läheisyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimosa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mimosa

Vieras
Olemme mieheni kanssa olleet n.10v yhdessä ja kokeneet asioita yhdessä ja erikseen.
Jotenkin tuo erikseen kokeminen on alkanut yleistyä.
Ikäerostamme johtuen (minä vanhempi) ehkä??
Minä siis haluaisin kasvattaa suhdettamme läheisemmäksi ja niin hänkin sanoo, mutta siihen pääseminen on meillä jotenkin ristissä.
Hänen mielestään häneltä puuttuu fyysinen läheisyys (haluan itsekin olla toisen lähellä, mutta en niin että koen että sen pitäisi aina johtaa seksiin) ja minulta psyykkinen.
Kun hän on kotona tuntuu että ajatuksissaan hän ei ole läsnä.
Ei käy baareissa eikä muutenkaan "hillu" muualla, mutta jokin näkemyksissä eroaa.
Tai se ero on alkanut vaivata lähiaikoina.
Kaipaan lähellä oloa, mutta hänen mielestään se että istutaan katsomassa tv tä on läheisyyttä, itse haluaisin enemmän keskittymistä toisiimme.
Enkä tarkoita mitään halipusia koko ajan vaan sitä että tulisin nähdyksi ja kuulluksi omana itsenäni.
Nykyään kinastelemme pienistä asioista, lasten kasvatuksesta, hänen vähentyneestä ajastaan kotona (johtuu kuulemma siitä että joutuu korvaamaan seksin harrastuksella)
Mutta miten yksin ratkaisen ongelmani haluttomuuteen? Kävin terapeutilla, johon hän olisi ollut myös tervetullut, mutta kieltäytyi. Omat käyntini siellä eivät oikein yksin vieneet asiaa eteenpäin.
Jotenkin olemme ajatuneet tilanteeseen jossa minusta tuntuu että olisi annettava seksiä että saisin hänet lähelleni. Nämä ovat hänen sanojaan.
Kuitenkin tässä vaivaa se, että mies ei ole kiinnostunut siitä mitä se konkreettisesti minulle tarkoittaa, puhuu vain omista puutteistaan.
Haluaisin että asialle tehtäisiin jotain, puhuttu siitä on jo molempien mielestä tarpeeksi. Mutta tuntuu että hän odottaa että minä vanhempana tekisin asialle jotain.
Olen kärsinyt haluttomuudesta muutaman vuoden ja tiedän että se on toiselle vaikeaa.
Sen vuoksi tuntuu että pikkuhiljaa kaikki muukin on häviämässä pois.
Vaikka hän sanoo että ei halua erota ja että välittää tiedän ettei tilanne tällaisena voi jatkua.
En tiedä mitä tehdä.
Seksielämämme ei ole olematonta ja silloin kun sitä on en tee sitä väkisin. Ne harvat kerrat eivät ole kuitenkaan tarpeeksi. Mutta en tunne että siltikään hän mitenkään olisi lähentynyt.
Molemmilla huonoja kokemuksia parisuhteissa, itselläni enemmän.
En häpeä fyysistä minääni, en vain tunne itseäni haluttavaksi. Pikemminkin teen kaikkeni etten vaikuttaisi vähääkään siltä.....ehkä se on jokin polku syihin miksi tässä ollaan.
En vain tiedä mistä siitä eteenpäin etsisin syytä....

