Oivoi! :-)
Oivoi, kun olis mulla tuollainen nainen!
Alkuperäinen kirjoittaja elämä on epäreilua;11320615:Panetus on varmaan hulluuteen verrattava tunne. Jälkimmäistä en ole kokenut ja ennen eilistä luulin kokeneeni ensimmäisen, vaan väärässä olin.
Nyt tiedän miltä tuntuu, kun panettaa. Siihen ai auta mikään muu kuin mies ja miehen kalu. Itseapua vaikeuttaa tilannetta, dildo ei tunnu miltään. Ei hel_tti en olisi ikinä uskonut, että näin voi tuntea.
Kaikki alkoi siitä kun näin tuon miehen. Menin täysin tolaltani. (olimme samassa tilaisuudessa)Tilanne paheni, kun hän tuli viereeni ja hänen tuoksunsa saavutti nenäni. Olin kuolla siihen paikkaan tuosta täydellisestä tuoksusta, joka oli juuri sellainen, miltä olen aina ajatellut, että miehen tulee tuoksua. Hänen käytöksensä sai pääni pyörälle, hän oli sivistynyt. Ulkomaalainen, mikä on huono puoli, koska kaikesta päätellen hän palaa takaisin kotimaahansa. Mutta luoja, kun halusin tuota miestä. Kotimatka oli vaikea, kävely oli yhtä tuskaa, halusin kotiin, mutta tiesin että siellä ei ole ketään auttamassa tilassani. Tilannetta pahensi naapurin mies, joka sattui samaan aikaan ovelle ja kysyi jotain lomastani. Teki mieli vastata, että juuri nyt pitäisi saada kalua pitkään ja hartaasti, että voisitko tulla auttamaan, mutta kun omasta kuormasta ei syödä. Itseapu ei auttanut. Oikeasti tuntui siltä kuin munasarjani olisivat huutaneet hoosiannaa ja irrottaneet kaikki munasolut kerralla. Se oli hullua. Tänään pyörittelin puhelinta kädessäni ja mietin soitanko yhdelle miehelle, joka ehkä saattaisi auttaa tilassani vai lähtisinkö lenkille sinne missä epäilen tuon miehen majailevan suomessa ollessaan, jos vaikka sattuisi onnistamaan. Kävin aamulla kuntosalilla kovemmat harkat, jos auttaisi löytämään tasapainon, mutta ei. Se on ennen auttanut.
Kun tekee mieli, tekee vain mieli. Voisi harkita se tuntuu hyvältä, se tekee hyvää, se rentouttaa.. kun panettaa, silloin on yksinkertaisesti pakko saada aitoa kalua. Tahtoo kietoutua toisen syliin ja rakastella koko yön, antautua toiselle täysillä ja antaa toiselle kaikkensa. Millään muulla ei ole väliä kuin saada rakastella ja se tuntuu siltä kuin olisi jumalten keskuudessa ja siellä haluaa olla ikuisesti. Pillu sykkii ja kävellessä tilanne vielä pahenee. Tulee kiire kotiin, mutta oma apukaan ei auta. Dildo ei tunnu miltään, tahtoo vain miehen ja kalun sisälleen. En ehkä koskaan halua tuntea enää samaa, jos ei voi saada häntä, joka tuon tunteen aiheuttaa. Ehkäpä huomenna näemme taas samassa tilaisuudessa, se nyt on ainoa toiveeni.