Mieheni muna ei nouse seisomaan, kun hän nuolee

• Viestiketjun aloittaja vaimo1
  • Ensimmäinen viesti
-A-
pimppiäni. Onko se outoa? Mieheni ei ole muutenkaan kovin "seksihakuinen". Itse ajattelen seksiä todella paljon ja kiihotunut myös munan nuolemisesta.

Jos itse en ehdottaisi seksiä, mies ehdottaisi varmaan kerran kaksi kuussa.

No ei tuota nyt oikein erektio-ongelmaksi voi sanoa jos sen kuitenkin saa pystyyn sitten kun sille on käyttöä. Toisilla se vaatii ärsykkeitä kestääkseen pystyssä, siis koskettelua ja painuu alas jos niitä ei tule. Voi olla että mies keskittyy niin totaalisesti tekemään sinulle hyvää että oma kiihottuminen jää taka-alalle.

Viimeksi muokattu:
Isämies
Sama juttu minulla. Nuoleminen on uskomattoman ihanaa mutta kun oikein kauan kiusoittelen vaimoa niin se alkaa fyysisesti rasittamaan ja seisokki kyllä heikkenee huomattavasti. Toki kun vaimo laukeaa niin se tilanne kiihottaa todella paljon ja kalu kovenee sopivasti että pääsee yhdyntään saakka. Luulen että ikäkin voi vaikuttaa asiaan ja kun 40 vuotta lähestyy niin ei ilta stondikset ole lähellekään sitä mitä joskus nuorempana. Harmi että aamuisin on vielä joskus aikamoinen kanki mutta vaimo ei taas syty aamuisin. Aina ei mene yksiin kaikki asiat.

Tottakai meitä on joka lähtöön ja ei sille mitään voi jos intiimipaikkojen nuoleminen pistää kakomaan. On seksissä paljon muutakin mutta niille joille se on todella tärkeä osa-alue niin etsiköön sopivamman kumppanin.

Jaksan aina ihmetellä miten ihmisillä tuo kommunikointi varsinkin näissä asioissa on niin heikkoa. Enemmän uskallusta heittää ne omat mielipiteet ja halut verbaalisesti ilmaan auttaisi aivan mielettömästi eikä tarvitse sitten 5, 10 tai 20 vuoden kuluttua ihmetellä että kas ei partneri olekaan tykännyt suihinotosta koko yhdessäoloaikana.

Hyvä vinkki naisten nuolemiselle on että vie naisesi sängyn laidalle ja ole itse polvillasi lattialla niin niska ei mene niin jumiin.

jänkäjoonas1943
pimppiäni. Onko se outoa? Mieheni ei ole muutenkaan kovin "seksihakuinen". Itse ajattelen seksiä todella paljon ja kiihotunut myös munan nuolemisesta.

Kannattaa tarkkailla kyrpää,eikä munaa tai munia.Munat kyllä nousee"valmiusasentoon"kyrvän juurelle,siemennesteen sylkäisyä varten.Muutenkin kannattaisi puhua kyrvästä,kullista tai vaikka peniksestä,eikä"munasta".Se kuulostaa lapsellisen sievistelevältä jopa kullin vähättelyltä!

Viimeksi muokattu:
cullix

ei muna nouse, vaan penis, lukihäiriö on hyvin yleistä, tuntuu, että kirjoittaja on mies, koska miehiä 95 % kiihottaa pillun nuoleminen, naisista en tiedä kun olen mies

Viimeksi muokattu:
cullix

mitä munaa tarkoitatte, minulla on penis, kyrpä, mulkku tai kulli, munasta tulee lähinnä mieleen kananmuna tms

Viimeksi muokattu:
cullix

mitä tarkoitat munalla, kanan muna, linnun muna, kilpikonnan muna, muna ei koskaan seiso, penis, kyrpä, mulkku saattaa seisoakin

Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
mitä tarkoitat munalla, kanan muna, linnun muna, kilpikonnan muna, muna ei koskaan seiso, penis, kyrpä, mulkku saattaa seisoakin

Todennäköisesti tämä typy on kasvanut tynnyrissä ja hän luulee,että "munan"kuuluu seistä ja vahtii miehensä jompaakumpaa munaa kun jätkä lipoo hänen vittuaan!Toinen vaihtoehto on että jätkällä on niin pieni ettei sitä erota karvapehkon sisältä!

Viimeksi muokattu:
cullix

tarkoititko kananmunaa, linnunmunaa, krokodiilinmunaa, kilpikonnanmunaa, jos tarkoitit miehen sukupulielintä, käytä oikeaa termiä, esim kulli, kyrpä, mulkku, penis

Viimeksi muokattu:
Kyllä sinä
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;10873502:
Haluatko välttämättä sanoa viimeisen sanan vaikka se olisi "päin persettä"?Ole hyvä tee se ja paljasta olevasi tyypillinen naissukupuolen edustaja:eek:n kälätettävä kälätyksen vuoksi!

aika tyhmä olet JänkkäJoonas ?
Kyllä miehen vehjettä on aina kutsuttu myös muna- nimellä.

mies 24v

minullakaan ei nouse muna seisomaan kun otan tyttökaveriltani suihin.. jotenkin en vaan pidä kyseistä touhua kiihottavana, ja ainut syy miksi sen teen on se että, emäntä siitä kovin pitää... joskus on vaikeaa alkaa panemaan suihinoton jälkeen kun viisari tahtoo pysyä alhaalla kyseisen toimenpiteen jälkeen... eli minun pitää siis heittää spermat ensin, jos akka haluaa nuolemista.

Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
minullakaan ei nouse muna seisomaan kun otan tyttökaveriltani suihin.. jotenkin en vaan pidä kyseistä touhua kiihottavana, ja ainut syy miksi sen teen on se että, emäntä siitä kovin pitää... joskus on vaikeaa alkaa panemaan suihinoton jälkeen kun viisari tahtoo pysyä alhaalla kyseisen toimenpiteen jälkeen... eli minun pitää siis heittää spermat ensin, jos akka haluaa nuolemista.
Kai silläkin on jotakin väliä mitä nuoltessa ajattelee.

Jos ajatukset ovat seksuaalisia, niin todennäköisesti nousee ainakin ajoittain.
Ajatukset työ asioissa, niin tuskin peniskään on silloin jäykkänä.

Jos nainen pitää erektion puutetta puutteena, niin silloin hänen kannattaisi puhua jotain eroottista, niin tilanne voi muuttua hetkessä.

Jos tuosta huolimatta erektio jää syntymättä, niin silloin kannattaa ottaa b-vaihtoehto käyttöön.
Sillä miehen voi tyydyttää kädellä vaikka häneltä puuttisi seisokki.
Orgasmi ja siemensyöksy tulee siitä huolimatta.
Ja miehen sormet toimii korvaavana peniksenä vallanmainiosti.
Kun sitten tulee se erektionaika, niin käytetään sitten sitä penistä tyydyttämisen välineenä.

Vaihteluhan tunnetusti virkistää.
Voitte myös kehuskella kuinka saitte miehen purkautumaan vaikka hänellä oli erektio kadoksissa.

Viimeksi muokattu:
Mies 58
Voi hitsi, ja mulla kun nousee vielä pelkästä ajatuksesta että pääsee nuolemaan, saa antaa naiselle nautintoja. Nuollessa kyrpä onkin jo kivikova, räjähtämäisillään. Onneksi sitä räjähdystä pystyn säätelemään mieleni mukaan. Pitkän harjoittelun tulosta, usko tai älä ;)

Yhteistyössä