Olemme mieheni kanssa olleet n.10v yhdessä ja kokeneet asioita yhdessä ja erikseen.
Jotenkin tuo erikseen kokeminen on alkanut yleistyä.
Ikäerostamme johtuen (minä vanhempi) ehkä??
Minä siis haluaisin kasvattaa suhdettamme läheisemmäksi ja niin hänkin sanoo, mutta siihen pääseminen on meillä jotenkin ristissä.
Hänen mielestään häneltä puuttuu fyysinen läheisyys (haluan itsekin olla toisen lähellä, mutta en niin että koen että sen pitäisi aina johtaa seksiin) ja minulta psyykkinen.
Kun hän on kotona tuntuu että ajatuksissaan hän ei ole läsnä.
Ei käy baareissa eikä muutenkaan "hillu" muualla, mutta jokin näkemyksissä eroaa.
Tai se ero on alkanut vaivata lähiaikoina.
Kaipaan lähellä oloa, mutta hänen mielestään se että istutaan katsomassa tv tä on läheisyyttä, itse haluaisin enemmän keskittymistä toisiimme.
Enkä tarkoita mitään halipusia koko ajan vaan sitä että tulisin nähdyksi ja kuulluksi omana itsenäni.
Nykyään kinastelemme pienistä asioista, lasten kasvatuksesta, hänen vähentyneestä ajastaan kotona (johtuu kuulemma siitä että joutuu korvaamaan seksin harrastuksella)
Mutta miten yksin ratkaisen ongelmani haluttomuuteen? Kävin terapeutilla, johon hän olisi ollut myös tervetullut, mutta kieltäytyi. Omat käyntini siellä eivät oikein yksin vieneet asiaa eteenpäin.
Jotenkin olemme ajatuneet tilanteeseen jossa minusta tuntuu että olisi annettava seksiä että saisin hänet lähelleni. Nämä ovat hänen sanojaan.
Kuitenkin tässä vaivaa se, että mies ei ole kiinnostunut siitä mitä se konkreettisesti minulle tarkoittaa, puhuu vain omista puutteistaan.
Haluaisin että asialle tehtäisiin jotain, puhuttu siitä on jo molempien mielestä tarpeeksi. Mutta tuntuu että hän odottaa että minä vanhempana tekisin asialle jotain.
Olen kärsinyt haluttomuudesta muutaman vuoden ja tiedän että se on toiselle vaikeaa.
Sen vuoksi tuntuu että pikkuhiljaa kaikki muukin on häviämässä pois.
Vaikka hän sanoo että ei halua erota ja että välittää tiedän ettei tilanne tällaisena voi jatkua.
En tiedä mitä tehdä.
Seksielämämme ei ole olematonta ja silloin kun sitä on en tee sitä väkisin. Ne harvat kerrat eivät ole kuitenkaan tarpeeksi. Mutta en tunne että siltikään hän mitenkään olisi lähentynyt.
Molemmilla huonoja kokemuksia parisuhteissa, itselläni enemmän.
En häpeä fyysistä minääni, en vain tunne itseäni haluttavaksi. Pikemminkin teen kaikkeni etten vaikuttaisi vähääkään siltä.....ehkä se on jokin polku syihin miksi tässä ollaan.
En vain tiedä mistä siitä eteenpäin etsisin syytä....

vaikka olette 10 v ollu yhessä, ettekä pysty tuota kriisiä ratkomaan. Uskon että tuo haluttomuutesi johtuu just siitä kun miehesi vaan vonkaa sitä seksiä ja muu helliminen ja läheisyydentarve ei häntä kiinnosta. Onko sulla ollut jo suhteenne alussa tälläistä haluttomuutta, vai onko se tullut ikäänkuin varkain teidän yhdessä-olonaikana?.
Minun aviol. oli sitä että vaimo ei halunnut laheisyyttä ja seksiin hän syostui vain velvollisuudentunnosta, muutama vuosi alussa meni kuitenkin hyvin, paitsi että läheisydentunne hänbeltä puuttui tyystin, ja sitten kaikki muuttui lyhyessä ajassa ihan totaalisesti ja seksi oli hänestä aina vastenmielistä.
Odotin että jonainpäivänä kaikki vielä muuttuu paremmaksi vaikka hän ei suostunut puhumaan näistä ongelmista vaikka kuinka yritin kertoa että näin ei voi jatkua. Menihän siinä odotellessa 30 vuotta ja mikään ei muuttunut ainakaan parempaan suuntaan ja niin tuli sekin painajaismainen aviol. tiensäpäähän. Muutama lapsi on siitä on kuitenkin kauniina muistona.

Viimeksi muokattu:
lapset eivät ole kauniita muistoja, he ovat eläviä ihmisiä!

