "seksihakuinen". Itse ajattelen seksiä todella paljon ja kiihotunut myös munan nuolemisesta.

Jos itse en ehdottaisi seksiä, mies ehdottaisi varmaan kerran kaksi kuussa.

Viimeksi muokattu:
Pillufani
pimppiäni. Onko se outoa? Mieheni ei ole muutenkaan kovin "seksihakuinen". Itse ajattelen seksiä todella paljon ja kiihotunut myös munan nuolemisesta.

Jos itse en ehdottaisi seksiä, mies ehdottaisi varmaan kerran kaksi kuussa.
Olisko ratkaisuna 69 - asento?

Niin ja jos pillun nuoleminen kestää useita kymmeniä minuutteja niin ku minulla pakkaa tapahtua silloin vehe ehtii välillä pehmetä, täytyyhän vehkeeseen vaihtaa uudet innokkaat verisolut. Kyllä ihan normaalia, avita hieman kätösin.

Viimeksi muokattu:
M40
minulla seisoo vaikka olen 52v.mies.masturboin usein.
o

Minulla seisokki lopahtaa kun keskityn nuolemaan naisen pimppaa. Olen kokenut saman useamman kanssa. Olen kokenut paineita siitä että pitäisi kalun seisoa kokoajan, mutta niin se vaan menee.. kun keskityn tuottamaan namia naiselle, niin kalu lerpahtaa. Ikäväksi tilanteen tekee se jos nainen reagoi siihen negatiivisesti. Kalu seisoo taas sitten normaalisti kun on aika työntyä sisälle. Sillä että miten nainen reagoi tilanteeseen on vaikutus siihen saako erektion uudestaan. Joten nainen pidä silloin vaan huolta itsestäsi, älä turhaan mieti kalua. Ja älä ainakaan moiti tms.

Viimeksi muokattu:
Sama täällä
Minulla seisokki lopahtaa kun keskityn nuolemaan naisen pimppaa. Olen kokenut saman useamman kanssa. Olen kokenut paineita siitä että pitäisi kalun seisoa kokoajan, mutta niin se vaan menee.. kun keskityn tuottamaan namia naiselle, niin kalu lerpahtaa. Ikäväksi tilanteen tekee se jos nainen reagoi siihen negatiivisesti. Kalu seisoo taas sitten normaalisti kun on aika työntyä sisälle. Sillä että miten nainen reagoi tilanteeseen on vaikutus siihen saako erektion uudestaan. Joten nainen pidä silloin vaan huolta itsestäsi, älä turhaan mieti kalua. Ja älä ainakaan moiti tms.
Näin se juuri on!

Viimeksi muokattu:
Andere
Katsoin mielenkiintoisen videon Gap Dagdesta, jossa useat naiset tuolla runsaasti kansoitetulla rannalla muiden ihmisten hyväntahtoisesti seuratessa ottivat miehiltään suihin. Yksi pari siellä, toinen täällä.

Jotkut veivät session nopeasti päätökseen miehen kiihkon myötä mutta sitten oli toisenlaisiakin pareja.

Heillä se oli sellaista ylläpitävää suihinottoa, naiset välillä ikäänkuin katselivat suunsa aikaansaannosta, pinkeänä sojottavaa kullia, joka halusi uudelleen heidän suunsa lämpöön. Miehet taas nauttivat paitsi partnerinsa imusta ja hyväilyistä mutta myös uhkeasta stondiksestaan, joka ei haitannut toisia auringonpalvojia.

Uskon, että noilla suihinottavilla naisilla oli pimpsat märkinä, he eivät olleet suorittamassa mitään vastemmielistä vaan osoittivat kaikille ympärilläolijoille suuremmoisen vaikutuksensa partneriinsa.

Yhteistyössä