Sormesi on ihan varmasti tarpeeksi taitava ja lahjakas homman hoitoon: ensinnäkin jos naisella on jo tässä vaiheessa vaatteet nurkassa, eikä sullakaan ole paljon päällä, niin seuraava vaihe, on pieni tunnustelu jalkovälissä sisäreisissä, ihan sellainen kevyt hipaisu. se melkeen jättää pohtimaan että koskiko kukaan sinne vai kuvittelinko vaan? Sitten voi olla että nainen ottaa sua kädestä kiinni ja ohjaa sen oikeaan paikkaan. niin pimpin aukolta ja siitä sisempien häpyhuulten alueelta voisi aloittaa ja sitten tuntea sormien alla minkälaisia reaktiota se aiheuttaa, kosteaa ja kuumaa... Nainen voisi ihan mielellään vaikka näyttää sulle mistä haluaa itseään koskettavan. Sormenpäät voi hellästi kosketella klitorista, hieroa, välillä liukua syvemmälle pimppiin ja taas palata takas, levittää huulia, etsiä lisää kosteutta ja kuumuutta. jos tykkäät suuseksistä, niin sitäkin voisi antaa jos nainen haluaa. Kysy ellet ole varma.
Kysy mistä asennosta nainen pitää, vaikka ihan selällään on varmaan helpompi. Mutt ite tykkään jos ollaan ns lusikka-asennossa, et mies sormeilee mua ja vähitellen kun on liian kuumaa ja kosteaa joutuu jalkoja varmasti levittämään. Edelleenkin lusikka on kiva, kun nainen vaan raottaa jalkoväliä ja mies voi nyplätä. Klitoriksen jäykistyminen on jo hyvä merkki, jos ja kun niin pitkälle on päästy. Klitoriksesta tuntuu ihanalta olla nuoltavana, ainakin musta. Syvemmälle pimppiin voi laittaa pari kolme sormea ja leikitellä, just siinä aukolla, se tuntuu upeelta, samalla hieroa klitorista peukalolla ja ainakin mua silloin alkaa panettaa kunnolla. Ei ole mitään tiettyä aikaa mitä pitäisi viettää taitavien sormien ja/tai kielen käsittelyssä,
Kyllä sen näkee sitten silmistä, että nyt alkaa olla oikea hetki jatkoon, joten menoksi vaan.
Ainakin mulle ihan kohta sormet avuksi itsellekin ja nyt saan tyytyä vaan omiin sormiin, kun ei muita ole himassa. Että sellaista taas. Viiva on muuten ihan auki jos se on märkä sisältä ja valmis ja jos makaan selälläni ja raotan jalkoja vähänkin. Sellaiset näkymät.