Kummallekin vastaajalle, katse peiliin, please.

Kun itsellä on halu koskettaa ja pitää toista hyvänä, niin se henkinenkin yhteys löytyy. Seksi kuuluu parisuhteeseen, rakkauteen ja läheisyyteen. Tämä on fakta jonka monet yrittävät selittelyillä ohittaa

Miehelle seksi on välittämisen muoto. Kun pipari on kuiva mies vetää siitä omat johtopäätöksensä. Terapeutti voisi paremmin vastata tilanteeseenne, näyttää siltä että miehesi arvostaa tuota teidän suhteessa kaikkein eniten, onhan se tavallaan sääli, mutta sellaisia ne miehet on. Ehkä se on ollut hänen motiivinsa parisuhteeseen. Libidon heikkeneminen taas johtaa hänen kaltaisillaan mustasukkaisuuteen.

Tässä nelikymppisen äijän pohdintoja. Olen itse ollut tuollaisessa pariuhteessa 14 vuotta ja luulen tietäväni erittäin hyvin miltä miehestäsi tuntuu.

Me miehet yleensä pidämme seksiä suurimpana rakkauden osoituksena parisuhteessa. Nyt kun sinä et halua seksiä niin miehesi kokee itsensä loukatuksi ja tuntee että et enää välitä hänestä.

Aikanaan huonossa suhteessa naiseni ei halunnut seksiä pitkiin aikoihin ja lukuisista yrityksistä huolimatta tilanne ei auennut. Aluksi tietenkin jaksoin helliä muutenkin kuin seksi mielessä ja läheisyys tuntui hyvältä. mutta vähitellen loukkaannuin seksin puutteesta niin paljon etten osannut enää nauttia läheisyydestäkään koska siitä tuli vaan mieleen se kaikki kaunis mistä olin jäänyt vuosien ajan paitsi. Koko läheisyys muuttui oikeastaan minulle merkityksettömäksi.

Tämän seurauksena en jaksanut tai halunnut enää panostaa parisuhteeseen mitään ylimääräistä kun en saanut suhteesta sitä mitä itse olisin kaivannut. Tästä tietysti seurasi se että nainen koki henkistä etääntymistä tai oikeastaan molemmat etäännyimme työn ja omien harrastustemme piiriin hakemaan sisältöä elämäämme. Parisuhteesta kun sitä sisältöä ei saanut.

Minulle ei oikein auennut minkälaista läheisyyttä itse kaipaat? Haluatko tuijotella miestäsi silmiin ja pitää häntä kädestä samalla kun keskustelette jostain elämää suuremmista sielunkumppanuuden kosmisista vivahteista? Vai haluatko että lähentymisenne olisi keskustelua arjen asioista? Sinun pitää nyt kyetä selittämään miehelle " mitä se konkreettisesti sinulle tarkoittaa".

Olette ihan selvästi ajautuneet samanlaiseen kierteeseen joka aikoinaan tuhosi parisuhteeni. Sinä et halua seksiä > mies ei saa seksiä eikä koe sinun määrittelemää läheisyyttä itselleen nautinnolliseksi > mies hakeutuu harrastusten pariin ettei tarvitse kärvistellä vierelläsi seksinpuutteessa (se on tosiaankin miehelle katkeraa ja loukkaavaa) > sinä koet että mies etääntyy sinusta.

Et myöskään kertonut milloin haluttomuutesi on alkanut tai tiedätkö mistä se johtuu? Oletko kertonut tästä miehelle? Miehelle jolla on normaalit seksihalut on erittäin vaikea käsittää että halut loppuvat yhtäkkiä pitkäksi aikaa ilman konkreettista syytä.

Nyt todellakin pallo on sinulla. Ei siksi että olet vanhempi vaan siksi että sinä olet haluton osapuoli parisuhteessa jossa toinen tarvitsee seksiä. Miehesi ei voi avata seksuaalisuuttasi uuteen kukoistukseen vaan sinä itse olet siitä vastuussa. Onnea matkaan!

