jänkäjoonas1943
Onko myski kiihottavaa ja miksi?
Olla. Siinä on tietyntyyppisiä feromoneja jotka joillekin miehille "aiheuttaa epäpuhtauden tilan".
Viimeksi muokattu:
Onko myski kiihottavaa ja miksi?
Otappa sängyn viereen pesovati ensi kerralla kun ryhdyt nuoluhommiin, niin voit sylkäistä ylimääräiset kuolat siihen ettei lakanat ryvety!minula kuolaa lakanat märäks
Itsetyydytys auttaa.Alkuperäinen kirjoittaja Älytön;11070870:Mitä mun täytyy tehä, ku mies lähti työmatkalle 2 päivää sitte, ja tulee 2 viikon päästä, ja tekee mieli munaa enemmän kuin koskaan! Melkeen hairahdin lauantaina baarissa sänkyyn miehen kanssa, mutta en voi pettää
Osta kunnon dildo ja nauti ei sen sen kummempaa ole.Auttakaa mua! En saa mistään seksii , vaikka oon hyvännäköinen ja mulla on isot tissit. Miten voisin tyydyttää itse itseäni, kun mulla on hirveet tarpeeet!!!!
pimppiäni. Onko se outoa? Mieheni ei ole muutenkaan kovin "seksihakuinen". Itse ajattelen seksiä todella paljon ja kiihotunut myös munan nuolemisesta.
Jos itse en ehdottaisi seksiä, mies ehdottaisi varmaan kerran kaksi kuussa.
Olisko ratkaisuna 69 - asento?pimppiäni. Onko se outoa? Mieheni ei ole muutenkaan kovin "seksihakuinen". Itse ajattelen seksiä todella paljon ja kiihotunut myös munan nuolemisesta.
Jos itse en ehdottaisi seksiä, mies ehdottaisi varmaan kerran kaksi kuussa.
Se oli luuta, sanoi puolangan akka kyrpää.Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;10873405:Muna ON muna ja KYRPÄ on kyrpä!Ne eivät ole toistensa vivahteita!
Älä höpsi joutavia, kunnon panomies nuolee puhtaaksi myöskin persesilmän.seksi on kivaa kun voi nuolla pilluu
Älä höpsi joutavia, kunnon panomies nuolee puhtaaksi myöskin persesilmän.[/QUOT
Kyllä! Jos se saa kiimapimpsan räjähtämään tai kun se saa,
niin silloin nuollaan!
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä;11382607:Älä höpsi joutavia, kunnon panomies nuolee puhtaaksi myöskin persesilmän.[/QUOT
Kyllä! Jos se saa kiimapimpsan räjähtämään tai kun se saa,
niin silloin nuollaan!
olisin vapaa ehtonen kokeilemaan suuseksiä sitä tarvitsevan naisen kanssa.
minulla seisoo vaikka olen 52v.mies.masturboin usein.No mun miehellä on sitten varmaan kunnon kanki, kun se seisoo kuin KANKI pillua nuollessa.
minulla seisoo vaikka olen 52v.mies.masturboin usein.
o
Näin se juuri on!Minulla seisokki lopahtaa kun keskityn nuolemaan naisen pimppaa. Olen kokenut saman useamman kanssa. Olen kokenut paineita siitä että pitäisi kalun seisoa kokoajan, mutta niin se vaan menee.. kun keskityn tuottamaan namia naiselle, niin kalu lerpahtaa. Ikäväksi tilanteen tekee se jos nainen reagoi siihen negatiivisesti. Kalu seisoo taas sitten normaalisti kun on aika työntyä sisälle. Sillä että miten nainen reagoi tilanteeseen on vaikutus siihen saako erektion uudestaan. Joten nainen pidä silloin vaan huolta itsestäsi, älä turhaan mieti kalua. Ja älä ainakaan moiti tms.