Kyllä rakkaudenosoituksiin kuuluu miesten mielestä seksi, ja se tulee ihan automaattisesti läheisyydestä.
Mutta jos seksiä pitäisi vältellä, niin siihen on ainoa keino vältellä läheisyyttä.
Jos se yhdyntä ei ole mieleen, niin kyllä alastomuuskin jo tuntuisi kivalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-Setä;11666622:
Tässä nelikymppisen äijän pohdintoja. Olen itse ollut tuollaisessa pariuhteessa 14 vuotta ja luulen tietäväni erittäin hyvin miltä miehestäsi

Me miehet yleensä pidämme seksiä suurimpana rakkauden osoituksena parisuhteessa. Nyt kun sinä et halua seksiä niin miehesi kokee itsensä loukatuksi ja tuntee että et enää välitä hänestä.

Aikanaan huonossa suhteessa naiseni ei halunnut seksiä pitkiin aikoihin ja lukuisista yrityksistä huolimatta tilanne ei auennut. Aluksi tietenkin jaksoin helliä muutenkin kuin seksi mielessä ja läheisyys tuntui hyvältä. mutta vähitellen loukkaannuin seksin puutteesta niin paljon etten osannut enää nauttia läheisyydestäkään koska siitä tuli vaan mieleen se kaikki kaunis mistä olin jäänyt vuosien ajan paitsi. Koko läheisyys muuttui oikeastaan minulle merkityksettömäksi.

Tämän seurauksena en jaksanut tai halunnut enää panostaa parisuhteeseen mitään ylimääräistä kun en saanut suhteesta sitä mitä itse olisin kaivannut. Tästä tietysti seurasi se että nainen koki henkistä etääntymistä tai oikeastaan molemmat etäännyimme työn ja omien harrastustemme piiriin hakemaan sisältöä elämäämme. Parisuhteesta kun sitä sisältöä ei saanut.

Minulle ei oikein auennut minkälaista läheisyyttä itse kaipaat? Haluatko tuijotella miestäsi silmiin ja pitää häntä kädestä samalla kun keskustelette jostain elämää suuremmista sielunkumppanuuden kosmisista vivahteista? Vai haluatko että lähentymisenne olisi keskustelua arjen asioista? Sinun pitää nyt kyetä selittämään miehelle " mitä se konkreettisesti sinulle tarkoittaa".

Olette ihan selvästi ajautuneet samanlaiseen kierteeseen joka aikoinaan tuhosi parisuhteeni. Sinä et halua seksiä > mies ei saa seksiä eikä koe sinun määrittelemää läheisyyttä itselleen nautinnolliseksi > mies hakeutuu harrastusten pariin ettei tarvitse kärvistellä vierelläsi seksinpuutteessa (se on tosiaankin miehelle katkeraa ja loukkaavaa) > sinä koet että mies etääntyy sinusta.

Et myöskään kertonut milloin haluttomuutesi on alkanut tai tiedätkö mistä se johtuu? Oletko kertonut tästä miehelle? Miehelle jolla on normaalit seksihalut on erittäin vaikea käsittää että halut loppuvat yhtäkkiä pitkäksi aikaa ilman konkreettista syytä.

Nyt todellakin pallo on sinulla. Ei siksi että olet vanhempi vaan siksi että sinä olet haluton osapuoli parisuhteessa jossa toinen tarvitsee seksiä. Miehesi ei voi avata seksuaalisuuttasi uuteen kukoistukseen vaan sinä itse olet siitä vastuussa. Onnea matkaan!

Itse koen syyksi vaihdevuosiongelmat sekä sen että olen aina huomioinut muut paitsi itseni. Mies on saanut mennä ja olla väsynyt harrastusten ja töiden jälkeen. Itse olen ajatellut että lapset tarvitsevat aikuista.
Olen odottanut että toisella olisi aikaa. Ehkä olisi pitänyt olla itsekkäämpi. En ole katkeroitunut, mutta pahalta tuntuu että mies ei tunnu tajuavan tuota asiaa.
Konkreettisesti haluaisin vaan että voisin tulla "nähdyksi"arkena. Mies puhuu paljon omista tekemisistään ja suunnittelee uusia.
On myöntänyt että olemme erilaisia,että jos hän saa mitä haluaa, hänkin antaa mitä tarvitsen.
Menin itse asian vuoksi terapiaan,mutta häntä en sinne saanut.
Seksielämämme ei ole olematonta, mutta ei tarpeeksi hänelle.
Kaipaisin keskusteluja arkisista asioista ja yhteisistä suunnitelmista. Jotain mikä kertoisi että olemme menossa samaan suuntaan.
Ehkä oma tila ja aika auttaisi näkemään itseni selvemmin...en tiedä

Itse koen syyksi vaihdevuosiongelmat sekä sen että olen aina huomioinut muut paitsi itseni.

Menee nyt ohi aiheen, mutta kuka susta välittää muut kuin SInä itse. Sinä olet vastuussa omasta jaksamisesta ja hyvinvoinnistasi. Naisille pitäisi opettaa sellainen yksinkertainen asia kuin itsensä rakastaminen, sen kun hokaa niin moni asia ratkeaa kuin itsestään. Nythän sen huomaat, mies ei halua kuin pillua ja kakarat ruokaa. Jos tarpeita ei tyydytetä jäät yksin.

Viimeksi muokattu:
tuo, ettet tiiä ees ukkos ikää sen tarkemmin. Kyllä sitä libidolääkettä saa lekurilta ja liukuvoteita on olemassa. Ehkä ukkos on lihonu, niin ei enää sytytä.

"On myöntänyt että olemme erilaisia,että jos hän saa mitä haluaa, hänkin antaa mitä tarvitsen. "

Niinpä. Miehesi on hoksannut sen mitä jokaisen aikuisen tulisi ymmärtää automaattisesti. Te olette erilaisia, teillä on erilaiset tarpeet ja toiveet. Miksi ette voisi elää yhdessä erilaisuudestanne huolimatta. Parisuhde on aina jonkinlainen kompromissi molempien osapuolten panostusten ja hyödyn suhteessa. Jos et itse ole valmis panostamaan parisuhteeseen niin et voi saadakaan mitään. Äläkä selitä mitään että " mutkun mää oon panostanut 15 vuotta lapsiin". Kyse on kuitenkin parisuhteesta, ei lapsista.

Vaihdevuosivaivoista en valitettavasti osaa sanoa näin miehenä miten ne parisuhteeseen vaikuttavat.

Ymmärsin tuosta lauseestasi että mies on jo lupautunut tulla puoliväliin vastaan. Nyt on sinun vuorosi ottaa askel. Vain sinä itse päätät askeleen suunnan.

Kyllä rakkaudenosoituksiin kuuluu miesten mielestä seksi, ja se tulee ihan automaattisesti läheisyydestä.
Mutta jos seksiä pitäisi vältellä, niin siihen on ainoa keino vältellä läheisyyttä.
Jos se yhdyntä ei ole mieleen, niin kyllä alastomuuskin jo tuntuisi kivalta.

Taasko se onnistuja sekaantuu asioihin joista ei mitään tajua...

Mitä helvetin kivaa on alastomuudessa jos aloittaja ei halua seksiä? Ajattelitko että jos aloittaja on oikein karmean näköinen alastomana niin miehenkin halut sammuvat ja lakkaa vonkaamasta sitä seksiä?

Viimeksi muokattu:
Meitä naisia lämmittää erityisesti sydämestä, tämä seksin vonkaaminen. Olet tullu töistä väsyneenä ja kotityöt päälle, ruoanlaittoa ym. esim imurointia. Siinä pyörit ja hyörit hikihatussa ja mies tulee piristämään, puristelemaan rintoja, takamusta, ehkäpä haaruksestakin. Aivan romanttista.
Sängyssä pitäisi päästä pukille nopsaan, ilman lämmitystä. Miksei nainen suostu, kun aktiin menee muutamasta minuutista, vaikka parhaimmassa 10. Napa kymppi ja lopuksi, kysymys,,saitko.
Tosiasiassa miesten lämmitykset keskittyvät tuonne alas, kun sen pitäisi ulottua ylös.
Onko naisten pihtaus, seurausta pikapanoista.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-Setä;11668155:
Taasko se onnistuja sekaantuu asioihin joista ei mitään tajua...

Mitä helvetin kivaa on alastomuudessa jos aloittaja ei halua seksiä? Ajattelitko että jos aloittaja on oikein karmean näköinen alastomana niin miehenkin halut sammuvat ja lakkaa vonkaamasta sitä seksiä?
Ymmärsitte sanomani väärin, mutta olen tottunut siihen.
Muistakaa, että on olemassa muitakin mielipiteitä, kun omanne.
Turha on muiden mielipiteistä suuttua.
Omia mielipiteitä en tyrkytä, mutta jos niistä on hyötyä joillekin, niin hyvä niin.

Meitä naisia lämmittää erityisesti sydämestä, tämä seksin vonkaaminen. Olet tullu töistä väsyneenä ja kotityöt päälle, ruoanlaittoa ym. esim imurointia. Siinä pyörit ja hyörit hikihatussa ja mies tulee piristämään, puristelemaan rintoja, takamusta, ehkäpä haaruksestakin. Aivan romanttista.
Sängyssä pitäisi päästä pukille nopsaan, ilman lämmitystä. Miksei nainen suostu, kun aktiin menee muutamasta minuutista, vaikka parhaimmassa 10. Napa kymppi ja lopuksi, kysymys,,saitko.
Tosiasiassa miesten lämmitykset keskittyvät tuonne alas, kun sen pitäisi ulottua ylös.

No miksi ihmeessä olet mennyt tuollaisen miehen itsellesi valitsemaan? Varallisuuden tai statuksen perusteellakin?

Viimeksi muokattu:

Ymmärrät siis miksi et saa läheisyyttä, mutta et ole valmis harrastamaan seksiä saadaksesi mitä haluat eli läheisyyttä. Useimmat miehet eivät kykene antamaan läheisyyttä jos kumppani ei halua heitä seksuaalisesti, se kun on miehen itsetunnolle vakava paikka. Harrastitteko suhteen alussa enmmän seksiä ja saitko silloin mielestäsi enemmän muutakin läheisyyttä?

Viimeksi muokattu:
Edellinen kirjoittaja on asian ytimessä.
Mies hakee parisuhteelta yleensä ensisijaisesti seksiä ja sen kautta tulee sitten ne muut asiat, jos on tullakseen. Käsitykseni mukaan suurin osa miehistä on tyytyväisiä nopeaan panoon pari kertaa viikossa. Eli naisen on hyvä ymmärtää, että kun parisuhteeseen ryhtyy, sellaista touhua on sitten tiedossa.

En usko, että suurimmalla osalla miehistä on mitään edellytyksiä /motivaatiota /mielenkiintoa sen kummempaan henkiseen tai syvälliseen suhteeseen. Riittää, että seksiä saa ja arki toimii. Eli koti siistinä, ruokaa, lapset hoidettuna jne.

Kyllä sitä "ihmisenä nähdyksi tulemista" pitää sitten hakea muualta, vaikka ystävyyssuhteista tai työn kautta. Kaikkein parhain vaihtoehto olisi, kuten joku tuossa jo sanoikin, että nainen oppisi itse rakastamaan itseään.

Edellinen kirjoittaja on asian ytimessä.
Mies hakee parisuhteelta yleensä ensisijaisesti seksiä ja sen kautta tulee sitten ne muut asiat, jos on tullakseen. Käsitykseni mukaan suurin osa miehistä on tyytyväisiä nopeaan panoon pari kertaa viikossa. Eli naisen on hyvä ymmärtää, että kun parisuhteeseen ryhtyy, sellaista touhua on sitten tiedossa.

En usko, että suurimmalla osalla miehistä on mitään edellytyksiä /motivaatiota /mielenkiintoa sen kummempaan henkiseen tai syvälliseen suhteeseen. Riittää, että seksiä saa ja arki toimii. Eli koti siistinä, ruokaa, lapset hoidettuna jne.

Kyllä sitä "ihmisenä nähdyksi tulemista" pitää sitten hakea muualta, vaikka ystävyyssuhteista tai työn kautta. Kaikkein parhain vaihtoehto olisi, kuten joku tuossa jo sanoikin, että nainen oppisi itse rakastamaan itseään.

Hyvin oivallettu. Hieman kuitenkin selvennyksiä ainokaisen yksinkertaisiin rautalankamalleihin miehen syvimmästä olemuksesta. Ainakin omasta näkökulmastani, enhän minäkään voi puhua koko miessukupuolen suulla. Tässä Jaskan teesejä:

- kyllä, haen parisuhteelta ensisijaisesti seksiä mutta on äärimmäisen tärkeää että myös henkinen puoli toimii. Mutta jos seksi ei toimi, niin en jaksa alkaa odottamaan että se yhtäkkiä alkaisi toimia vaan vaihdan maisemaa
- mielelläni haluaisin seksiltä muutakin kuin pari pikaista panoa viikossa mutta nykyajan naiset ovat usein kovin laiskoja ja mielikuvituksettomia. Liekö työelämän kuormittavuuden ja kovien vaatimuksen syytä?
- väitän että minulla on kyllä edellytyksiä /motivaatiota /mielenkiintoa henkiseen tai syvälliseen suhteeseen, mutta se ei välttämättä ole sama asia kuin keskiverto naisen määrittelemä henkisyys tai syvällisyys. Mitä ihmettä henkisyydellä ja syvällisyydellä tarkoitetaan tässä yhteydessä?
- tosiaankin riittää että saan hyvää seksiä, arki toimii itsenäisestikin. Osaan siivota ja laittaa ruokaa enkä tarvitse niihin naisen apua. En koskaan aio enää muuttaa yhteen kenenkään naisen kanssa, koska se on varma keino tappaa kaikki erotiikka ja romantiikka. Eli sellaista pitkää kuivaa selibaattia on miehelle tarjolla jos parisuhteeseen saman katon alla ryhtyy, sellaista on sitten tiedossa. Varsinkin jos lapsia aikoo hankkia.

No ei saisi koskaan sanoa ei koskaan...

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-Setä;11670664:
- väitän että minulla on kyllä edellytyksiä /motivaatiota /mielenkiintoa henkiseen tai syvälliseen suhteeseen, mutta se ei välttämättä ole sama asia kuin keskiverto naisen määrittelemä henkisyys tai syvällisyys. Mitä ihmettä henkisyydellä ja syvällisyydellä tarkoitetaan tässä yhteydessä?

No kuule, se on sellaista silmiin tuijottelua ja sen uskottelua naiselle, että hän on paras ja kaunein ja upein, ja että et voisi elää ilman häntä, et tajunnut rakkaudesta ennen häntä mitään jne.
Näitä kun latelet, niin nainen on tyytyväinen ja kokee tulleensä nähdyksi ihmisenä ja naisena. Ja sit pesää irtoaa myös.

No kuule, se on sellaista silmiin tuijottelua ja sen uskottelua naiselle, että hän on paras ja kaunein ja upein, ja että et voisi elää ilman häntä, et tajunnut rakkaudesta ennen häntä mitään jne.
Näitä kun latelet, niin nainen on tyytyväinen ja kokee tulleensä nähdyksi ihmisenä ja naisena. Ja sit pesää irtoaa myös.

Siis naiset kaipaavat tuollaista paskanpuhumista? Tuotahan käytettyjen autojen kauppiaat ja puhelinmyyjät tekevät työkseen, kusevat ihmisiä linssiin.

Minä luulin että henkisyys ja syvällisyys tarkoittaa jotain ihan muuta...

Viimeksi muokattu:

kestäisi päivääkään tuollaisen miehen kanssa, huh, huh...

Viimeksi muokattu: